Σάββατο 3 Μαΐου 2008

fashion police Greece


Στο εξής κανένας δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί ήρεμος στην Ελλάδα, τα μέλη του Fashion Police Greece παραμονεύουν με την φωτογραφική μηχανή στα χέρια έτοιμα να φωτογραφίσουν κάθε παράπτωμα που χαλάει την αισθητική τους.

Δηλώνω και γω περήφανα μαζί με one happy dot, naf, to katinaki προστάτης των μοδάτων και στυλάτων.

Για να μην ξαναδούμε τζιν μπούστο με λευκή δαντέλα στο μετρό, για να μην ξαναδούμε λεοπάρ τοπ με κόκκινο κολάν. Θα είμαστε αδίστακτοι, και δεν θα σταματήσουμε για κανέναν και για τίποτα, με όπλα μας μια φωτογραφική, έναν υπολογιστή, το γούστο μας, και την αδελφική μας αγάπη θα πολεμήσουμε ενάντια στην κακογουστιά.

ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

25 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

One Happy Dot είπε...

θα κατεβούμε και στους δρόμους εαν χρειαστεί!!!!! Θα πατάξουμε το εγληματικό ντύσιμο! Θα γίνουμε Milan στη θέση του Milan!! Μου θύμισες μπούστο και δαντέλα και μου ήρθε ο death ο ίδιος! yak!

Hfaistiwnas είπε...

Nέα προσπάθεια παιδιά, καλή επιτυχία σας εύχομαι!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλή επιτυχία xip!!!

Από δω και πέρα θα προσέχω πως θα κυκλοφορώ!

Unknown είπε...

επιτέλους, να μπουν τα πράγματα στη θέση τους

tovenito είπε...

κάτω ο φασισμός της μόδας!

Ανώνυμος είπε...

Περιμενω μια ολοκληρωμενη απαντηση με επιχειρηματα και αδιασειστα στοιχεια για το τι εστι μοδα και ποιος την οριζει.Ευχαριστω.

*Και ουστ που αναγκαζομαι να συμφωνησω με τον Tovene592*

One Happy Dot είπε...

Δεν ξέρω αν αυτά που εχω να πω θα σε καλύψουν...Παρόλα αυτά Θα σου πω την άποψή μου και κρατάς ότι θέλεις από αυτή..αν θέλεις. :) Για μένα λοιπόν η μόδα δεν αντιστοιχεί ντε και καλά με ντύσιμο που ακολουθεί την τελευταία λέξη των ντε φιλε, ούτε εξεζητημένα αξεσουαρ ούτε Manolos σε κάθε μας βήμα. Ανέκαθεν ήμουν υπέρμαχος της ιδέας ότι ο καθένας πρέπει να φοράει ότι τον/την κάνει να νιώθει άνετα. Στην περίπτωση που αυτό το "ότι" συμβαδίζει με τη μόδα, το επίκαιρο, το μοντέρνο και πάνω από ολα του/της πάει τότε ακόμα καλύτερα. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος ακολουθεί τη μόδα πιστά αλλά το αποτέλεσμα είναι θλιβερό! Στην περίπτωση του Fashion Police, ο κύριος σκοπός είναι να κάνουμε χιούμορ και οχι να κοροϊδέψουμε. Γιατί πρέπει να παραδεχτούμε ότι πολλά από αυτά που κυκλοφορούν εκει εξω μόνο με χιούμορ μπορούν να αντιμετωπιστούν. Το κάθε τι που μπορεί να μας "χτυπάει" στο μάτι, αυτό φωτογραφίζουμε. Ο καθένας με διαφορετικό τρόπο και άλλη οπτική. Με την λογική αυτή, μπορεί και κάποιος να δει εμένα πως κυκλοφορώ και να βάλει τα γέλια και να φιγουράρω σε κανένα αντίστοιχο blog. Η μόδα λοιπόν είναι σχετική έννοια και τα ευτράπελα αυτής είναι η δική μας αφορμή για χιούμορ. Άλλωστε δεν είναι ότι πάμε να αλλάξουμε τον κόσμο..αν αυτός ήταν ο σκοπός δεν θα ξεκινούσαμε από τα ρούχα και τα παπούτσια. :) Αυτά... και πάντα με χαμόγελο ναι? :)

Ανώνυμος είπε...

Φτου σου!!!!



















