Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

pride & prejudice


Δύο λέξεις που διαφέρουν πάρα πολύ μεταξύ τους, οι οποίες όμως είναι σαν το γιν και το γιανγκ, συμπληρώνει η μια την άλλη, και συνυπάρχουν στην κοινωνία μας. Πάρτε σαν παράδειγμα τον περήφανο "κλάδο" των ομοφυλοφίλων της Ελλάδος, γιατί νομίζω οτι είμαστε το τέλειο παράδειγμα της συνύπαρξης αυτών των δύο εννοιών. 
Από τη μία όλοι ξέρουμε οτι οι Έλληνες ομοφυλόφιλοι είμαστε οι πιο περήφανοι κρυφοί πούστηδες που πατάνε σε αυτή την γη. Είμαστε τόσο καλά με τον εαυτό μας, και τόσο περήφανοι, που έχουμε ξεπεράσει το στάδιο coming out γιατί πολύ απλά δεν αφορά κανέναν τι κάνω στην ζωή μου και στο κρεβάτι μου, οπότε δεν υπάρχει κανένας ακριβώς λόγος να λογοδοτήσω σε φίλους και οικογένεια. Απο την άλλη είμαστε πολύ περήφανοι να βγάζουμε τσάρκα το σώμα μας, τον πούτσο και κώλο μας, προς αναζήτηση κάποιου αντίστοιχου με μας άντρα. Η περηφάνια μας δεν επιτρέπει παρελάσεις και συμπεριφορές ανάρμοστες στο προφίλ του Έλληνα ομοφυλόφιλου, διότι τα pride είναι για "κραγμένες" και για όσους θέλουν να ψωνίζονται σε daylight συνθήκες και όχι στα σκοτεινά στέκια.
Και από την άλλη έχουμε την προκατάληψη, με απλά λόγια την απομάκρυνση και αποφυγή ανθρώπων που δεν πληρούν τα όρια που έχουμε βάλει στο προφιλ του romeo. Όλοι φαντάζομαι έχουμε δει ατάκες τυ στυλ "arren 4 same, oxi kragmenes klp xenerono". Έχω αρχίσει να νιώθω οτι όποιος νιώθει ο εαυτός του, και εκφράζει την σεξουαλικότητα του όπως ο ίδιος επιθυμεί, είναι για την κοινωνία αλλά και για τους ομοφυλοφίλους ένα μείασμα και ντροπή. Προφανώς τέτοιου είδους συμπεριφορές πληγώνουν την περηφάνια μας.
Κάποτε μου είπαν "Μ'αρέσει που είσαι gay νορμάλ και όχι κραγμένος" θα προτιμούσα να αρέσω περισότερο επειδή είμαι εγώ!!

19 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Ναι όντως αυτό το έχω ακούσει και εγώ.. λες και οι υπόλοιποι δεν έχουν μέρος στην κοινωνία..
Φοβούνται μην τους ντροπιάσουμε..

G Spot Unveiled© είπε...

Egw pali exw tin apopsi pws an mas aresoume kai an vgazoume eswteriki autopepoithisi , xwris complex kai analoges ''Ellinikes idiotropies'' ... tote to idio tha mas antimetwpizoun kai oi alloi, de tha vriskoun ''edafos'' gia na epitethoun me ameso i emmeso tropo kai en telei...tha mas agkaliasoun, eite to exoume eite oxi, anagki!

Egw pantws auto efarmozw KAI stin Ellada kai eimai isos metaksy iswn.

Filia

musicbug είπε...

Kalispera!!! You're back epitelous:-)
Symfwnw sto megalytero meros twn oswn les. Ektos tou oti pistevw oti oi ellines eimaste o xeiroteros laos, exw arxisei na pistevw oti exoume kai tous xeiroterous gay!

Kος Μηδενικός είπε...

Διακρίνω μια έντονη ειρωνία στο κείμενο, που φαντάζομαι πηγάζει από προσωπικά ερεθίσματα.

