Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

xmss and i'm blogging....SO FUCKING WHAT IT'S JUST A DAY

Τελικά τι είναι τόσο σημαντικό σε αυτές τις γιορτές;

Προσπαθούμε όλοι αγχωμένοι να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να περάσουμε ωραία, να πάμε σε ένα καλό εστιατόριο ή στο hot spot της νυχτερινής ζωής. Να βάλουμε τα ωραία μας, τα γυαλιστερά μας. Γιατί όμως χρειαζόμαστε τις γιορτές για να διασκεδάσουμε;
Δεν χρειάζομαι δικαιολογία για να βγω και να ψωνίσω, το κάνω όλο το χρόνο!

Φέτος όμως αποφάσισα να γιορτάσω τα μη-Χριστούγεννα με τους πιο κοντινούς μου φίλους. Τους μαγείρεψα γαλοπούλα ρολό στο φούρνο με πατάτες, ριζότο, σαλάτες, τυρόπιτα, μέχρι και πανετόνε με σως σοκολάτας με λικέρ σαμπάνιας. Σκεφτόμασταν για ώρες πως να ονομάσουμε αυτή την γιορτή......πολλές ιδέες πέσαν.....

Sexmass.....all i want for sexmass is a huge black dick.....a huge black dick......yeah a huge black dick

Drugmass.....all i want for drugmass is giant pot.....a giant pot....yeah a giant pot.....all i want for drugmass is a line of coke...a line of coke...so i could wish you merry drugmass

Δεν καταλήξαμε ούτε αυτή τη φορά, αλλά δε πειράζει γιατί για ακόμη μια φορά δεν θυμόταν κανένας μετά από 10 λεπτά σε τι καταλήξαμε.

Αργότερα φύγαμε απ' το σπίτι μου και απλωθήκαμε όλοι στα 4 προάστεια της Αθήνας δίνοντας ραντεβού στο όνομα του Ρόδου. Τελικά λίγο πριν το ραντεβού και ενώ η Σόνια είχε περάσει τα 5 στάδια καλωπισμού, και αφού εγώ και το Κουνέλι είδαμε 1 season sex and the city, το ακυρώσαμε, έκανα εμετό απο το πολύ φαγητό δύο μέρες τώρα, και πήρα ταξί για να γυρίσω πίσω στο σπίτι απ'το οποίο έφυγα πριν απο 2 ώρες.

Ένα θα σας πω, γύρισα σπίτι ενώ άκουγα στη διαπασών "Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης".

Δεν καταλήγω σε κάποιο συμπέρασμα, απλά είναι μια ακόμη μέρα. Είναι "χριστούγεννα" έκανα εμετό, έχω ημικρανίες, δεν βγήκα, αλλά πέρασα ένα μεσιμέρι και απόγευμα με φίλους και πολύ γέλιο, και τώρα τρώω φρυγανιές και τσάϊ δίπλα στο τζάκι.

ΥΓ I know, i know, get a life and all that shit.

7 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Δίπλα στο τζάκι! Κράτα αυτό! Τα υπόλοιπα περασμένα! Και δίνετε του χρόνου όνομα!!!
Χρόνια πολλά και καλό βράδυ!

mahler76 είπε...

Πρώτον έχεις τζάκι οπότε άντε και γαμήσου που κλαίγεσαι.
Δεύτερον, κι εγώ είχα 5 προτάσεις χθες και τελικά ένιωθα τόσο κουρασμένος που έκατσα σπίτι και σάπισα στον ύπνο.
Οπότε, Merry Fucking Christmas, Merry Σκόεδου (που λέει και η Soula) και όλα καλά και του χρόνου διπλός κι έτσι.
Μάκιααααααααααα

stella είπε...

χρονια πολλα με υγεια καυλιαρικο!!

ProFyLaKtiKo είπε...

ναι όντως. αυτό το ψυχαναγκαστικό μπες-σε-διάθεση γιορτών πολύ μου τη δίνει. ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ θα κάνουμε!

εγώ θέλω χουχουλιάσματα σπίτι.... :)

χρόνια πολλά1

PN είπε...

Eμένα που όλο αυτό το σκηνικό μου ακούγεται super επειδή γουστάρεις, είμαι καλά γιατρέ μου; Χαχαχαχα!!! Να περνάς όπως γουστάρεις xipaki. Μην ακούς κανέναν...όπως σου καυλώσει (με το συμπάθιο κιόλας!!! Χαχαχαχα!!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δεν μαγειρεύεις και τόσο καλά τελικά. Αλλά αυτό μου είναι αδιάφορο.
Ένα πράγμα θέλω να μάθω: Αυτές τις όμορφες κουράδες με σκουφί για background, πού τις βρήκες;

Ανώνυμος είπε...

Καλέ? Βγάλε πια αυτές τις σκατούλες με τους σκούφους που παριστάνουν τους αγιοβασίληδες? Δε μπορώ να σε διαβάσω λέμε!
Αλλωστε περάσαν τα Χριστούγεννα. Και του χρόνου!