Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

1nuitστέκομαι.....

Κυριακή 19 Ιουλίου


Ο αγαπημένος μου φίλος Παύλος λέει οτι τον τελευταίο καιρό έχω γίνει πολύ φλώρος μπλόγκερ κ μιλάω για τα εσώψυχα μου.

Επειδή και αυτό το ποστ δεν ξεφεύγει απο τη νέα τάση, έχω να πω στον Παύλο "Αϊ στο διάλο ρε μαλακά, επειδή είσαι συ str8 μαλάκας τύπου φάση σκληρός άντρας, μην το διαβάσεις......"

Καλό παιδί ο Παύλος αλλά αρκείτε στον ανδρικό τρόπο συμπαραστασής, δηλαδή απαλή γροθιά στο μπράτσο........(σε αγαπάω ρε φίλε)

Άσχετο το παραπάνω....αλλά χρειαζόταν για να ξεχαστώ λίγο.

Αλλά γουατέβερ ντουντ, ι ντοντ γκιβ ε σιτ.........

Σήμερα λοιπόν μπορώ να πω οτι ολοκληρώθηκα σαν άντρας.....έκανα την πρώτη μου ξεπέτα!!

Ω ναι, απ' εκεί το φερνα, το πήγαινα εκεί, και το πήρα απόφαση. Απλά σεξ, με τύπο απο romeo, συνάντηση σεξ, καλό σεξ μάλιστα οπότε θεωρούμε απο τους πολύ τυχερούς. Μάλλον δεν το έθεσα καλά, απο τεχνικής πλευράς ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΞ EVER........και τελείωσα τσιγαράκι, ψιλοκουβεντούλα, κοιτάζω ρολόϊ, ούφ άργησα, και δουλειά αύριο....ναι ναι γμτ πρέπει να φυγω, γειά σου, χάρηκα, nice fuck.....

Μπάινω στο αμάξι, περήφανος που κατάφερα τον διαχωρισμό του σεξ απο το συναίσθημα, οδηγώ φτάνω Γαλατσίου, βάζω τα κλάματα. Δεν κατάλαβα γιατί, αλλά κατάλαβα οτι μια ταινία σε ένα θερινό σινεμά με τους φίλους μου θα ήταν πολύ καλύτερο απο το καλό σεξ. Ένιωσα αργότερα ένα μεγάλο κενό, δεν το μετάνιωσα, ούτε τα έκρινα, απλά διαπίστωσα οτι δεν κάλυψε καμία απολύτως ανάγκη μου. Είμαι αγκαλίτσας γαμώτο, τι να κάνουμε;

ΥΓ Έγινα 26 ετών, πέρασα το ψυχολογικό μου όριο των 25.......που σημαίνει οτι σε ξίπικα χρόνια είμαι ενήλικας πλέον, για αυτό έπρεπε να κάνω και την ξεπέτα λίγο πριν περάσω την γραμμή των 26.......πλέον είμαι έτοιμος να αποκατασταθώ.....

19 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

fava είπε...

pws se niwthw!! pote den katafera na to kanw ayto, ptou!

(at least you did it!! )

mahler76 είπε...

θα μου τα πείς ΟΛΑ την Παρασκευή από κοντά. Έχουμε συνάντηση. Αχ εγώ που τόσα χρόνια κάνω μόνο ξεπέτες και δεν το ευχαριστιέμαι γιατί δεν μπορώ να κάνω τον διαχωρισμό τι θα κάνω?

musicbug είπε...

Se katalavenw apolyta. Exw kanei 2 fores one night stand kai to metaniosa, katalava oti an de niotho pragmata gia ton allo i an kserw oti de tha ton ksanadw, de mporw na leitourgisw! Toulaxiston to dokimasa kai katalava oti de mou tairiazei:-)
Now you know too;-)
Kali vdomada boy

xipasmenos είπε...

fava και για τους 2 μας το έκανα....ήρωας....lol...

mahlerako, δεν ξέρω αν θα μπορέσω......οσο για το άλλο εσύ είσαι περίπτωση.......

musicbug, για αυτο σου λέω έλα να αγαπηθούμε ντάρλινγκ, είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο και όλα τα κλασικά ποπ 70ς ελληνικά ακούσματα!!!