Με ελιωσες λεμε.Φυσικα με χαμογελο.
Εμπεριστατομενος,φυσικος,λογικος και συζητησιμος.Μπραβο.Και δεν ειρωνευομαι.Χαιρομαι που το βλεπετε ετσι. :)
Tωρα δεν μπορει πλεον να σας
πει κανεις γιατι και πως σχολιαζετε τον κοσμο.Αν και εγω δεν ειχα ποτε τετοιο σκοπο.Ο xipasmenos ειναι κυριος και οι φιλοι ενος κυριου ειναι επισης κυριοι *δεν ξερω τι θελω να πω αλλα οκ*
Αντε αντε...Μονο απο Αθηνα θα εχετε ανταποκρισεις????

One Happy Dot είπε...

Αθήνα και όπου αλλού βρισκόμαστε. Να έβλεπες μποτούλα με την άνοιξη ολάκερη που είδα στη Βαρκελώνη..έτσι σου ερχόταν να την μπολιάσεις! Ελπίζω να δέχεσαι και τις φίλες του xipasmenou καθώς η ευτυχισμένη τελίτσα είναι γέννους θηλυκού! Τα φιλιά μου...

Ανώνυμος είπε...

Να γινεται πιο μαχιμοι...φτιαχτε email για να εχετε υλικο απο παντου.Να επεκταθει η αστυνομευση στην επαρχια...στα Βαλκανια...στην Ευρωπη...και μετα τι μενει?Ολοκληρος ο πλανητης!

*Τα σεβη μου κυρια μου.Παραλειψη μου που δεν εδωσα σημασια :)*

One Happy Dot είπε...

Η τιμή είναι δική μου!
Όσο για το email που λες τη βρίσκω πολύ καλή ιδέα και θα μπορούσε να πέσει στο τραπέζι στην πρώτη επίσημη σύσκεψη με τους συνιδρυτές! (τελικά δεν θέλει πολύ να την ψωνίσει ο άνθρωπος!) :) Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!

xipasmenos είπε...

Όπως καταλάβαμε όλοι, η one happy dot έχει αναλάβει και το νομικό τμήμα του fashion police Greece....

Πάντως εναν ανταποκριτή στη Πάτρα θα το θέλαμε!!!

revqueer είπε...

Προβλέπω να τρώω ισόβια ή θανατική ποινή.

Naf είπε...

προλαβαίνεις να διορθωθείς. Δεν έχουμε κάνει περιπολία ακόμα στα μέρη σου...

Naf είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Tanila είπε...

Bre oυστ που θα μου κάνεις και φάσιον πολίς που μου εμφανίστηκες το σάββατο με πλαστικό σακάκι από το ίδιο υλικό που φτιάχνουν τις σακούλες σκουπιδιών.
Φτηνιάρικο και κακόγουστο νανάκι με κοιλιά.

Ταχυδρόμος! είπε...

Viva la revolution!

One Happy Dot είπε...

πείτε μου ότι το πλαστικό σακάκι είχε στην άκρη και την κίτρινη κορδελίτσα που δένεις τις σακούλες ενω παράλληλα άφηνε και μια ευωδιά πράσσινου μήλου στο πέρασμα του xipakiou... :)

Tanila είπε...

Όχι, μια μπόχα σκόρπαγε.

xipasmenos είπε...

Τανίλα κάνε στη μόδα μια χάρη και ψόφα.....
Που θα μιλήσεις εσύ για μένα!!!

One Happy Dot είπε...

ah...αυτές οι φιλοφρονήσεις είναι all the money!

APSOY είπε...

Ζήτω το κράξιμο! :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπούλες μου χελοου!!!!
Θεία ις Μπάκ!
Πολύ καλό το κόσπεπτ,αλλά μη φτάσουμε να το λουζώμαστε μετά χιχιχι
Ανταποκρίτριες απο Επαρχία δεχόσαστε?
Μικρή χαρούμενη τελέια τα φιλιά μου!
ΧΙΡ! Τα φιλακια μου!!!!

One Happy Dot είπε...

hey auntie...καλώς μας ήρθες!
Εδω που η πείρα του κλασσικού και της παράδοσης συναντάει το καινούριο, το μονδέρνο και το κιτς, νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουν πως η συμβολή σου μπορεί να είναι καταλυτική! Τα φιλιά μου!

PETRITO ZEZUS είπε...

Good luck with all my love
x