Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Όλα αυτά πέρασαν απο το μυαλό μου μέσα σε 5sec.....απιστεύτου!

Καθώς πήγαινα στη δουλειά άκουσα για έναν νόμο ώστε να απαγορευτεί το αλκοόλ και η είσοδος σε νυχτερινά κέντρα σε ανηλίκους. Το εντός του συστήματος κουστουμαρισμένο μου μυαλό σκέφτηκε "Καλά κάνουν, αλκοολικοί κατάντησαν οι μαθητές".

Σοκ!!!!

Ποιό είναι το επόμενο βήμα; Παπούτσι Boss, να διαβάζω επενδυτή, και η γυναίκα να υπερχρεώνει την platinum visa με τα politicaly correct μυξιάρικα μου;

Οmg σκέφτηκα, και άρχισε ο προβληματισμός.....

Τα καημένα τα παιδάκια που θα κάνουν τις εκδηλώσεις τους; Που θα κάνουν το πρώτο τους τσιγάρο; Που θα κεράσουν το πρώτο τους σφηνάκι σε γκόμενα/γκόμενο; Σε ποιές τουαλέτες βρωμερού club θα κάνουν το πρώτο τους στα όρθια; Σε ποιά γωνιά ενώ βαράει electro θα φάνε το πρώτο τους κουμπί;

Μα είναι δυνατόν; Τι ξενέρα, που θα διασκεδάζουν αυτά τα παιδιά; Θα κάθονται μέσα και θα παίζουν στις παιχνιδομηχανές όλη μέρα, θα καταντήσουν nerds χωρίς κοινωνικές επαφές, φλωράκια, και αποβλακωμένα.

Θυμάμε τα Σάββατα που πηγαίναμε στα clubs και στις εκδηλώσεις σχολείων, και όταν λείπαν οι γονείς μας βγαίναμε ως τα ξημερώματα. Θυμάμε απο τα 15 μου κάθε Σάββατο να γίνομαι κομάτια απο ούζα στο rockαδικο της περιοχής μου, και χειμώνες στο τζάκι με παρέα να πίνουμε μαυροδάφνη, να ακούμε Διάφανα Κρίνα.

Τι θα χουν τα παιδιά να θυμούνται; Το σκορ τους στο warcraft;

Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα μη παιδιά μας;

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Έλα ντε! Αχ τι λέω; Ποιά παιδιά μας;

uberbastard είπε...

sweetie pie, I'm impressed. you sound so grown up :)

PN είπε...

Λοιπόν, με το που διάβασε το κείμενο....η πρώτη δουλειά που πήγα να κάνω είναι να δω την ηλικία σου. Λέω και εγώ!!! Καλέ 25 είσαι...cool!!!

Επίσης....και εσείς το παρακάνατε ως νεανίας!!! Εμείς ήμασταν πιο ήρεμοι, πρέπει να το ομολογήσω.

Νομίζω, όμως, ότι μέσα από ένα υπερβολικό στυλ, θίγεις ένα σωστό σημείο. Πάντως μην νομίζεις ότι και όλοι οι νέοι είναι computer freaks. Και στο λέω αυτό γιατί λόγω επαγγέλματος έρχομαι σε επαφή με αρκετούς. Πάνω κάτω είναι οι ίδιοι. Λίγο πιο ξεπεταγμένοι απλά!!!

Psofofeggaro είπε...

Ki ego thimamai tin D. na tin trexoun sikoti paraskevi vradi, teleftaia ora 7orou tou apogevmatinou, teza apo tsipouro kai staxti sto poto sto nosokomeio kai tin kiria mas na min kserei ti na kanei. Emeis tote den eixame kinita na ta grafoume ola kai na kanoume ta pio daring video...
Se ti kosmo irthan TORA ta paidia mas anarotiemai

Pink_Fish είπε...

Έτσι όπως το πες. Αν τα απαγορέψουν όλα, τα καημένα τα σημερινά παιδάκια για το μόνο που θα έχουν να κοκορεύονται θα είναι το σκορ τους στο warcraft και τα ψώνια στο Mall. Και στη τελική, εμείς που βγαίναμε έξω και πηγαίναμε σε εκδηλώσεις, μαγαζιά κλπ. πάθαμε τίποτα? Εν νομίζω…Η υπερπροστασία κάνει τα παιδιά μαλθακά και μετά βγαίνουν έξω στον αληθινό κόσμο και δεν ξέρουν από πού τους έρχονται οι καρπαζιές

Elementstv είπε...

Μου κανει εντυπωση απο ποσο νεοι αρχιζουν καποιοι να θεωρουν το κοσμο χειροτερο.Ο,τι και να γινει τα πραγματα θα προσαρμοστουν.Μην κανετε σαν γριες,που θυμουνται και ευλογουν τα παλια.Δεν συμφωνω με το να απαγορευτει το αλκοολ αλλα γενικα ειμαι σιγουρος οτι ολα θα προσαρμοστουν και θα πανε καλα.Ζηστε στο παρον.

mahler76 είπε...

δηλαδή εσύ κουμπώνεσαι και πηδιέσαι σε τουαλέτες?
Τι ιστολόγια διαβάζω Θεέ μου.

George Tsitiridis είπε...

sosta ta les...
toulaxiston as kanoun perisotera anapsiktiria.. kai dasakia na pigainoun ekei

Ανώνυμος είπε...

Καλέ, τώρα ξύπνησες εσύ?
Πού νόμιζες οτι είναι τα πιτσιρίκια, σε κλαμπ και πίνουν τεκίλες?
Σε ίντερνετ καφέ είναι και αγκαλιά με το playstation. Και προ ποτοαπαγόρευσης.

One Happy Dot είπε...

Σε ενα κόσμο που θα πίνουνε Nutella από το μπουκάλι, θα καπνίζουν εκείνες τις τσιχλόφουσκες που είχαν το σχήμα τσιγάρου και θα ακούν τα άπαντα των ζουζουνακίων και του μικρού Σαντιγκαϊ! Μαϊ γκοντ σε τι κόσμο θα έρθει το φασολάκι!!!!!

g for george είπε...

Τι θα χουν τα παιδιά να θυμούνται; Το σκορ τους στο warcraft;


Hello, αυτό κάνουν ήδη.

Κολοκύθι είπε...

μας ειδα και εμας με τα διαφανα κρινα πως γιναμαι στο τελος...

χιπακι προσφερομαι για μανα του παιδιου σου

Keen On Boys είπε...

Διάφανα Κρίνα... τί είπες τώρα!

Naf είπε...

εγώ θα κερασω το παιδί μου μόνη μου στα 17 του μπάφο, θα του μάθω απο μικρό την Techno, θα το παρω μαζί μου clubbing στο Λονδίνο (αν αντέξω) και θα του αγοράσω στα 18 μηχανάκι. Αμα παρ΄ολα αυτά μου ζητήσει playstation θα του σπάσω το κεφάλι!

Μήπως είμαι λίγο υπερβολική;
καλά δεν θα του πάρω μηχανάκι...