Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

best movie songs

Αυτό το τραγούδι είναι απο τα αγαπημένα μου, άσχετα που η ταινία είναι επίσης αγαπημένη μου. Την Uma την αγαπώ, μεταμορφώνεται σε κάθε ταινία της και ενώ είναι μια πολύ γλυκιά και ήρεμη γυναίκα, στις ταινίες βλέπουμε μια περσόνα με δολοφονικό βλέμμα που σε κόβει πιο γρήγορα και απο το σπαθί της στο kill bill!


Το επόμενο είναι απλά τόσο σεξουαλικό που αναστατώνει και τον παππού μου. Σε συνδιασμο του lapdance που έχω και ο ίδιος απολαύσει απο το Λαϊκο κορίτσι, το κάνει ένα τραγούδι που με αναστατώνει. Do you hear mε butterfly?



Aυτό το τραγούδι με κάνει να ερωτεύομαι κάθε φορά που το ακούω, είναι στο soundtrack του Mr&Mrs Smith και στρώνει μουσικά τον τσακωμό τους στο σπίτι. Ένα γλυκό τραγούδι που κάνει απίστευτη αντίθεση στην δυναμικότητα της σκηνής.

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

PETRITO ZEZUS είπε...

Tarantino-esque epirroes blepw..
Nomizw oti to trito kommati s'aresei logo Brad!
kisses x

Naf είπε...

τι super και τα 3!!
μπράβο xipaki μου!!nice music break from reality!
σμούτς!

Hfaistiwnas είπε...

Μου άρεσε πολύ το πρώτο.. τα άλλα δύο έτσι και έτσι... :) μάκια!!!

xipasmenos είπε...

petrito μου, κακίες...άλλωστε δεν μπορώ ξανθομπάμπουρες!!

Naf μου, το περίεργο θα ήταν να μην σου άρεσαν...

Ηφαιστιωνάκο μου, σούπερ είναι όλα αλλά όντως το πρώτο εκτός απο απίστευτο είναι και ιστορία..

Mirela είπε...

Ε καλά, το ξέρουν και οι πέτρες οτι ο Ταραντίνο κάνει γαμώ τα ost..!!

revqueer είπε...

Girl! You'll be a woman , soon!
Ύμνος!

One Happy Dot είπε...

Xipaki έκανες μουσικές ζημιές πρωί πρωί!!! Επανορθώσιμες thank God! ;) Φιλιά φιλιά!

jg είπε...

to prwto!!!