Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

September Best of.....


Πολύ αντιφατικός μήνας λέμε, πολλά περίεργα, πολλα άσχημα, αλλά πάντα κοιτάμε την θετική πλευρά των πραγμάτων.


Τα best of αυτού του μήνα για μένα είναι.



1ον Το είδατε όλοι, ελπίζω να το αγοράσατε μερικοί, το peekaboo των Marcheaux......Τρομερά καλή μουσική it's just to good to greek, και best cd case EVER.....

2ον Τα news stand at our very own tube station of Saint Antoine τα οποία έχουν απίστευτη ποικιλία σε ξένο περιοδικό τύπο. Έχω ξοδέψει όλα μου τα λεφτά σε wallpaper, 10, και ότι περιοδικο design lifestyle βρίσκω.

3ον Αγόρασα laptop.....wow........to keyboard έχει άλλη αισθηση λέμε, και σε συνδιασμό με wi fi θα χετε συνεχως την απορία που μπορεί να είμαι και κυρίως τι μπορω να κάνω ενω σας γράφω......

4ον Παρέλαβα ένα άχρωμο απαίσιο χώρο για υπνοδωμάτιο, και το μετέτρεψα σε ένα απίστευτο χώρο with my bare hands and my sence of style. Όταν βάλω και το χαλί-γρασίδι θα βάλω φωτογραφίες να ακούσω γνώμες.

5ον 1st Biennale of contemporary arts Destroy Athens. Απλά μπράβο στους συντελεστές και συγκεκριμένα στους Ελληνες καλλιτέχνες οι οποίοι με ενθουσίασαν και μου απέδειξαν οτι υπάρχει μοντέρνα τέχνη στην Ελλάδα. Μόνο που θα μπορούσε η είσοδος της έκθεσης να είναι πιο ενδιαφέρουσα και να μην σε προδιαθέτει αρνητικά. ΥΓ οτι εμένα το πρότυπο του κελιού που είχε με ενα παράθυρο θα ηταν το ιδανικο υπνοδωμάτιο πειράζει; Ασε που ηταν πολύ kinky το σκηνικό.

6ον Grindhouse-Planet Terror Πολύ αίμα αδέρφια, γουστάρω λέμεεεεεεε.....θέλω και γω ενα πόδι οπλοπολυβόλοοοοοοοοοο........ Αυτη και το deathproof είναι dvd που αξίζουν να μπουν στην ταινιοθήκη μου.

7ον Royksop live Αυτό το συγκρότημα συνεχώς με ενθουσιάζει, πάντα είχα την εντύπωση οτι όλα τα electro something bands χάνουν πολύ σε ποιότητα στα live. Οι royksop κάθε άλλο με αυτο το αλμπουμ τους ερωτευτικα πιο πολύ.
ΥΓ υπάρχουν τραγούδια τα οποία ακούτε χρόνια και δεν έχετε ιδέα οτι είναι των royksop.

8ον Επιτέλους κρύο, επιτέλους έβαλα το αγαπημένο μου Τζάκετ. Αχχχ πόσο το αγαπώωωωωω......

9ον Έχω μια νέα φίλη, την Αγάπη, το πανέμορφο γατάκι που πλέον άνοιξε και τα ματάκια του και του κάνω γκριμάτσες......

10ον Αλλος ένας μήνας μπακούρι, άλλος ένας μήνας που εκτίμησα το να ζεις για τον εαυτό σου, και να βελτιωνεσαι.
ΥΓ Αν δεν χρυσώσεις το χάπι, θα πέσει να σε πλακώσει.

11ον Ξεκινάω Ιταλικά, αφού είμαι τόσο σέξυ σαν Ιταλός, πρέπει να μάθω και την γλώσσα. Θα είμαι ανεκτίμητος στο κρεβάτι, σκέψου να χεις έναν άντρα και να μιλάει πρόστυχα σε Ελληνικα, Αγγλικα, Γερμανικά, Ιταλικά.

12o Πήρα μια κρέμα νυκτός για τους μαύρους κύκλους Άνθεια της Μαριας Προβατά. Βρομάει σα ψόφια τσουκνίδα αλλά είναι 100% φυσική και είναι οτι πρέπει για τους huge μαυρους κύκλους που έχω κάνει με τα ξενύχτια για νε βλέπω nip/tuck

13ον Διαβάζω "το 10" του Καραγάτση, το οποίο είναι το τελευταίο του έργο και μη ολοκληρωμένο και προς μεγάλη μου χαρά έμαθα οτι θα γυριστεί σε σειρά.

