Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

pyssla

ρολόϊ τοίχου
βραχιόλι, και 2 σκουλαρίκια.....
in pyssla mode once again, δε λες που βρήκα κέφι και όρεξη και έστω έφτιαξα αυτές τις μαλακίες......ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

21 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Και σύ δεν έχεις πάει ακόμη ε;
Άντε και γρήγορα!
Βρε όμορφα είναι! Περνάς και την ώρα σου!!!!

the boy with the arab strap είπε...

δημιουργηκοτατος !!!!!

One Happy Dot είπε...

I love! I want! Σκουλαρίκια mmmmust have!!! :)

Naf είπε...

λοιπόν τελειωσε...οταν γυρίσεις απο διακοπές θα κάνουμε το online μαγαζάκι που λέγαμε να τα πουλάς παιδί μου...χαραμίζεσαι!!

θυμάσαι οτι έχω παραγγείλει κολιέ space invaders ε??????ΕΕΕ??

THANOS είπε...

να σου στείλω επειγόντως μια αναρρωτική :)

musicbug είπε...

Kalisperaaaaa:-)
Esy ta eftiakses ola ayta? Bravo re! Eidika to roloi toixou kai to vraxiolaki einai ola ta lefta! Ta poulas kapou i ta kaneis just for fun? Gia na kserw an tha pao na agorasw i tha kanw diarriksi spiti sou na ta klepsw:-)

xipasmenos είπε...

ευχαριστώ πολύ!!!!

Παρόλο που η Ναφ θέλει να με προωθήσει στο ιντερνετ λιανικό εμπόριο, τα δίνω δωρεάν σε φίλους!!! Το κολιέ σας Ναφ είναι το επόμενο που 8α φτιάξω...και θα είναι και λίγο πιο ιδιαίτερο!!! Ντοτ μου διάλεξε κ πες μου ποιό θες.....Θάνο στείλε την αναρωτική asap...........musicbug όποιο θες είναι δικό σου..........η χρέωση θα είναι ένα καφεδάκι.......είμαι ακριβός!!!

Κακίστρω είπε...

Ε....

το βραχιολάκι ωραίο! Ο κατασκευαστής είναι συνάμα και ο κάτοχος του χερίου?

xipasmenos είπε...

Ναι βεβαίως, παρόλο που θα ήθελα να προσλάβω ειδικό μονδέλο χεριού για την φωτογράφιση!!!

mahler76 είπε...

cock ring μπορώ να φτιάξω από αυτά?

musicbug είπε...

Ti gennaiodwros! Kai de me ksereis kan, fantasou:-) Elpizo toulaxiston na min einai aplos o kafes pou tha kerasw, na exei tipota yperparagwges klp:-) Seriously omws mipos n'arxiseis na ta poulas sto internet, egw to vraxiolaki tha to eperna me ti mia an to evlepa:-)

xipasmenos είπε...

mahlerako, αμα πεντρευτείς θα σας φτιάξω 2 να φοράτε την πρώτη νυχτα του γάμου που θα χασεις την παρ8ενια σου!!!

musicbug.....Πάντα είμαι γενναιόδωρος, και το να σε γνωρίσω θα ήταν το pyssla μια καλή δικαιολογία....λολ.........πάντως σκέφτομαι να τα πουλάω, αλλά θα χάσει το νόημα προτιμώ να τα δωρίζω σε φίλους!!!!!!!!! Τι υπερπαραγωγές οργανώνεις μαζί με καφέδες; Κ μη μου πεις ομπρελίτσα διπλα στο καλαμάκι :p

mahler76 είπε...

Λίγα λόγια για την παρθενιά μου γιατί δεν θα σε καλέσω στον γάμο.

musicbug είπε...

Diladi i elliniki metafrasi tou pyssla einai gkomenomagnitis?:-p Siga mi sou pw ti yperparagwgi kafe tha sou etoimasw, tha xalasei to surprise;-)
Kalo weekend

Ανώνυμος είπε...

egw thelw to roloi! to prolava!

Κακίστρω είπε...

Χαχα! Σου πάει πολύ!

xipasmenos είπε...

mahlerako μου, άμα ξαναπιάσω στο στόμα μου την παρθενιά σου, να μη την πιάσει κανένα άλλο....

musicbug, τα πρωινά μοιράζω pyssla έξω απο δημοτικά lol.......buon weekend και σε σένα, να σκεφτείς καλά την έκπληξη, το βραχιόλι περιμένει...λολ

sakafiora μου είναι δικό σου!!! Εκλεισε!!

Κακίστρω σε ευχαριστώ!! ^_^

Όναρ είπε...

H 2η φωτό απεικονίζει την κοιλιά σου..; Καλησπέρες σε φέτες..

xipasmenos είπε...

Ναι κάηκα απο τον ήλιο!!!!

Θράσος είπε...

Οκ!!!Προειδοποιώ ότι είμαι άσχετος με αυτά και ντρέπομαι τόσο καιρό να ρωτήσω,αλλά τι στο καλό είναι αυτά;

PETRITO ZEZUS είπε...

Kapoios, kapote mou eixe pei oti tha mou edine mia karfitsa i mia concarda :-)
Well?