Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Ξέρω τι θα κάνεις φέτος το καλοκαίρι....

Στην ζωή μας πρέπει να έχουμε οργάνωση, ειδικά για τις διακοπές μας. Οπότε φέτος μια βδομαδούλα Βαρκελώνη θα μου κάτσει κουτί!! Και μόνο με έναν άνθρωπο θα μπορούσα να πάω ο οποίος δεν θα γκρινιάζει που θα τρέχουμε σε μουσεία, μετά μαγαζιά, και τέλος clubbing..... Αθηνουλίνι ετοιμάσου!!!!!!!




Σούπερ aparthotel με κουζινούλα dsl (οχι οτι θα σας γράφω) απευθείας πτήση aegean 7 μέρες........450 ευρώ το άτομο.....xipasmenos tours!!!!!!!

YΓ πρέπει να κάνω μετατροπές στο header!!!


9 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

mahler76 είπε...

μαλάκα έρχομαι κι εγώ !!!

ProFyLaKtiKo είπε...

Μπαρ-θελω-να!!!

Tanila είπε...

Ti φριχτό ξενοδοχείο. Τι χάλια δωμάτια.
Καημενούλη, σε λυπάμαι.
Κι επειδή είμαι καλός άνθρωπος, προσφέρομαι ανιδιοτελώς να πάρω τη θέση σου.

Sakafiora είπε...

αχ, κάτι μου θυμίζει...
νομίζω ότι έχω κανονίσει κάτι παρόμοιο για τον Iούνιο :P

apparos είπε...

μα και εγώ δεν γκρινιάζω. χαχα
Αύγουστο "την κάνεις";

THANOS είπε...

πάρε και καμιά μασκούλα καλού κακού.....

xipasmenos είπε...

Πολύς κόσμος Barca φέτος!!!!

Θάνο το μόνο προσταυτευτικό που θα πάρω θα είναι προφυλακτικά (οχι ΤΟ προφυλακτικό)

G Spot Unveiled© είπε...

exw aporia...
To Aparthotel einai to hotel pou enisxyei to na meineis apartos??

Θράσος είπε...

να ρθώ και εγώ μπορώ?