14ον Η κολητή μου πήγε Μιλάνο για μεταπτυχιακό, που σημαίνει μαζεύω λεφτά μαθαίνει πότε οι εκπτωσεις στο Μιλάνο κλείνω εισητήρια, και στήνω σκηνή εξω απο R. Cavalli. Δεν έχω ανάγκη ζω εγω με εσπρέσο και ψώνια μόνο. (ένας λόγος που μαθαίνω Ιταλικά είναι αυτός lol)

15ον Εχω πάθει πλάκα δε περίμενα να έχει τόσα καλά αυτός ο μήνας.

16ον Σας αγαπάω όλους σήμερα.............

17ον Αμα θυμηθω κάτι ακόμα θα το βάλω σαν σχόλιο.

18ον Και τελευταίο.....αλήθεια λέω........ μίλησε με το πρωην αμόρε.......χεχεχεχεχε im stronger than before............... έδωσε τα πράγματα μου σε φίλη και γω είπα οτι θέλω να βρεθούμε να του τα δώσω απο κοντά..... Τι στο διάλο 5 μήνες σχέση.........στη τελική έχουμε φύγει για άλλα....



19ον Ξέχασα ρε σεις ξαναξεκίνησα yoga, no more angry xipaki..... Ερχομαι σε επαφή με τον ανωτερο εαυτό μου, περσυ είπα θα καταφέρω θέση λωτού, τα κατάφερα, φέτος θα καταφέρω γιογκικο ύπνο, σε 5 μήνες θα το κάνω και αυτο. Είναι πολύ σημαντικό να χεις σοβαρούς σκοπούς στη ζωή σου lol :p

Αυτά κουκουλώνομαι στο κουβερτάκι μου, πίνω μια γουλιά havana club, κάνω μια τζουρίτσα τσιγάρο, σας φιλώ γλυκά, και ευχομαι να χουμε έναν ακόμα καλύτερο οκτώμβρη με περισσοτερες εκπλήξεις και ομορφιές....

12 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

nikisot είπε...

loipon
oson afora tous Royksopp pou einai apo ta agaphmena mou ever sygkrothmata, anarwtiemai apla pote 8a tous dw!Kai an prepei na metakomisw pros norbhgia meria gia na a3iw8w!!:P
Exw ola ta b sides,live 3elive kai den yparxei periptwsh na mhn akousw,toulaxiston once a week kai as ta exw liwsei!
Oso gia th yoga , egw na sou pw me to pilates den eida diafora sta neyra mou..
Epishs ,den 3erw 4 glwsses 3erw, alla ws twra de tis xrhsimopoihsa sto krebbati.ekei bgainei h ellhnida apo mesa mou:p
oso gia to nip /tuck eykairia einai afou phres to laptop na katebaseis( mail me!) ta episodia, para na kaneis plousies tis etaireies kalyntikwn gia tous maurous kyklous!!
filia

nikisot είπε...

...kai afierwmeno
http://www.youtube.com/watch?v=m3_x22hUBOA

Ανώνυμος είπε...

3. ΔΕ θέλουμε να μάθουμε.
4. Μπλιαχ! Κακόγουστε.
8. Κρυόκωλε
9. Γεροντοκόρε.
10. Αγάμητε.
11. Χαχαχαχαχαχαχαααα
12. Γκέη. Και βρομάς.
14. Ψωνάρα.
16. Μπλιαχ!
19. Έγκυος είσαι;
16. Κι εμείς σ'αγαπάμε.

Provato είπε...

ναι, κι εμείς σε αγαπάμε! μπεεεε

Pavlos ... είπε...

Βιάστηκες να βγάλεις το μπουφάν λολ
Η αγάπη είναι αμοιβαία

Κολοκύθι είπε...

Και Καβάλη και γιόγκα και κρέμες και ψώνια και ανακαινήσεις.
Είσαι ένας ψωνισμένος κάστορας.

APSOY είπε...

Τίποτα σου λέω τίποτα...
Εγώ έχω μείνει τελείως πίσω σε όλα...
Απαράδεκτος είμαι...

Ώστε γιόγκα, ε?
Α-μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ!

Ανώνυμος είπε...

poy thn poulane ayti tin krema? me ta teleytaia apanwta ksenyxtia kontevei na mou ftasei o mayros kyklos sto pigouni

xipasmenos είπε...

