Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Η ώρα του ψέματος

mahler: Καλώς μας ήρθες xipaki στην στιγμή της αλήθειας.

xipaki: Χαίρομαι που είμαι στην εκπομπή σας, είστε πανέμορφος...


mahler: Άσε το γλύψιμο ρε ξεφτίλα!


xipaki: Μ..μάλιστα...


mahler: Είσαι έτοιμος να γίνεις ρόμπα για 5 ευρώ;


xipaki: Ναι, έτοιμος.


1η ερώτηση για τα 10 λεπτά, είναι αλήθεια οτί δε μπορείς να κάνεις one night stands επειδή είσαι ντροπαλός;

Όχι, βέβαια!! Είμαι πολύ άνετος τύπος εγώ!!

Αυτό που απαντήσατε είναι....................ψέμα.

Τι έχετε να πείτε για αυτό αγαπητέ xipaki;

Πάμε μετά πίσω να σου αποδείξω οτι μπορώ αλήθεια!!

2η ερώτηση, είναι αλήθεια οτι όταν ήσασταν μικρός κατουρούσατε το κρεβατι σας μέχρι τα 6 σας και για αυτό δεν πηγαίνατε να σας φιλοξενήσουν πουθενά;

Όχι, αυτό είναι ανήκουστο!! Δεν θα με κάνεις ρόμπα!!! Ακους εκεί κατρουλής εγώ!

Αυτό που απαντήσατε είναι.......ψέμα.

Κατρουλή, που θες να πάμε και πίσω μετά.
3η ερώτηση, είναι αλήθεια οτι είσαι απίστευτα σπάταλος και ξοδεύεις αλόγιστα σε γραβάτες, παπούτσια, τσάντες, gadgets;

Όχι, όχι είμαι παιδί λογικό και δεν έχω χρεωμένη την πιστωτική μου 1,500 ευρώ.

Αυτό που απαντήσατε είναι.......ψέμα.

Σε τι κόσμο θα φέρεις τα (μη) παιδιά σου Νίκο xipakitsika?
4η ερώτηση, είναι αλήθεια οτι είσαι φυγόπονος και αποφεύγεις διαδικασίες απλά κάνοντας τον αδιάφορο;

Όχι βέβαια δεν είμαι κανα αναίσθητο γουρούνι!!

Αυτό που απαντήσατε είναι........ψέμα.....

Χμφ γιατί xipasmene αποφεύγεις πράγματα που πρέπει να αναλάβεις την πραγματοποίηση τους;

(σφυρίζει)

5η ερώτηση, είναι αλήθεια οτι ξοδεύεις πολλά σε παπούτσια με αποτέλεσμα να έχεις περισσότερα από τη μάνα σου και την αδερφή σου;

Όχι βέβαια, ξοδεύω τα λεφτά μου μόνο στα απολύτως απαραίτητα!!!

Αυτό που απαντήσατε είναι...........ψέμα.

Xipasmene τι τα χρειάζεσε τόσα παπούτσια;

Μα δεν έχω πολλά, αλήθεια! Μόνο όσα χρειάζομαι το καημένο.

Συνεχίζετε να λέτε ψέματα, ας δούμε το ντοκουμεντο λοιπόν.






και αυτά είναι αυτά που βρήκαμε εύκαιρα βάζψ στοίχημα έχεις και αλλού ξοδέψει λεφτά μαλακισμένα....

Συγνώμη τι να κάνω μια αδυναμία έχω μόνο!! Αγοράζω πολλά παπούτσια!!

6η ερώτηση, μια αδυναμία έχεις; Δηλαδή δεν έχεις αδυναμία στις γραβάτες;

Όχι, εε νομίζω όχι.......

Αυτό που απαντήσατε είναι.........ψέμα.

Γαμώ το κέρατο μου, ναι ρε έχω 30 γραβάτες και είναι όλες γαμάτες.....στο διάλο πια......

Ας δούμε και το ντοκουμέντο.......
οκ είσαι έτοιμος για την 7η ερώτηση;

shoot it dude.....

7η ερώτηση λοιπόν, λες συχνά ψέματα;

Όχι είμαι ειλικρινής άνθρωπος!

Αυτό που απαντήσατε είναι....ψέμα.