Λίγο καιρό αφού μπήκα σε αυτή τη "κοινωνία" συνειδητοποίησα ότι μιλάμε για τη πιο ρατσιστική. Είναι παρανοϊκό πόσο ρατσιστές είναι οι ίδιοι οι gay στους κόλπους τους. Και αυτό το κάνει τόσο τρομακτικό, όταν οι ίδιοι φέρουν μια τόσο μεγάλη αλλαγή και διαφοροποίηση. Δεν ξέρω αν αυτό είναι κόμπλεξ ή κοινωνική καταπίεση. Μπορεί και τα δύο. Στη τελική όμως, όταν τα υφίστασαι στο πετσί σου, χέστηκες και για το ποια είναι τα αίτια!

Υπάρχει λύση πάντως σε αυτό το πρόβλημα. Αντισταση στην όποια κακώς εννοούμενη gay ιδεολογία. Είσαι ένα άνθρωπος όπως όλοι και ψάχνεις τα θέλω σου. Δεν θυσιάζεις για αυτά τίποτα που δεν θες και δεν μπαίνεις σε καλούπια συμπεριφορών και lifestyle. Αργά ή γρήγορα θα βρεις και έναν άνθρωπο που θα σε θέλει για σένα!

Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

emena m'areseis epeidh eisai esy... alla otan foras ekeino to panteloni pou einai kati allo m'areseis perissotero :P

Soula είπε...

Είπαμε καινούρια αδερφή στο χώρο αλλά Zero point αγάπη μου...οι gay δεν έχουν κόλπο!!!

mahler76 είπε...

Ζερο Point γιατί παντού αφήνεις κατεβατα μαρή σήμερα?

Kος Μηδενικός είπε...

Soula μου...δεν έχουν κόλπο, αλλά έχουν πολλούς και απαίσιους "κόλπους"!!

Έχω όρεξη βρε Mahler! Πρόβλημα έχεις; Αμάν...γέρασες και παραξένεψες!

ProFyLaKtiKo είπε...

α πα πα τον φάγατε τον ζερό!

εγώ πάντως μέρα με τη μέρα συμπεραίνω πως υπάρχουν όλο και περισσότεροι γκέι εκτός καλουπιών. απλά είναι κρυμμένοι. και δεν είναι ρατσιστές.

stella είπε...

υπαρχουν gay kai str8 κομπλεξικοι,αυτο δεν εχει να κανει με την σεξουαλικοτητα αλλα τον χαρακτηρα!

ασωτος γιος είπε...

ρε παιδια σορρυ κιολας γιατι θεωρειται κομπλεξικος καποιος που δεν επιλεγει για γκομενο η φιλο ενα θηλυπρεπη? γιατι δηλαδη θα πρεπει να εχω το τεριμενο χιουμορ "κι εσυ εδω αγαπη μου" και τις χιλιοειπωμενες ατακες Ντενης Μαρκορα?
Ο καθενας εκφραζεται οπως θελει και επιλεγει οτι γουσταρει αλλα οχι σωνει και καλα ειμαστε ρατσιστες οι γκεη με τους ιδιους
Για μενα ειναι θεμα αισθητικης οπως με κουραζει ενας χαζοστρεητ που μιλα για μουνακια συνεχεια ετσι κι ενας γκεη που χαιρεται να ειναι the next door girl, ασ χαιρεται αλλα οχι μ εμενα διπλα
ειμαι σκληρος?
Ε δε πειραζει

xipasmenos είπε...

Asote mou, de milaw g ta gousta tou kathena. Milaw g ton apodokimasmo me ton opoio milane merikoi g tous pio thiliprepeis!!!! Oute egw goustarw o gomenos mou na foraei takounia, alla den tha ton kra3w enw psonizomai sto sodade!!!!!

mahler76 είπε...

@asotosgios
οι μόνοι που δικαιούνται να ομιλούν για αρρενωπότητα 100% είναι οι str8. Οι αδερφές όσο και μπρουτάλ φαινόμαστε οπότε καλό είναι να ξεκολλήσουμε με αυτό το θέμα και να αφήσουμε την όποια θηλυπρέπεια μας να εκφραστεί ελεύθερη.