@Moody μου, ένα ονειρεύομαι synch fest με the knife, royksop, fisherspooner, massive attack, portishead & Βjork....ζητάω πολλά;
Και οσο για το nip/tuck αφου εσυ τα εκανες delete $%@#%$%@$%#@ θα τα κατεβάσω τι να κάνω;
Κομματαρα μου αφιερωσες i think im falling for you. Άκουσες το άλλο κοματάκι που έβαλα στο μπλογκ; Σορυ που σας πρηζω με knife αλλα εχω ερωτα...

@tanila do the world o favour and go blow your fucking head of....και γω σε αγαπάω μωράκι μου...

@ Πρόβατο, με συγκίνησες ρε κωλόπαιδο...ΣΕ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩ

@Παύλο...Σάκη Ρε σεις με τέτοιο ψωλόκρυο να απορείτε που δε κυκλοφορώ με τη κουβέρτα. Ευχαριστω για την ανταπόδωση της αγάπης.

@Κολοκύθι Σα τα μούτρα της σε έκανε το μουνοχυσμα η Τανίλα.
Δλδ μας θέλετε τους άντρες με χάλια μάπα να κλάνουμε και να βρωμάμε σταγδιαλα πια.

@Apsou με απογοητευεις αγόρι μου....join me at yoga you will be a better person.........

@ethan H σειρά είναι η Ανθεια της Μαρίας προβατα και υπάρχει πολύ πριν του Κορρε απλώς δεν έχει καλό μαρκετινγκ. Οι κρέμες είναι απόλυτα φυσικές σαν τις σπιτικές και έχει ολόκληρη αντρική σειρα, απο αφρο ξυρίσματος μεχρι σαμπουάν και κρέμες.

Cookie Basher είπε...

19!Εύγε!
Εγώ θα είχα σταματήσει κάπου στο #2

xipasmenos είπε...

Ok μακράν το καλύτερο του μήνα είναι το επεισόδιο που μόλις τελείωσε της καλύτερης σειράς ever (εσύ να τα ακους αυτα αψου..... :p)
Εχω πάθει σοκ, (και απο αυτο και επειδη εχει παει 1,30 και ακούω ακόμα Κρητικά στη διαπασών απο το θεατρο Πετρας, ΟΚ ΡΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΛΛΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΙΚΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΑΓΔΙΑΛΑ)
γκουχου γκουχου μισό να συνέλθω, οκ
Λοιπόν εκεί που νομίζεις οτι μανιακος είναι η λεσβια αναισθησιολόγος των nip/tuck κλπ κλπ σου δείχνει να βγάζει την μάσκα ο πραγματικός και είναι Dr ton pernw kanonika Costa ο οποίος συν της άλλης δεν έχει τσουτσούνι, για αυτο τον επερνε ο κακομοίρης, και βίαζε τα θύματα με strap on, καθώς βασανίζει τους γιατρούς τον πυροβολει η μπατσίνα και ολοι τραγουδάμε γιουπι για γιουπι γιουπι για πανω απο το πτωμα του. Αλλα ξαφνικα ζωντανευει και βλέπουμε την μπατσινα να τον περνει και να φευγουν η οποία τελικα ήταν η αδερφη του η οποία είχε μια δερματική ανωμαλία επειδη τα 2 παιδια ηταν απο αιμομιξία και ήταν και αυτα ερωτευμένα και πηδιόσαντωωω...
Και όλα αυτα ενώ το παιδι της Τζούλιας με τωρα Κρίστιαν, Σων, Χασάπη μαναβη δε ξερω, εχει απαγχθει απο μανιακο που δεν θα ασχοληθω γιατι η λύρα που κουδουναει στο αυτι μου δεν βοηθάει το κερατο μου μεσα.....

Ρε σεις αυτη η σειρά έχει τόση ίντριγκα και τόσες ανατροπες που δεν είχαν Δυναστεία Bold and the beautifull και Λαμψη μαζί.

Οκ μισω τη κρητική μουσική, plzzz make them stop ρε ρίχνουν και μπαλοθιες δλδ Jesus που στο πουτσο νομίζουν οτι είναι;

@cookie...... και μενα πολλα μου φάνηκαν....αλλα αμα σκεφτεις οτι Ιουνιο Ιούλιο δεν εκανα τπτ εκτος απο δουλεια και ξενυχτια, και τον Αυγουστο πάλι τα ίδια μαζί με διακοπές, τότε απλώς λέω οτι ξύπνησε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κατι μεσα μου....

billzouk είπε...

το "10" ειναι τελειο. Εμενα μου χε αρεσει παρα πολυ.