Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

niente

Σα να έχω αρχίσει να μπαίνω σε mood καλοκαιριού, θα μου πεις βέβαια Ιούλιο μήνα το θυμήθηκες μαλάκα; Εμ, άμα πηγαίνεις διακοπές στις 15 Αυγούστου δεν σε πέρνει να μπαίνεις σε mood νωρίτερα!!!!


Το καλό είναι οτι η Αθήνα είναι ερωτεύσιμη το καλοκαίρι, με λίγα λόγια έχουμε τιμήσει τις συναυλίες, και την ταράτσα του bios......

Δεν έχω τπτ συνταρακτικό, όπως έχω ξαναπεί είναι περίοδος ποσειδωνίασης για μένα, οπότε είμαι σε μια φάση αφασία, άσε που σκέφτομαι πολύ σόβαρα να στείλω στο διάλο την όλη θεωρία μου για σχέσεις και έρωτες για λίγο καιρό και να ζήσω το καλοκαίρι σαν φυσιολογική αδερφή........στο κρεβάτι δλδ...........

Αυτά με αγάπη και εκτίμηση, ο μελλοντικός τσούλος.......

ΥΓ όλο έτσι λέω και όλο παρθενοπιπίτσα το παίζω!!!!

11 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

One Happy Dot είπε...

go tsoulos go!!!! I'm right behind you throwing croissants to lift your spirits up!!!

Ανώνυμος είπε...

ela na tsoulopoiithoume darling!
mazi sou ki egw!

Hfaistiwnas είπε...

Αμ δεν κάνει και καιρό για να μπεις νωρίτερα σε μουντ! Εδώ ακόμη κρύο κάνει τα βράδια!!!
Και το κρεβάτι καλά είναι.. για ξεκούραση εννοείς φαντάζομαι;;

xipasmenos είπε...

Λοιπόν Ντοτ και σακαφιορα θα ειστε οι τσούλες τις γης και θα βγουμε μαζί!!!!

Ηφαισ. ναι ναι για ξεκούραση στο κρεβάτι μίλαγα, και στο πάτωμα, και στο μπαλκόνι, και στην παραλία, και στην κουζίνα, στο μπάνιο, στα όρθια, στα 4, πισωκολητά...ουφ.....άναψα....ναι λοιπόν αυτό ειναι ξεκούραση!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Θα συμφωνήσω λοιπόν!

PN είπε...

Βρε dude...αυτό τελικά είναι να το έχεις! Αν δεν το έχεις...φασκελωκουκούλωστα!!

Provato είπε...

αυτό θα γίνεις τσούλος το ακούω ουουουουουουουουουουουου ένας θεός ξέρει από πότε.

με τα λόγια χτίζω ανώγια με τα λόγια κ κατώγια. τι να πω

Θράσος είπε...

πως γίνεσαι τσούλος;

xipasmenos είπε...

vk....αβυσσος η τσουλίαση του ανθρώπου!!!

Προβατούκο, βρε άντε δε μπορώ εγώ να γίνω τσούλος κ να κάνω σεξ χωρίς συναίσθημα, αγκαλίτσες, φιλάκια....σνιφ....

Θράσος στείλε μου μειλ να κανονισουμε συνάντηση να προσπαθήσουμε να τσουλοποιηθούμε μαζί!!!

mahler76 είπε...

πέτα τα αδερφίστηκα ρούχα που φοράς και γίνε η τσούλα μου

xipasmenos είπε...

Κανείς δεν προσβάλει τα ρούχα μου....... :(