Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

screw me again....



13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

*gis είπε...

Πολύ καλό. Μπράβο.
Το νέο alter ego?
:)

Hfaistiwnas είπε...

:)

xipasmenos είπε...

Το alter ego, είναι ο ξενδιάντροπος που κρύβω μέσα μου!!! Εχεχεχε........άντε στείλε και συ μέϊλ και μπορεί να επιλεχθείς για το δείπνο.....λολ....

Πέρα απο την πλακίτσα, απλά μου ήρθε μετά απο διαπίστωση οτι είναι δύσκολο απλά να γνωρίσεις κάποιον!! Χωρίς νετ ή έστω ένα reality δεν βρίσκεις "έρωτα" πλέον!

mahler76 είπε...

είμαι μπάζο γιατρέ μου? χαχαχαχα

satya είπε...

Θα αγνοήσω το "μπιζελάκι" και θα δηλώσω περηφάνεια παρόλο που η πανσέληνος με έχει κάνει πιο έξαλλη και από λεσβία που της πιάνει τον κώλο νταλικέρης.

apparos είπε...

θα ήθελα τον ξανθομάλλη (ή κιτρινομάλλης είναι;) από το cartoon :P

Well done boy!

George Tsitiridis είπε...

grafeis sto screw?????
oraio keimeno....
kai eis anotera apo septemvrio!!!!

xipasmenos είπε...

ευχαριστώ μωράκια που σας αρέσουν οι μαλακίες μου!!!

Πισωγλέντη ναι τώρα το πήρες χαμπάρι.....tnx που σου αρέσουν....means a lot!!

Tanila είπε...

Για γκέης είσαι χαλιάμπαζο.
Όσο ήσουν στρέητ ήσουν καλούλης... δε το ξανασκέφτεσαι;

George Tsitiridis είπε...

ναι τώρα είδα οτι γράφεις σ αυτο το περιοδικό και έπαθα σόκ!!!

xipasmenos είπε...

Τανίλα, κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και κρεμάσου απο το πολυέλαιο!!!!!!!!

πισωγλέντης, σοκ σοκ σοκ σοκ σοκ όπως λέει μια φίλη!!

stella είπε...

θα σε διαβασουμε μικρε μου!!

καλο καλοκαιρι να εχουμε

PN είπε...

Eεεεε όχι και μπιζέλι! Έλεος! Βρες κάτι πιο εξωτικό και παθιάρικο. Ένα μάνγκο βρε αδερφέ. Nope...δεν προτιμάμε το μπιζέλι...άκου εκεί!

Επίσης καλό το alter-ego σου. Ενσωμάτωσε το στο υπόλοιπό και θα έχουμε xipaki new edition που θα βγαίνει έξω και θα πέφτουν τα γκομενάκια το ένα πίσω από το άλλο!!