Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

I'm a Londonizer baby!! updated

Προσευχές να μην πέσει το αεροπλάνο.

Προσευχές άμα σων και καλά πρέπει να πέσει, να πέσει στην επιστροφή.

Παραγγελείες για δώρα που δεν πρόκειτε να σας πάρω αλλά με χαρά θα ακούσω.

Πείτε μου αν έχετε κάποιον φίλο/γνωστό (μέχρι 32 ετών, όμορφο, ελαφρά τριχωτό, αρρενωπό, έξυπνο, με δίκο του σπίτι) για να του δώσω χαιρετίσματα, φιλιά και να του μπαστακωθώ εκεί με δημαρχο και κουμπάρο.

Σε περίπτωση που δεν επιστρέψω αφήνω την πνευματική κληρονομιά αυτου του μπλογκ στην κόρη της Ναφ!!!!!

Vivienne Westwoodaki μου σου ρχομαι!!!!!

update......μια βαλιτσάρα τεράστια και πάλι νομίζω οτι δεν έχω πάρει τπτ.......και για ακόμη μια φορά θα πρεπει να αγοράσω ΚΑΙ βαλιτσα για την επιστροφή.....

Ασε που οι λίρες είναι μεγάλα χαρτονομίσματα και ΠΡΕΠΕΙ να πάρω καινούργιο πορτοφόλι!!!

Μου την δίνει να φτιάχνω βαλίτσες μακαρι να μπορούσα να πάρω όλη την ντουλάπα και όλη την παπουτσοθήκη μαζί!!!

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

THANOS είπε...

kalo taxidi ki an vreis gampro na mas kaleseis sto gamo!!!

apparos είπε...

λοοοοοολ, καλά να περάσεις!

θέλω οπωσδήποτε σοκολάτες!

Hfaistiwnas είπε...

Καλό ταξίδι να έχεις!!!
Και καλά να περάσεις ότι και να κάνεις!!! :):)

Naf είπε...

Γαμπρό άγγλο δεν σου προτείνω σε καμμία περίπτωση.Τσού.Οτιδήποτε άλλο πάρεις τέλειο θα είναι οπότε σου έχω εμπιστοσύνη και σε σταυρώνω να πας στην ευχή της Παναγίας. Φιλιά στη Viv.

the boy with the arab strap είπε...

kala na peraseis kai na ertheis gematos nees empiries , toys gamoys ti tous thes ,apo mikros sta vasana:)

One Happy Dot είπε...

Μην ξεχνάς ότι είσαι σε "αποστολή"! Θα είμαστε σε επικοινωνία! Αν πέσει το αεροπλάνο (φτου φτου και ξύλο χτυπάω και περιστρέφομαι με την καρέκλα του γραφείου γύρω γύρω σαν την τρελή!)θα είναι από το υπεράβαρο του shopping που θα έχεις κάνει! Να περάσεις υπέροχα λουλούδι μου! Φιλί!

PN είπε...

Καλό σου ταξίδι!! Να περάσεις super! Όσο για τον τύπο που λες...έχω κάτι στο Λονδίνο...αλλά πάει πακέτο με τη σχέση του! Μαλακία!! Χεχε!!

mahler76 είπε...

Kaλά να περάσεις τρελό γκομενάκι χαχαχα

Marvin είπε...

Ειδες ομως τι ατυχος εισαι; η περιγραφη μου ταιριαζει γαντι αλλα δεν ειμαι διαθεσιμος... :P

Αντε σε περιμενω!

sikia είπε...

Καλό ταξίδι! Έχω κάτι σε 32χρονο ελαφρά τριχωτό και αρρενωπό αλλά είναι σε Μπουένος Άιρες.
Τέλος πάντων, θα ήθελα να μου φέρεις ένα διαμαντένιο περιδέραιο.

stella είπε...

να περασεις τελεια......και παρακαλω μην παρεις κι αλλα παπουτσια!


.υ.γ εγω θελω αγγλικα μπισκοτακια νιαμ νιαμ

ProFyLaKtiKo είπε...

-->Πείτε μου αν έχετε κάποιον φίλο/γνωστό (μέχρι 32 ετών, όμορφο, ελαφρά τριχωτό, αρρενωπό, έξυπνο, με δίκο του σπίτι) για να του δώσω χαιρετίσματα, φιλιά και να του μπαστακωθώ εκεί με δημαρχο και κουμπάρο.


--> έχω κάτι στα υπόψιν μου. για λεπτομέρειες σφύριξε. εκτός αν δε σου τη σπάει που είναι μικρός

Όναρ είπε...

Καλά να περάσεις και να επιστρέψεις ανανεωμένος με ιστορίες σεξ και λαγνείας..λέμε τώρα..Καλησπέρες ταξιδιωτικές..

Ανώνυμος είπε...

ax, eixa paraggelia na mou ftyseis olous tous sixamenous agglous sta moutra alla den prolavainw twra e?????????