Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

don't miss...

To μωράκι μου η Satya aka Sonia ξεκινάει την σεζόν της με τραγουδάρες (εχω εσωτερικες πληροφορίες οτι θα παίζουν κοματαρες).




Πολλόι απο σας θα γουστάρεται τρελά, καμια σχεση με καταθλιπτικους ΠΥΞ ΛΑΞ και λοιπές ελληνικές βαραωενεσαστοματιθαπαιθανω επιτυχίες. Εγω Σαββατο θα είμαι εκει και μαλλον και Παρασκευή. Πρεπει να ρθειτε, όσοι δεν έχετε παρέα mail me και πάμε παρέα.


ΥΓ Λόγω σημαντικού γεγονότος ακυρώνεται το επεισοδιο της Μαριας της παρθενας που ηταν και ασχημη και θα πεχτει Κυριακή.

5 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

sikia είπε...

Βρε xipaki μου, πότε θα το βγάλεις αυτό το τραγουδάκι? Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά που βάζω το μπλογκ σου ακούγεται πολύ δυνατά το "I keep my dick" πριν προλάβω να το κλείσω, άσε που στο Μάκιντος δε κλείνει πάντα το e-snip. Με το πανικό που δημιουργείται, αναγκάστηκα τρεις φορές να βγάλω το κομπιούτερ από τη πρίζα για να μη χάσω τη δουλειά μου (τη μία ήρθε η στρίγγλα και ρώτησε τι ακούστηκε)....
Μια ταπεινή παράκληση από ένα fan σου...

nikisot είπε...

les xipaki mou????
xm...

xipasmenos είπε...

@sikia Για σενα και μονο για σενα....

@moody Λεω λεω, εσυ θα γουστάρεις τρελά και αλλοι 3 ξερω μπλογκερς που θα γουστάρουν τρελά να δουμε αν θα θελήσουν να μας κανουν παρεα.....σημερα μου ειπε θα παιξουν και glory box ενα απο τα πιο αγαπημενα μου.....αχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

έλα ρε παίζουν portishead ? για τετοια φάση μιλάμε?

xipasmenos είπε...

Kala kai sy 8a goustareis....8a xtyph8eis toso pou 8a fygei h ammos apo ta malia sou epitelous...