χμφ, νομίζω το χεις αποδείξει αυτό περίτρανα ως τώρα, και τέλος μια bonus ερώτηση. Είσαι ο πιο ανορθόγραφος blogger;

Βέβαια, είναι η μόνη πρωτιά που μπορώ να έχω, αν και υπάρχουν και αλλοι. Απλά εγώ δεν έχω word να κάνω διόρθωση!!!

Αυτό που απαντήσατε είναι αλήθεια!!

(Στον επόμενο γύρο στην καρέκλα των 7 ψεμάτων θα ανακριθούν το άτομο της επιλογής τους η one happy dot, ή sakafiora, και ο povofag)

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

PN είπε...

Xaxaxaxaxaxaxa....είσαστε τρομεροί!!!! Χαχαχαχα!!!! Φαντάζομαι τον Mahler σε ρόλο Μανωλίδου (πως την λένε τελοσπάντων)!!!!! Τρέλα!!!! Χαχαχαχαχαχ!!!

Συγνώμη...πόσα παπούτσια έχεις; Νούμερο; Μπας και δανειστώ κανένα!!!

mahler76 είπε...

αχαχαχαχαχαχαα, έγινα Μανωλίδου!!!!
Λόγω κλασικής παιδείας να υποθέσω.
Μαλάκα δεν θα μπορούσα να τα φτιάξω ποτέ μαζί σου. έχω 1 γραβάτα και 3 ζευγάρια παπούτσια...

χαχαχαχαχαχα, είσαι Θεός πάντως. Και ψίτ αν βγάλω τον ορθογραφικό έλεγχο απο το word και το Firefox θα δείς ποιός είναι ο πλέον ανορθόγραφος. χαχαχαα

καλό βράδυ τρελό xipakio.

To Katinaki είπε...

Να σε ρωτήσω, αυτή την κοκκινη καρώ γραβάτα που την πήρες? Απίθανη!

uberbastard είπε...

Πες οτι ζηλεψες επειδη ειδες ποσα παπουτσια εχω! λολ!

jg είπε...

hehe
yay! kai gw 8elw na paiksw!!
pote 8a anevei i istoria me tous bloggers btw?

tovenito είπε...

αυτό δεν είναι σπίτι! ο καλογήρου είναι!

g for george είπε...

Χριστέ μου παπούτσια!!!!

xipasmenos είπε...

Τα παπούτσια είναι 44, δανεισμός δεκτός μόνο με σεξουαλικές χάρες!!!

Η γραβάτα η κόκκινη είναι απο τα shop Filipa K νομίζω.....

Η ιστορία θα ανέβει όταν ο Pavlos ανοίξει το mailbox και γράψει το part του!!!

stella είπε...

δειξε και τις γοβες!
και τις εσαρπες!
εισαι μια θεα μεσα στις μανολο σου!!!
μακια!!!

Ανώνυμος είπε...

hahahaha
Θεϊκό !
Μπράβο σε όποιον από τους δυο σας είχε την ιδέα!

mahler76 είπε...

telika oloi nomizoyn pos einai pragmatiko paihnidi erotapadiseon metaxi emou kai tou xipakiou. Alla den einai etsi.
I idea kai i ilopoiisi varainei apoklistika ton idioktiti tou istologiou, an kai telika tha eihe plaka na to kaname pragmatiko paihnidi meso msn.

One Happy Dot είπε...

Αν υποψιαστώ ότι ο Mahler φορούσε στη διάρκεια του παιχνιδιού και εκείνα τα κακόγουστα ντεπιεδάκια της Μανωλίδου θα πεθάνω!!!!!!!!!!
Αγαπημένο xipaki...την επόμενη φορά που θα πας για ψώνια και θα "έχεις ανάγκη" ακόμα ενα ζευγάρι παπούτσια πάρε με τηλέφωνο να σου υπενθυμίσω τι χρώματα και σχέδια έχεις ηδη μην πάρεις το ίδιο!
μετά από αυτό σε αγαπώ ακόμα περισσότερο!!!!!

xipasmenos είπε...

Με αγαπάς περισότερο γιατί επιτέλους θα μπορείς να λες "Να αυτός είναι χειρότερος απο μένα" και να έχει βάση η πρόταση σου!!!