Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Spiele-Game-Παιχνίδι

Λοιπόν, είναι ένα παιχνιδάκι που παίζω με κάποιους καλούς φίλους. Το παιχνίδι με τις ιστορίες.
Σκεφτηκα λοιπόν οτι θα ηταν πολύ ενδιαφέρων να κάνουμε μια block version του παιχνιδιού.
Αρχικά ξεκινάω εγώ μια παραγραφο, και θα συνεχίζουν άλλοι. Ο επόμενος θα έχει μονο την απο πάνω παράγραφο (δεν θα ξέρει ουτε πιανού είναι). Η όλη διαδικασία θα γίνεται με mail και οταν γράψουν όλοι όσοι δηλώσουν επιθυμία θα κλείσει και θα δημοσιευτεί ολόκληρη.
πχ Γράφω εγω την 1η παραγραφο την στελνω στο Β. γράφει την 2η μου την στελνει, εγω στελνω στον Γ. μόνο την 2η παραγραφο και μου στελνει την 3η, στον Δ. στελνω μονο την 3η και στελνει 4η κ.ο.κ. Όταν γράψουν όλοι θα την δημοσιευσω όλη μαζί με το ποιος έγραψε τι...

Αρχικά επειδή μπορεί όλοι να πείτε τι λες μωρε μαλακα εχω και δουλειες στείλτε μου mail όσοι θέλετε να συμετέχεται. Δε μας πιέζει χρόνος. Οσο πιο πολλοι τόσο πιο καλά....
Στειλτε mail εδώ.
Για απορίες απο κάτου..........

20 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

xipasmenos είπε...

counting 3....alloi gia thn barka mas?

sikia είπε...

Me me me!!! Pick me!!!!

Το email μου είναι sikia@email.com

Ανώνυμος είπε...

Xmf... I pick...
Who should i pick...
Aha i pick sikiaaaaa

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

φαντάζομαι και μένα λολ

Ανώνυμος είπε...

Kotzam mail esteila se sena xtes! K akoma anarwtiese? :p i pick paulouko too. I pick all, i want all, come on i am open to all, everybody would participate to this huge partouzo story!

ramon είπε...

den to exw lavei

xipasmenos είπε...

Τελος δε ξαναστελνω mail απο outlook.....
7 ως τώρα αντε βρε και άλλοι να μεγαλώσει να το βιβλιοδεσουμε.....

omerta είπε...

Το δικό μου το έλαβες?

Ανώνυμος είπε...

Kai to diko sou omerta mou! Ante re k alloi na mazeutoume...

Donnie είπε...

To diko mou?

xipasmenos είπε...

Kai to diko sou donnie... :)

Tanila είπε...

Πρρρρρρρρρρρ

xipasmenos είπε...

Σε συμπεριλαμβάνω και σένα θες δεν θες......

Ανώνυμος είπε...

μέσα

APSOY είπε...

προλαβαίνω?

Ανώνυμος είπε...

What took you so long. Πρόλαβες. Πρόλαβες.

xipasmenos είπε...

ΥΓ εχει ξεκινήσει το σκηνικό αλλα δεχόμεθα και αιτήσεις last minuit

One Big DJ είπε...

pleaseee count me innnn :D

APSOY είπε...

... πρόλαβα αλλά δεν έλαβα κανένα μέιλ...:Ρ

xipasmenos είπε...

Το καλο πραγμα αργει να γινει!!