Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

i'm baaaaaack

Παραλίγο να μην......

Αλλά επειδή είμαι ακόμα all over the place......


Θα σας τα πω όλα ΣΚ μεριά, αλλά για όσους βιάζονται......ναι επιτέλους έκανα γερή κατάθεση στην viviene westwood!!!

Και επίσης ναι διαπίστωσα οτι όντως στην Αγγλία τα κεκάκια είναι χρωματιστά και βγαλμένα απο παραμύθι!!!

28 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Θα περιμένουμε! Αλλά για ποιά κεκάκια μιλάς; Είχαμε πει τίποτα για κεκάκια;

PETRITO ZEZUS είπε...

Welcome Home!
Bgale Shopping List se koini thea!
Me geia!

apparos είπε...

καλωσόρισες! αναμένουμε ρηπορτ!

έφερες κεκάκια;!!!

THANOS είπε...

θα σου λεγα 'καλώς τα μάτια μας τα δυό' ,αλλά βλέπω πολλά περισσότερα...
Καλωσήρθες!

the boy with the arab strap είπε...

ανανεωμενος επεστρεψες?

One Happy Dot είπε...

θέλω κι εγω κεκάκια που έχουν βγεί από παραμύθι και πρόκειται να μπούν με παραμυθένιο τρόπο στο στομαχάκι μου!!!!!!!!
Καλώς μας ήρθες αγάπη!!!!

prozak είπε...

πολυχρωμα κεκάκια...???

τι ήπιες πάλι βρε...???

Naf είπε...

yeyyyyyyy κεκάκιαααα!!!

εε...συγνώμη....καλώς ήρθες ήθελα να πώ!!!!

smouts

Marvin είπε...

ΟΛΑ να τα πεις :P

xipasmenos είπε...

Tα κεκάκια που έφερνα δεν προλάβανε ούτε μέχρι τον εθνικό εναέριο χώρο της Γαλλίας να φτάσουνε!!!!

Θα βγάλω shopping list βεβαίως όπως και αντίγραφο του mail στο Topshop με τους λόγους για τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ να έρθει στην Ελλάδα, όπως επίσης και τα Gola!!!!!

Φωτογραφικά ντοκουμέντα στην vivienne!!!! δάκρυ κύλισε......όπου η παρέα μου γέλαγε με την φάτσα που πήρα οταν είδα την μπουτίκ!!!

Και Μάρβιν όχι δεν θα πω για το Gay clubing στα pure gay bars του νοτίου Λονδίνου, όπως και ΟΥΤΕ για τα dark rooms & glory holes :p

xipasmenos είπε...

YG ναι είμαι ανανεωμένος!!!

ΥΓ2 Παρόλο που μου συνέβησαν αρκετά για να χαλάσουν το ταξίδι μου!!! Αλλά πήρα απο την παρέα μου το βραβείο 1ου αισιόδοξου ρόλου και 1ου ψύχραιμου ρόλου!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

γυρίσατεεεεεε;
ή χοροπηδάτε από την χαρά σας που πατήσατε τα πάτρια εδάφη ή στριφογυρίζετε που αφήσατε τα ενγκλέζικα εδάφη.
καλώς επέστρεψες!!!
και καλό καλό μήνα!!

ProFyLaKtiKo είπε...

σοκολατένιο κέικ να είναι και όπως να ναι... δεν ξέρω αν θα σε συγχωρήσω που τα έφαγες. θλιψ

PN είπε...

Συγνώμη....για πόσο μεγάλη κατάθεση στη Westwood μιλάμε; Περιμένουμε να τα μάθουμε όλα!! Εεεε...χμμμ...όσα θέλετε τελοσπάντων...και όσα δεν μας κόψει η λογοκρισία!!! Χαχαχαχα!!!!

PN είπε...

Συγνώμη....για πόσο μεγάλη κατάθεση στη Westwood μιλάμε; Περιμένουμε να τα μάθουμε όλα!! Εεεε...χμμμ...όσα θέλετε τελοσπάντων...και όσα δεν μας κόψει η λογοκρισία!!! Χαχαχαχα!!!!

Θράσος είπε...

Kατ'αρχήν καλως ήρθες!!!!
Ντροπή μου αλλά ναι με γνωρίζω την Viviene Westwood αλλά δεν πολυήξερα ότι παράγει και αντρική σειρά (αυτό για σένα θα είναι κάτι αντίστοιχο με το να κάψω μια εκκλησία για τους πιστούς χριστιανούς)άρα απαιτείται αναλυτική αναφορά των πεπραγμένων και αγορασμέων με συνοδευτικές φώτο.

stella είπε...

καλος μα βρηκες παλι.
παπουτσια ψωνισες?

χεχε

xipasmenos είπε...

basnia μου στριφογυρίζω, καλως σε βρηκα!!!

Καποτίτσα μου, αμαρτωλός και χορτάτος με κεικ είμαι!!!

VK μερικές ψωρολίρες πάνω απο 400 κάτω απο 600!!!! Όλα θα τα πω.....εξάλου εγώ δεν φταίω με παρέσυραν!!

Θράσος ντροπή σου, κερνάς καφέ και θα σου αναλύσω τα πάντα για την Vivienne....

Stella μου, μόνο 3 ζευγάρια πήρα!!!!!!!! Αλλά άμα τα δεις δεν είχα κάτι τέτοια!!!!! Τα χρειαζόμουν, και η Onehappydot μπορεί να το επιβεβαιώσει!!!

koptoraptou είπε...

Αμ μπακ του. Γουέλκαμ του ας, μανάρι μου!

George Tsitiridis είπε...

kalos mas irhtes...
mas elipses
kai anamenoume...

One Big DJ είπε...

theloume ntiteils! TWRA bitch!

Dr_MAD είπε...

which σουκου? νεξτ γιαρ?

Θράσος είπε...

Ότι ώρα θέλεις

Όναρ είπε...

Καλέ, θα είσαι πίσω σε μία εβδομάδα..; Καλησπέρες αγωνίας..

Tanila είπε...

Ψωναρα

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!!!!!!!!!!! ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩ!!!! ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ...

xipasmenos είπε...

Τανίλα ψόφα!!!

Παίδες σόρυ για την αποχή.....είμαι σε τρελό τρέξιμο!!!!!!!!!

Θράσος....πες ώρα και μέρος!!

κοπτοραπτού, καλώς μας βρήκαν

πισωγλέντη μου ήρθα ανανεωμένος και έτοιμος!!!

dj μου, ill give you all the bitchy details baby!!

Onar mou επέτρεψα, μην αγωνιάς!!


Τρελογιατρέ μου δις γίαρ

lap of the gods την επόμενη φορά θα σε πάρω μαζί!!!!

Ανώνυμος είπε...

ax αχ, λοντον callin'!!!
afoy δεν αξιωθήκαμε να κάνουμε καμια βόλτα, αντε μαζέψου να μας πεις καμια-δυο-τρεις ιστορίες!
Μ' αρέσει να "ταξιδεύω" με τα ταξίδια των άλλων!
καλό σου-κου
;)