Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Τι μας κάνει άντρες;

Τι μας κάνει άντρες τελικά;

Αυτό το ερώτημα έχω στο μυαλό μου.

Άντρας είναι αυτός που γαμάει καλά;

Αυτός που πάει με γυναίκες;

Αυτός που είναι μάγκας;

Τίποτα απο όλα αυτά, άντρας είναι ένας διαχωρισμός του άνθρώπου, πρώτα πρέπει να είσαι άνθρωπος, αμα καταφέρεις αυτό τότε μπορείς να γίνεις και άντρας.

Άντρα πάντως δε σε κάνει το να χτυπάς μια γυναίκα, όχι απο ζήλεια, όχι επειδή σε έβρισε, αλλά επειδή σου την δίνει στα νεύρα.

Όλος αυτός ο παραλογισμός γιατί χτες αργά το βράδυ χτύπησε το κινητό μου και ήταν η Α. (aka οι πατούσες διπλα απο τις δικές μου), και με κλάματα προσπαθούσε να μου εξηγήσει τι έγινε και πως την πλάκωσε στις μπουνιές μεχρι να πρηστεί και να ματώσει το προσωπό της. Και όλα αυτα σε μια ξένη χώρα στην οποία βρίσκετε 1 βδομάδα. Αυτός σίγουρα δεν είναι άντρας. Και σιγουρα δεν ήταν άντρας οταν στα γενεθλια μου στο ιδιο μου το σπίτι είπε οτι οι φίλοι μου είναι πολύ φλώροι Αθηναίοι και ξενέρωτοι. Όπα ρε φίλε αμα είναι η σκατίλα του Θερμαϊκου να μας κάνει και γαμώ τα άτομα σα και σένα να μου λείπει η πανεμορφη Θεσ/νικη.

Κανείς δε πιστευει οτι θα χτυπήσει τη πόρτα του κάτι τόσο τραγικό και καθόλου αποδεκτό απο την κοινωνία μας. Τώρα η Α. με τις βαλίτσες της τρέχει σε σπίτια άλλων προσπαθώντας να βρει καταφύγιο απο τον μη-ανθρωπο που προσπαθεί απεγνωσμενα να την βρει.
Κουράγιο Α. μου είμαστε όλοι διπλα σου, και θα βρεθούμε διπλα σου να σε βοηθήσουμε ένας κάθε βδομάδα. Είναι το ονειρό σου εκεί και δεν θα αφήσεις κανέναν "αντρα" να σε απομακρύνει απο αυτό.

Σε αγαπώ με όλη την δύναμη της καρδιας μου. Θυμάμε που μου είπες χτες το πρωι οτι κρατάς αγκαλιά το teddy που σου πήρα και οτι τον ονομασες με το ονομα μου και το αγκαλιάζεις και το φιλάς και με νιώθεις διπλα σου. Σε αγαπώ, θα τον σκοτώσω, κλείνω εισητήρια για Μιλάνο, και θα ψάξω να βρω το μαλακα τον Θεσσαλονικιό και θα τον γαμήσω στο ξύλο, και τότε σίγουρα δεν θα είναι άντρας.

Φιλάκια πατουσάκια μου θα είσαι στην αγκαλιά μου σύντομα.

22 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

xipasmenos είπε...

Δε θα μείνει έτσι Α μου. Δε θα τον αποφευγεις μια ζωη, δε θα μείνει έτσι... Θα υπάρχουν συνέπειες...

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Δεν είσαι ο μόνος, αν θέλεις βοήθεια και γω μαζί σου είμαι.

Ανώνυμος είπε...

!!!

nikisot είπε...

Na er8ei h kopela grhgora thn Ellada, kai to 8essalonikio 3erw kati kalopaida pou 8a ton kanonisoun.Eilikikrina, o erwtas mas tyflwnei merikes fores, alla gi auto yparxoun oi filoi gia na mas bgazoun apo to bourko pou mas rixnei.
Xipaki, oti 8eleis edw gia thn kopela

Κολοκύθι είπε...

