Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

once upon a time



Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άντρας.

Από τότε που θυμάται τον εαυτό του είναι μπερδεμένος σε πολλούς τομείς.

Δε το έδειχνε, ίσα ίσα φαινόταν σαν δυνατός άνθρωπος, καμιά φορά σκληρός και σίγουρα συνειδητοποιημένος. Αλλά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Ο Ηρωας μας έκανε ένα λάθος στη ζωή του, δεν την αντιμετώπιζε. Έθαβε με το υπερσύγχρονο φτυάρι του όλα του τα προβλήματα, όλες τις επιθυμίες, κάτω από ένα στρώμα ψευτιάς. Ψευτιά όμως κατάλληλη ώστε να αρέσει σε όλους, ώστε να τον αγαπάνε όλοι. Τον ένοιαζε υπερβολικά πολύ τι γνώμη έχουν οι άλλοι για το άτομο του, και άμα είχαν κάτι αρνητικό να πουν τότε έβαζε αυτοσκοπό την αλλαγή αυτής την γνώμης. Αφού είχε καταφέρει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων να το συμπαθούνε άρχισε να πνίγεται και να συσσωρευονται όλα αυτά τα ψέματα, άρχισε η βιτρίνα να ραγίζει, πόναγε πολύ.

Αρχικά ξεγέλασε τον εαυτό του απλά επισκευάζοντας την βιτρίνα, ήταν βλέπεται και αυτός από την έξω πλευρά όπως και όλοι οι άλλοι.

Ξαφνικά όπως είχε την ταινία και κόλλαγε σταθηκε το βλέμμα του σε μια οπή του γυαλιού, κοίταξε μέσα και είδε μισοπεθαμένο τον εαυτό του, τον πραγματικό εαυτό του. Ρεύμα διαπέρασε όλο το κορμί του. Δάκρυα τρέχαν από τα ματια του. Κατάλαβε τι έκανε λάθος όλο αυτό τον καιρό και δεν ήταν ευτυχισμένος, κρυβόταν, δε πήρε την ζωή στα χέρια του. Έκρυψε την πραγματικότητα και ζούσε σε έναν ψεύτικο εαυτό μόνο και μόνο γιατί ΠΙΣΤΕΥΕ πως αυτός μόνο θα άρεσε στην κοινωνία και στην οικογένεια του. Έκανε λάθος. Τώρα ο πραγματικός εαυτός του ήταν μισοπεθαμένος λευκός σα το σεντόνι πίσω από την βιτρίνα. Τι έκανα σκέφτηκε. Πήρε φόρα και με το κορμί του έριξε την βιτρινα, έσπασε σε χίλια κομμάτια, πολλά σκίσανε την σάρκα του λες και τον τιμωρούσε για την καταστροφή της. Αυτός αγκάλιασε τον εαυτό και του έδωσε το φιλί της ζωής. Συγνώμη είπε, χαίρομαι που σε βρήκα ξανά.

12 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Nam3l3ss είπε...

Με ξέρεις;
:)

xipasmenos είπε...

Ναι βίωσα μέσω του blog σου τα ψηφιακα σου τραύματα και έγραψα αυτο το ιστοριάκι......
I'm a net pshyco-doc.....

Nam3l3ss είπε...

Then, thanks doc!

xipasmenos είπε...

Υπάρχουν όμως και άνθρωποι που είδαν το πραγματικό άνθρωπο πίσω απο την βιτρίνα και αγάπησαν αυτόν. Και με κάτι πολύ απλό όπως ένα μνμ του δίνουν τρομερό κουράγιο να ξανακαλύψει τον εαυτό του. Σε ευχαριστεί ;)

darkenlight είπε...

Νομίζω ότι βρίσκω άπειρα κοινά με τον ήρωα της ιστορίας σου.
Από τα πιο όμορφα ποστς που έχω διαβάσει. καλογραμμένο και συγκινητικό.

Άσχετο,
ακούς The Knife? Έχω κόλλημα!
ακούς Bjork? Είμαι ορκισμένος φαν!
Massive attack ΘΕΟΙ!
Μπράβο είμαι παραπάνω από χαρούμενος με τις μουσικές σου προτιμήσεις!

xipasmenos είπε...

the knife οχι απλα ακουω, κολημα τρελο εχω βρει στο νετ και dvd με visual συναυλια τους και βιντεοκλιπ....
your my soulmate.... και το γραφικο πανω αριστερα στο μπλογκ είναι απο κλιπ we share our mothers health....
σε ευχαριστω για το σχολιο σου....αλλα πανω απ ολα σε ευχαριστω που ακους knife....ενιωθα [πολυ μονος.....

darkenlight είπε...

Έχω ένα φίλο που με εισήγαγε στους Knife ενώ εγώ τον εισήγαγα στην Kate Bush... Είμαστε ευγνώμων ο ένας στον άλλον.. Όντως.. σαν να είσαι το μουσικό μου alter ego!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί αυτά που γράφεις μου θυμίζουν αρκετούς γνωστούς μου αλλά και κομμάτια του εαυτού μου?

Χριστίνα είπε...

αρκεί ένα φιλί της ζωής για μια τόσο μεγάλη ανατροπή από την ψευτιά στην ειλικρίνια; φοβάμαι πως η δύναμη της συνήθειας ειναι τοσο μεγαλη, οι επιρροη εξωθεν τοσο ισχυρη- πανισχυρη που χρειαζεται κατι παραπανω απο την αστραπιαια αποφαση και ενα φιλι ζωης, κατι τοσο πολυ που συχνα αφηνουμε τον μισοπεθαμενο εαυτο μας να πεθανει ή του δινουμε τη χαριστικη βολη και μετα παμε να θαψουμε το πτωμα στον πιο βαθυ σκατολακο.

xipasmenos είπε...

@darkenlight :)
@dimitris Μαλλον επειδη στην εποχή μας ειμαι ολοι so fucked up
@cordarone Δεν έχεις καθόλου αδικο, αλλα απο την αλλή πολλές φορές χρειάζεσαι ένα σοκ, κάτι άσχημο να σου συμβει, και οχι απλα μια διαπιστωση για να αλλαξεις κατι...

Unknown είπε...

Xipaki μου, "be yourself no matter what they say" που λέει και ο Sting. Να πεις σε αυτόν τον κάποιον οτι φτάνει όσο πλήγωσε τον εαυτό του. Καιρός να πληγώσει και αυτούς που δεν τον γουστάρουν όπως πραγματικά είναι και δεν καταλαβαίνουν τι τον κάνει ευτυχισμένο...

Dark_Maiden είπε...

Σε έχασα.. Άλλαξες κινητό και δε μου το είπες; :(
Πού είσαι;
Τζωρτζίνο, είμαι εδώ για σένα.. να ξέρεις..