Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

the unknown

Σήμερα το πρωϊ ξύπνησα από ένα χτύπημα του κινητού, βλέπω απόκρυψη, το σηκώνω και ακούω "Bάλε slimane, κράνος και κατέβα". Δεν αντιστάθηκα καθόλου σε αυτά που μου είπε, δεν τον ήξερα, δεν το είχα δει ποτέ στην ζωή μου, αλλά ποιος μπορεί να αντισταθεί στην αδρεναλίνη του αγνώστου.

Από ένα ακουστικό ipod ο καθένας ακούγαμε την Karin των knife να τραγουδάει rock classics on the radio to clear our minds. Φτάσαμε κάποια στιγμή σε ένα μικρό λιμανάκι περιμένοντας ένα μικρό πλοίο να μας πάει στο πιο όμορφο νησάκι, την ελαφόνησο.

Κάπου στην σκηνή, μπροστά απο την φωτιά, χωμένοι στους αμμόλοφους με φόντο τους κέδρους τον κοιτάζω και πριν δω το πρόσωπο του χωρίς κράνος για πρώτη φορά, ξύπνησα....

5 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Τομ Σόγιερ είπε...

Tί είχες φάει για βράδυ?

apparos είπε...

λοοοοολ
Δηλαδή θα το έκανες αν σου συνέβαινε πραγματικά;
Επειδή λένε τα όνειρα είναι οι φοβίες μας και οι πόθοι μας! Ποιο απ'τα δυο;

xipasmenos είπε...

Tom, I think it was the fucking pasta!

Appare den skeftomai Polk, voutaw se katastaseis grhgora, lamia fora poly grhgora alla m aresei na eimai au8ormitos!

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι! Κι εγώ βλέπω στον ύπνο μου ότι καίγεται η διπλανή πολυκατοικία. Και διαβάζω μετά στον ονειροκρίτη ότι φωτιά στο σπίτι σου σημαίνει θα βρεις ταίρι. Τουλάχιστον εσύ βρίσκεις ταίρι στον ύπνο σου, εγώ που βρίσκω ταίρι σε όλη τη διπλανή πολυκατοικία τι να πω?

PN είπε...

Ποιος ήρθε; Μμμμ...θα το έκανα άραγε στον ύπνο μου; Χμμμ...με την καμία νομίζω!! Το άγνωστο με τρομάζει λίγο. Αν και ποτέ δεν ξέρεις...με έβαλες σε σκέψεις...αν και όνειρο!