Bασικά εδώ το σύζημα σηκώνει μεγάλη κουβέντα αλλά σκέφτομαι να κρατήσω χαμηλό προφίλ.

APSOY είπε...

Ρε χιπάκο...
Να σου πω? Μην την αφήσεις να τον συγχωρήσει... πίστεψε με, συμβαίνει κι αυτό συχνόπυκνα...!

Όσο για τον άντρακλα τον πολλά βαρύ, πες του να κρατηθεί και να μην κλάσει και μας πάρει και μας σηκώσει! Ήμαρτον!!!
(αν είναι έτσι οι άντρες οι σωστοί, τότε ευχαριστώ Θε μου που με έκανες αδερφάρα!!!)

Ρίχ'του μια σφαλιάρα κι από μένα που δεν έχω πάει Μιλάνο και που μου θύμισε πως αντίστοιχος μαλάκας πλήγωσε δικιά μου φίλη...
φιλιά σου

Ανώνυμος είπε...

ο τύπος θέλει πολύ ξύλο. έλεος με τον κάθε καραγκιόζη πια. να προσέχει η φίλη σου μην ξανακυλήσει. κάποιες φορές οι γυναίκες τουμπάρονται με μια συγγνώμη και μερικές σκόρπιες δηλώσεις μετάνοιας και μετά ξαναπερνούν τα ίδια

Χριστίνα είπε...

Στεναχωρέθηκα...

xipasmenos είπε...

ok i rest my case....24 ωρες μέτα απο όλο το σκηνικό, ήταν μαζί του σπίτι του. Δε έχω τι να πω απλά, κουράστηκα να προσπαθώ να της ανοίξω τα μάτια εδω και 3 μήνες που έχω καταλάβει πόσο ψυχάκιας είναι.

One Big DJ είπε...

Tha synelthei..elpizw otan pei ''ftanei'' na mhn einai giati exei paei nosokomeio. Prosexe tin kai exe thn apo konta. Mhn ths pas kontra gia na eisai konta se olo ayto. Observer but ready for action. Elpizw pragmatika na pane ola kala.

revqueer είπε...

Ρε πολύ μαλάκας ο τύπος...Και εννοείται τελείως άνανδρος!

xipasmenos είπε...

Ρε συ big δε γουστάρω να νομίζει οτι το παίζω πατέρας, αλλά ρε γμτ σε έχει ξυλοκοπήσει και προσπαθούν οι γονείς σου η αδερφή σου και ο κολητός σου να σε πάρουν τηλέφωνο και συ δε το σηκώνεις και είσαι και με αυτόν;
Δλδ ελεος ρε γμτ το κακό της θελουμε;
τπτ ας κανει οτι θελει...εχω κουραστεί με τον μαλακομαγνητη που εχει.....ολο την παθαινει και μυαλο δεν βαζει...

One Big DJ είπε...

Ksereis yparxei mia kathgoria anthrwpwn..megalh omws h opoia legetai sadomazoxistes. Kai oxi me tin S/M ennoia ktl. Alla elkontai kai denontai synaisthimatika apo tin psyxologikh xeiragwghsh thn kakh metaxeirhsh kai to ftysimo se ola ta epipeda. Einai atoma ta opoia an den ta mhdeniseis kai den ta poneseis den andidroun se synaisthimata kathws to megalytero enarkthrio gia na niwthoun kati einai o ponos. Pashs fysews. Ola ayta bebaia se yposyneidhto epipedo. Twra den nomizw oti h filh sou den blepei to ti ths symbainei kai oti den kserei oti den einai swsto alla to ypomenei giati to thewrei endiaferon. Polles fores tygxanei na mperdeytei to thema abuse me to thema ''noiazomai-giafto-se-kopanaw''. Eilikrina den yparxoun polla pou mporeis na kaneis esy. Apla na MHN baretheis na mhn thn ''parathseis'' kai na eisai diakritika ekei. Estw ena thlefwnhma me skopo kathara diagnwstiko etsi na peite 3 malakies gia na deis pws einai mporei na boithisei...

