Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

pig story vol.II

Να σας πω την αλήθεια βαριέμαι να συνεχίσω το pig story.....

Bottom line το γουρουνάκι έχει ένα πόδι λιγότερο αφού η sakafiora το έψησε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ και το τσακίσαμε σπίτι της μαζί και με one happy dot, naf, spy, και mr one happy dot.......

Sorry που δεν είχα όρεξη για την συνέχεια της φανταστικής ιστορίας!!!

11 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Εσύ να είσαι καλά! Δεν πειράζει!

uberbastard είπε...

it's the xmas blues, sweetie

jg είπε...

ela mwre....afou gia fagwma itan etsi k alliws!

lool gia ton Mr Hankey, the Christmas Pooooo!!!!! loool

PN είπε...

Βρε κρεμάς το κοινό σου; Shame on you!!! Χαχαχαχα!!! Δεν πειράζει βρε. Έτσι κι αλλιώς το έβλεπε εγώ ψητό το γουρουνάκι μεταξύ μας....χαχαχαχα!!!!

stella είπε...

ντεπεληηηηηηηηηη!!

mahler76 είπε...

ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!

stella είπε...

τεμπεληηηηηηη!

xipasmenos είπε...

Ηφαιστιωνάκο, και συ να σαι καλυτερα!!

uber μου, i like blue, sweetie!!

povofag......σε περιμένω μαζί με τον mr hankey....οκ?

vk, ντροπή μου αλήθεια είναι....

stella, τι λες λκουκα μου;

mahler μου και συ θεα τον εκανες το μουσακα

stella, ειμαι ειμαι ειμαι

Naf είπε...

γιατι δεν λές και τα υπόλοιπα που ΤΣΑΚΙΣΕΣ εκείνο το βράδυ;;ε;ε;Ε;Ε;;μικρό γουρουνάκι!

One Happy Dot είπε...

α οχι! μια χαρά τελείωσε η ιστορία! Ασε που από ολα τα μπουτάκια η Σακαφιόρα διάλεξε το καλυτερότερο και το έψησε αυτή καλά και το φάγαμε εμείς καλύτερα! (το "αυτή" είναι για τις ανάγκες του ευφυούς σχόλιού μου και οχι από έλλειψη σεβασμού πρός το πρόσωπο της μαγειρισσας!)

Dr_MAD είπε...

γαλοπούλα δεν έχει? γιατί το γουρούνι μου πέφτει βαρύ

*dot, nutella γιοκ?