Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

pyssla maniac vol2

Σιγά μην ξεκόλαγα τόσο εύκολα, pyssla maniac τελείως!!!! Το "Α" και η καρδιά είναι καρφίτσες για την κολητή μου, το μενταγιόν με την σκαλιστή πέτρα είναι για το Τσονάκι μου, και όλα τα άλλα για πάρτη μου!!!!







10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

One Happy Dot είπε...

ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ!!!! Πολύχρωμη καρδούλα!!!! pretty pretty please?
*blinking eyes*

Ανώνυμος είπε...

o Almodovar einai dikos mou!

dunno είπε...

μιας και βλέπω τις "γυναίκες", το επόμενο δημιούργημά σου πιστεύω ότι πρέπει να είναι τα σκουλαρίκια-καφετιέρες της Candela

Naf είπε...

αι εγώ θέλω space invaders σε καρφίτσααααααααα

apparos είπε...

κόλλημα μεγάλο, δεν μου φτάνεις θέλω και άλλο!

George Tsitiridis είπε...

poli kala...
giati then ta poulas?

Tanila είπε...

Mπλιαχ, πατημένε ντολμά.

PETRITO ZEZUS είπε...

Love the pin sto sakaki :-)

I wanna buy it!

Seriously

x

xipasmenos είπε...

τα pyssla δωρίζονται δεν πουλούνται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PETRITO ZEZUS είπε...

:-)