Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Σοκ, σοκ, σοκ

Ας μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει αν σε ένα όνειρο δεις μαζί, Καρβέλα, Βίσση, και Βανδή;


Είμαι σε κατάσταση σοκ...

17 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ούτε ο Καραμανλής δεν είδε τέτοιο όνειρο, που μας πάει σε εκλογές!!!!

Απαπαπα, να το προσέξεις!!!

Hfaistiwnas είπε...

Συναυλία για φιλανθρωπικό σκοπό...

xipasmenos είπε...

Να προσθέσω οτι ήταν άβαφτες, και η Βανδή ήταν ΧΑΛΙΑ...και έλεγα απο μέσα μου "Αβαφτες η Αννα είναι πολύ πιο όμορφη"

the boy with the arab strap είπε...

ουτε στον υπνο μου ουτε στον ξυπνιο μου τετοιον εφιαλτη .

musicbug είπε...

Ennoeite oti i Anna einai pio omorfi:-) Mia xara eisai, apla endomyxa goustareis Anna, teleiose! Evgala etymigoria!
Kalo mina:-p

Kος Μηδενικός είπε...

Δεν την παλεύεις φίλε εεε; Καθόλου όμως εεεε; Πωπω το παλικάρι και ήταν τόσο νέο και ωραίο!! Κρίμα!!

mahler76 είπε...

μαρή, έχω δεί πως κάνω σέξ με την Celine Dion τι να μου λέει το δικό σου...μπρρρρ

musicbug είπε...

mahler itan kali i Celine sto krevati? Evgaze kales korwnes otan tis ekanes ta kolpa sou? LOL

One Happy Dot είπε...

Μεγάλη πόρτα θα διαβείς...

George Tsitiridis είπε...

tha to po tha to po..
ksereis ti eida proxtes..
tin sofia karvela kai tin anna vissi

einai tyxaio??

les na pathei kati i apoliti oikogeneia?

George Tsitiridis είπε...

pandos san afto pou eipa
sasa mpasta me stella transexoual pano se leoforeio then eide kaneis xaxax

xipasmenos είπε...

omg.......o oiwnos.....mwre les???

Ανώνυμος είπε...

α) ότι έφαγες βαριά το βράδυ
β) ότι θα επανενωθούν οι Wham! και o ίδιος ο George Michael θα σου ζητήσει να τους ράβεις τις βάτες
γ) ότι έρχεται το τέλος του κόσμου
δ) όλα τα παραπάνω!

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα... +1 στο σχόλιο του ηφαιστίωνα!

Θράσος είπε...

α)ότι επέστρεψες στα 90'ς με μια μαγική χρονομηχανή
β)ότι πάλι είδες κρυφά Μad και τον τσιμπλιάρη τον Γεωργαντά ή στην καλύτερη άκουσες την Γερμανού-που δεν ξέρω που παίζει
γ)ότι κάτι πολύ άσχημο θα σβησεί στα πολιτιστικά της χώρας.
Άσχετο, είδα τον Καρβέλα Κυριακάτικα έξω από το Zillions (παγωτατζίδικο στην Ερυθραία) και κοψοχολιάστικα. Χάλια το μαλλί του.

BLUEPRINTS είπε...

α όχι, δεν είσαι καθόλου καλά νομίζω...

Ανώνυμος είπε...

να μην τρως βαρια τα βραδια
και να παψεις να συνδιαζεις ναρκωτικα και αλκοολ
μαζι!