ασωτος γιος είπε...

Mahler διαφωνω εγω προσωπικα δεν ενιωσα ποτε την αναγκη να εκφραστω ετσι με θηλυπεπεια
αλλα δεν εχω και κατι μ ολα τα αγορακια με το lip gloss και το gay classic humor, ασε που το θεωρω και ψιλολυπηρο να τους βλεπω σε παρεες στρεητ να κανουν τα διαφορα για να γελουν οι αλλοι.
ο καθε ανθρωπος ειναι μοναδικος, αν θες να μεινεις στη κατηγορια "να αφήσουμε την όποια θηλυπρέπεια μας να εκφραστεί ελεύθερη "μεινε
εγω δεν ανηκω σαυτη τη ρατσα
ειμαι αυτονομος
Ksipasmenos : δεν αποδοκιμαζω ποτε κανενα μαλλον νιωθω να με αποδοκιμαζουν επειδη δεν ακουω μαντονα και Lady gaga και τη "θεα τη βιση"
ολα ειναι σχετικα οπως βλεπεις
κανεις δεν εχει δικαιωμα να αποδικασει κανενα
καλ χριστουεννα παιδια, και λιγοτερο νετ περισσοτερο φλερτ εει!

xipasmenos είπε...

Εγώ νιώθω 100% αρρενωπός, και το οτι βγάζω τα φρύδια μου δε με κάνει λιγότερο άντρα....λολ
Χιούμορ

Διαφωνω μαλεράκο, η αρρενωπότητα δεν είναι προνόμιο των str8.....και δεν είναι όταν γαμάς μουνιά.......εγώ άμα συνοδεύω μια γυναίκα θα την έχω πιο βασίλισα και πιο προστατευμένη όπως κανείς στρ8 δεν θα ΄'εκανε....και τον τσαμπουκά μου αμα την πειράξουν, και τα κεράσματα. Δεν εκφράζομαι σε θυληκό πρόσωπο για τον εαυτό μου.

Αλλά αυτό που λέω σε όλο το κείμενο είναι οτι δεν θα κρίνω σε καμία περίπτωση.....

Και όσο για το φλερτ άσωτε.....το νετ στην δικιά μου ζωή μάλλον καταλαμβάνει λιγότερο χρόνο απο τον δικό σου....1 ποστ το μήνα ο κακομοιρος

φιλια, καλα χριστούγεννα

mahler76 είπε...

ε, οκ προφανώς έχουμε άλλη άποψη για το τι είναι αρρενωπότητα παίδες. Όπως και να εχει απολυτα αρρενωποί είναι μόνο οι str8 και όσοι μπαίνουν στην διαδικασία να θεωρούνται 100% αρρενωποί και να βάζουν στα προφίλ τους θηλυπρεπείς να μην απαντήσουν είναι ΣΟΥΡΓΕΛΑ. όσο για το σε ποια κατηγορία ανήκω εγώ ας μιλήσει κάποιος που με έχει γνωρίσει. Εγώ ευτυχώς δεν έχω κόμπλεξ με κανενός είδους συμπεριφορά οπότε τα υπόλοιπα δεν με αφορούν.

xipasmenos είπε...

Thea h gaga sto teleytaio clip pantws :p

Kος Μηδενικός είπε...

@Mahler και Άσωτος: Νομίζω ότι ο άσωτος αναφέρεται σε extreme περιπτώσεις. Εν πάσει περιπτώση, σεξουαλικά να μην έλκεσαι από κάτι τέτοιο εγώ το καταλαβαίνω, αλλά και ο Mahler έχει ένα point.

Ααααα και το Mahler Θεά δεν τον λες! Εγώ τα λέω...straight in denial είναι...αλλά ποιος με ακούει;;;!!!!

mahler76 είπε...

δεν ασχολούμαι με την Lady Ga-Ga είναι πολύ θηλυπρεπής η μουσική της χαχαχαχα