Ανώνυμος είπε...

νομίζω οτι ο pavlos το έθεσε σωστά. και δηλώνω παρών στο προσκλητήριο.
2. είναι λογικό να προσκολάται σε αυτόν. τρώει ξύλο, νιώθει αδύναμη, ακουμπά σε αυτόν που τι; φαίνεται ποιο δυνατός. εν προκειμένω αυτός που την δέρνει. με το να παίζεται τις νοσοκόμες, πάιρνεται τον δικό της ρόλο, οι αδύναμοι που μαζεύονται μετά την καταιγίδα και γλύφουν τις πληγές τους για να γιάνουν.
έχει μια βάση αυτο που λέει ο dj αλλά νομίζω οτι πρέπει να ενεργήσετε τώρα. πάρτε το πάνω σας, όχι να επιβληθείτε στην Α. αλλα να κάνετε αυτό που επιβάλει η συνειδηση σας. όχι να περιμένετε. η Α. θα ακολουθησει τον δυνατο που θα την κάνει να νιώθει ασφάλεια. και ο μαλάκας θα καταλάβει το μύνημα.

sikia είπε...

:-(

Ανώνυμος είπε...

Ωραία. Θα κρατάω τον άντρα με το ξυλο απο 'δω και μπρος.
Μωρέ τι ξύλο, θα τους σαπίζω, μπλε μαρέν θα τους κάνω.

Donnie είπε...

H idia pos dikaiologei tin epistrofi tis?

xipasmenos είπε...

Δεν την δικαιολογεί, απλώς μου ζητάει συγνώμη. Αληθεια πρωτη φορα στη ζωη μου που δε ξερω τι να πω.
Απλως της ειπα οτι ειμαι μαζι της και την αγαπάω, και να προσεχει. Αυτο, κατα τα αλλα ξερει πολύ καλα την αποψη μου για αυτόν. Στη τελική μεγαλη κοπελα είναι. Εχουμε και μεις πολλα προβλήματα πιο σοβαρα απο γκομενικα να ασχοληθούμε. Απο το Σαββατο δεν εχω κοιμηθει κανονικα, πεταγομαι στον υπνο απο το αγχος αν ειναι καλα, και αυτη δε σηκωνει καν τα τηλ. οταν την περνω. Πρεπει να σταματησω να κανω τα προβλήματα των αλλων δικα μου, μια ζωη αυτο το κακο, εστιαζα στο προβλημα αλλου και δεν εβλεπα το δικο μου.

nikisot είπε...

rwta tous filous mou ti legane ka8e fora pou gyriza sto malaka
apla eimaste blammenes TELOS
se kapoia fash 8a ginei to trelo skhniko kai 8a thn kanei
emena mou phre 18 fores kai POLLAAAAAAAAAA SKHNIKA
gia na thn kanw
rwta tous gyrw, eixa ginei grafikh
kapoioi edw mesa to 3eroun kai mou elegan to GET OUT kai egw ston poutso mou
opote...

Ανώνυμος είπε...

Να τον βρεις τον μαλάκα και να τον γαμήσεις στο ξύλο.
Κάτι τέτοιοι βγάζουν άσχημο όνομα στη λέξη άντρας.

Να τον βρεις και αν θες βοήθεια, count me in...

veloz είπε...

Τίποτα απο όλα αυτά, άντρας είναι ένας διαχωρισμός του άνθρώπου, πρώτα πρέπει να είσαι άνθρωπος, αμα καταφέρεις αυτό τότε μπορείς να γίνεις και άντρας.


mia kathigitria mou sto gymnasio eixe pei xronia prin,kai san twra to thymamai,"oi antres den klaine,oi anthrwpoi pali nai"

xipasmenos είπε...

plz let me rephrase Οι αντρες κλαινε μονο αν ειναι ανθρωποι....