Naf είπε...

Αγκαλίτσα μου!!!!!!!!!!!!
I love you this way baby!

@Mahler
Χελόοοοοοοου!είσαι και εσύ αγκαλίτσας!!:P

xipasmenos είπε...

Naf mou, agapoula k gw!!! Yg sou eipe h psili? Tha ta poume tetarth? Tha se call

One Happy Dot είπε...

Hey baby...u're a hugsie!!! Μην προσπαθείς να αλλάξεις το λόγο για τον οποίο σε ξεχώρισα και σε αγαπάω τόσο! Αντε ντε! Έκλεισε για Τετάρτη? Μιλάμε! Σε φιλώ γλυκά!

PN είπε...

Πάγια αρχή μου! Μην νιώθεις άσχημα για αυτά που έκανες, αλλά για αυτά που δεν έκανες! Μου το έμαθε μια ψυχή που είναι απόλυτο respect!

Τώρα, αν ένιωσες ότι δεν σε κάλυψε (που σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ) απλά μην το ξανακάνεις. Τόσο απλό και τόσο ειλικρινές!

Να σαι καλά ρε Xip!

PETRITO ZEZUS είπε...

Touching..

Tanila είπε...

Είσαι κλαψιάρης πάει και τελείωσε

xipasmenos είπε...

χιλιοι κατασκευαστές ντοντ συνιστούν xip....

vk μου το είπα δεν ένιωσα ασχημα απλά καταλαβα τι θέλω

petrito, ηταν δοκιμή για το αν είμαι έτοιμος για γάμο......ετοιμαζω προσκλητήρια!!!

τανιλα, είσαι ψόφια πάει και τελείωσε

Ανώνυμος είπε...

ki opws leei o laos, mprosta se mia petyxhmenh malakia tyfla na xei to kalytero sex :P

Hfaistiwnas είπε...

Ναι ε; Δεν προτείνεις δηλαδή;
Δύσκολο μου ρχεται πάντως..

Ανώνυμος είπε...

Αφού κατάλαβες τι θέλεις, ντον γουόρυ... το άλλο μισό της αγκαλιάς σου is on its way
:*

xipasmenos είπε...

sakafiora, καλά τα λες μωρό μου!!! Και μπροστά σε ένα καλό σάμαλι τύφλα να χει η κρεμ μπρουϊλε!!

Ηφαιστιωνάκο μου οτι σου λέει η καρδούλα σου..........

broken τον είδες να έρχετε; ΠΕΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΒΙΑΣΤΕΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΕΘΗΚΑ, και να μου φερει κ ενα marboro lights!!!

Ανώνυμος είπε...

o Mahler ειναι μια σιχαμενη πουστογατα που το μονο που τον νοιαζει ειναι γαμησια γαμησια γαμησια!
αλλα για αυτο τον αγαπαμε εξαλου
στο δια ταυτα
δεν σου πανε οι ξεπετες
η Θεια Προτεινει να δεις το Απο την ακρη της πολης
θα καταλαβεις....
να προσεχεις σαγαπω πολυ μαλακα!

Θράσος είπε...

Ελπίζω οι καλοκαιρινές διακοπές να σε χαλάρωσαν

suncitizen είπε...

Μα τι λέγεις νέε μου;
Ο μέσος Έλληνας gay ζει έτσι.
Ακόμα δεν έχεις υποστεί ίσως το μεγάλο σοκ, που είναι να μην ξέρει ο άλλος τι του γίνεται, να έρχεται να σου πουλάει έρωτες, να τον ερωτεύεσαι και μόλις ξεκαυλώσει να εξαφανίζεται και ούτε καλημέρα!
Εκεί να δεις χαρές!

xipasmenos είπε...

Mετά απο παράκληση, τις έχω δει αυτές τις χαρές, έχω υπάρξει μέχρι και καβάτζα, μου πούλησε ερωτα και απλά μια μέρα εξαφανίστηκε κ δεν σήκωνε τηλ. Τελικά απλά είχε βρει κάτι καλύτερο. Κανενας δεν είναι άγιος όλοι μας μετά απο κάποιο καιρό ίσως έχουμε ξενερώσει, αλλα όλοι αξίζουν μια ίσια αντιμετώπιση!