Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

marble man

Έχω ξεκινήσει ένα ωραίο καινούργιο παιχνίδι με τον εαυτό μου, κάθε στιγμή της ημέρας προσπαθώ να κατανοώ τα συναισθήματα και την αίσθηση που έχω. Είναι ένας τρόπος λέει για να μπορέσω να ρθω σε επαφή με διάφορες καταπιεσμένες και αδύναμες να εκφραστούν πτυχές του εαυτού μου! Προσπαθώ, προσπαθώ, προσπαθώ.

Μια εικόνα όμως μου έρχετε στο μυαλό, ένα σώμα λευκό φτιαγμένο απο μάρμαρο.

Και μια αίσθηση, παγωμένο.

Πολλοί λένε οτι είμαι σκληρός, σνομπ, και απόμακρος. Οι φίλοι μου θα λεγαν το αντίθετο. Καμιά φορά όμως νιώθω μια μοναξιά να προσπαθεί να σπάσει το μάρμαρο. Μια δεσμίδα φωτός ζεστή να με γεμίσει συναισθήματα. Μια φωνή απο τα παλιά προσπαθεί να βγει, να πει τι την πονάει, να κλάψει, να ουρλιάξει, να......

Ανασυκρότηση

Κρύο

Δυνατός ξανά or not!

18 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

THANOS είπε...

το μαρμάρινο κορμί ίσως φυλάει μια σπασμένη καρδιά...

PN είπε...

Δεν μπορώ να ξέρω τι είσαι. Μια φορά σε έχω δει...και αυτή χάζευα το παντελόνι...οπότε αδύνατον να εκφέρω γνώμη...χαχα!!

Ωστόσο,κάποιες φορές χρειάζεται να είμαστε σκληροί σαν μάρμαρα. Άλλες πάλι μπορεί να μας κάνει αποκρουστικούς και να χάνουμε καλές ευκαιρίες. Το θέμα είναι πως να ξέρεις πότε πρέπει να κάνεις το μάρμαρο πηλό και πότε το αντίθετο. Αν ήξερα φίλε να σου πω...θα ήμουν ευτυχισμένος και θα είχα γλιτώσει πολλά λάθη και στραπάτσα. Κάνε ό,τι λέει η διαίσθησή σου. Συχνά είναι καλός οδηγός. Αν πάλι δεν της έχεις καμιά εμπιστοσύνη...βάλε μπρος το μυαλό! Κάπου στη μέση θα βρεις τη λύση...μάλλον!!!

PETRITO ZEZUS είπε...

You are in a good trail,
feel,
yell,
cry,
smile,
love,
break,
give,
take..
it is a hard road but u can only win at the end.

xipasmenos είπε...

το χει ο Θάνος, και δεν είναι σπασμένη απο έρωτα ξεπεσμένο....long story....cut the crap im in marble mode now!! :)

the boy with the arab strap είπε...

μην ακους τη λενε οι αλλοι, μονο εσυ γνωριζεις πραγματικα τον ευατο σου και μονο εσυ αποφασιζεις πως θα πραξεις .

sikia είπε...

Τώρα εγώ αν κάνω ένα σχόλιο για το "σκληρός σα μάρμαρο" με συγκεκριμένο υπονοούμενο, θα μου πείτε πάλι ότι τα ευτελίζω όλα και είμαι σεξομανής, γιαυτό θα προτιμήσω τη σιωπή...

ProFyLaKtiKo είπε...

τα γάμησε όλα η σικιά!

όσον αφορά αυτό το ατομικό παιχνίδι, επειδή το έπαιζα καιρό (sikia μη μιλήσεις πάλι!) έχω να πω, πως δυστυχώς δεν καταλήγει κάπου. τουλάχιστον σε μένα που τα συναισθήματά μου αλλάζουν όπως οι αδελφές τους γκόμενους. οπότε δεν έχει νόημα πολύ, η αυτο-ψυχανάλυση.

just live

xipasmenos είπε...

Δεν θέλω να κάνω συμβιβασμούς στο πως ζω, θέλω να ζω και να είμαι καλά με τον εαυτό μου. Για μένα είναι βασικό αυτό, θέλω να με ξέρω 100% και να μην βάζω ασπίδες πάνω μου!!!

Δεν είναι ένα απλό ατομικό παιχνίδι!!
Είναι η ζωή μου και χρόνια καταπίεσης συσωρευμένα μέσα μου! Και δε μιλάω για το θέμα ομοφυλοφιλίας.

Τεσπα είναι πολύπλοκο δε περιμένω να καταλάβει κανείς.δεν υπάρχει λόγος! Είναι απλά μια διαδικασία που έχω μπει και δεν θα βγω αν δεν γίνω αυτο που θέλω ξεκάθαρος σε μένα!!


Ευχαριστώ όμως πολύ για τα σχόλια σας!!!! Αλήθεια ευχαριστώ!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι που λέμε "στήθος μάρμαρο και κοιλιά πατάτα" :P

G...P... είπε...

Δεν έχει σημασία το πως είμαστε ή πως συμπεριφερόμαστε αρκεί να αρέσουμε σε εμάς

b|a|s|n\i/a είπε...

"lost forever in a happy crowd" και "nothing left but faith" και "η σωτηρία της ψυχής είναι μεγάλο πράγμα"
δακρύζοντας και χαμογελώντας και προχωρώντας με μας για μας και για τους άλλους...
;)

Ανώνυμος είπε...

giati den foras kati tis vivienne na sou perasei?

One Happy Dot είπε...

χμ...οκ...δεν το λεω συχνά αυτό αλλά, αν είναι να νιώσεις καλύτερα θα σου δώσω μια Nutella και το κομμάτι μου από το carot cake στο baby shower! Any better now? :)

apparos είπε...

επειδή αυτό το παιχνίδι εμπεριέχει σκέψη, προτείνω να το εγκαταλείψεις!
Είπες για καταπίεση, δοκίμαζε πράγματα και δες πια σε γεμίζουν!!

xipasmenos είπε...

Dot mou nomizw tha xreiastw k to komati ths konths gia na ginw kala!

Appare oti kanoume gia tous eaytous mas sto telos mas gemizei!

George Tsitiridis είπε...

ωραίο παιχνίδι αλλά δεν ειναι λίγο κουραστικό?

Ανώνυμος είπε...

Έρχομαι να συμφωνήσω απόλυτα με τον καποτάκο! Όσο για το παιχνίδι... τα pyssla πού τα πουλάνε? (σοβαρά τώρα)

xipasmenos είπε...

Eίναι κουραστικό, αλλά έχει αποτελέσματα, νομίζω, δε ξέρω crap!!

lap Ikea στο τμήμα με τα παιχνίδια!!