Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

emo-crap


Χτες λοιπόν ήταν boys and girls night out. Έβαλα knife-live visual experience να πάιζει στο dvd, έκανα μπανάκι, έπλυνα δόντια, και πήγα να βρω τι θα βάλω (ask my friends πόσο δύσκολο είναι να διαλέξω) είχα τρελά κέφια οπότε ήθελα να ντυθώ ωραία.

Έβαλα ένα καινούργιο κολητό μποξεράκι λευκό με χρωματιστές ρίγες old fashion style, ενα μαυρο σωλήνα παντελόνι, μαύρο στενό πουκάμισο ανοιχτό, μια ΤΕΛΕΙΑ γραβάτα λεπτή μακριά ασπρομαυρη με νεκροκεφαλές, και τα αγαπημένα μου ασπρόμαυρα vansakia.


Κοιτάζομαι στο mirror αυτοπεποίθηση full και off we go. Στο δρόμο μάζευα πιο πολλά βλέμματα απο βιτρίνα των D&G και κυρίως απο άντρες, οκ σκέφτομαι ή είμαι σα το σούργελο ή η μισή Αθήνα είναι gay. Making a difference is all that matters.


Φτάνω στο Γκάζι λοιπόν και συναντάω ένα φίλο και μου λέει "Αχ πολύ μου αρέσει το emo-look"


Emo what?


Με λίγα λόγια έμαθα μια νέα λέξη emo. Η οποία είναι λέει μια "ράτσα" νέων που συχνάζουν στην πλατεία Συντάγματος, και φοράνε vans.


Αντιπαρέρχομαι την κατηγοριοποίηση μου και συνεχίζουμε να συναντήσουμε κάποιους ακόμα φίλους.

"Γεια σου, τι κάνεις; καλά. μπλα μπλα, αααα είσαι emo"

ΣΤΑΓΔΙΑΛΑΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΟ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑΓΔΙΑΛΑ ΣΤΑΓΔΙΑΛΑ.


Γιατί πρέπει να κατηγοριοπούμε ο ένας τον άλλον; Η μήπως κατηγοριοπούμαστε μόνοι μας για να νιώθουμε οτι ανήκουμε κάπου; Η είμαστε τόσο θύματα που όλοι έχουμε συγκεκριμένη κατηγορία ντυσίματος; Οκ μου αρέσουν και τα κουστούμια τι είμαι γιάπης Β.Αθηναίος;


Αυτό το άρθρο κολάει με το αγαπήμενο μου emo τραγούδι (σταγδιαλα)

emo-song click to hear mates......

17 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μήπως να έβγαινες με το καινούργιο κολητό λευκό σου μποξεράκι με τις χρωματιστές ρίγες;

λολ

xipasmenos είπε...

Τσκ τσκ.
Στο χω πει και στο ξαναλέω.
Μα για ποιόν με πέρασες (σλαπ)
lol

Cookie Basher είπε...

Σόρυ κιόλας, αλλά που ζεις; Το emo είναι παντού κι εσύ χαμπάρι; :Ρ

xipasmenos είπε...

jesus. αϊρονόου. τι να πω δεν είχα ιδέο. Εγω μόνο το Elmo ξέρω.

nikisot είπε...

kala den h3eres emo?
posa exw na sou ma8w
eprepe na er8w mono kai mono gia to boxeraki alla den thn paleya!
kai to stop me einai toso wraio song, ymnos sthn kim wilde alla otan eida ton tragoudiarh mou hr8e tamplas!

Ανώνυμος είπε...

emo what?
παει τέλειωσε, ζω σε άλλη εποχή. define plz και για μας τα κουτσουρα

xipasmenos είπε...

Να ρε ούτε ο άμμος ξερει.
Αμα μπορούσε και κάποιος να μας εξηγήσει εκτενώς τι είναι τα εμο, περα απο οτι φοράνε vans και συχνάζουν πλατεία Συνταγματος!

Tanila είπε...

Μη φοράς κολλητά.
Έτσι χοντρούλης που είσαι, μοιάζεις με σαλάμι σε διχτάκι.

billzouk είπε...

Σαν emo, ησουν;
Μπλιαχ! Πες μου οτι εχεις αφησει και φραντζα να ξερασω τωρα!

revqueer είπε...

Παρακαλώ προσθέστε με στη λίστα των 'What the fuck is emo?'.

One Big DJ είπε...

groovyyyyy!! pas kai dark sun??

xipasmenos είπε...

@ tanila Το κάνω για να με αγαπήσεις, εγω σαλάμάκι εσυ παστουρμάς, στα διαλα μωρη μη ξαναπαντησεις Δευτερα πρώι στο μπλοκ μου σκατα ολη η βδομαδα θα παει.
@ζουκ ΟΧΙ δεν εχω φρατζα, και δεν είμαι σαν αυτους τους εμο. Μα κανένας δεν έπιασε το βαθυ νοημα που έχει το ποστ; Δλδ για την ομοδοποίηση;
@rev application accepted.
Welcome to "what the fuck is emo club"
@big dj καλά τι με θύμησες; Εποχές που φόραγα μαύρα, άκουγα ΜΟΝΟ cure anathema nick cave και dark sun....
δλδ τωρα πάνε αυτοι η εμο στο dark sun? Παει χαλάσε και το deathadiko tou peristeri city.....

Wrong Guy είπε...

Σύνταγμα;

για πήγαινε βόρεια να δεις τι γίνεται.η κηφισιά είναι τίγκα!

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι emo?
Τι είναι vans?
Μήπως γέρασα?

APSOY είπε...

χαχαχαχαχαχα!
Πάλι καλά που δε σε είπαν ΦΕΤΑ*...
(;) - έχω ξαδερφάκια που πέρασαν την emo φάση... έχω ενημερωθεί πλήρως...χαχαχαχα) :Ρ

*Φ.Ε.Τ.Α. = οι emo που φουσκώνουν πολύ το μαλλί τους όσο δεν πάει και είναι τα αρχικά από τις λέξεις "φορέας εξαιρετικά τρομαχτικής ασχήμιας"
*τραγικό???


γέλασα! :D

xipasmenos είπε...

@ mr wrong Jesus im a downtown boy.....Their missing me i know but... :p

@confused Ok τους εμο ουτε εγω αλλα μαρή τα Vans είναι τοσα χρονια στην αγορα τσκ τσκ

@Απσου θα γουσταρα να μου φετες αλλα οχι φετα.......

Ανώνυμος είπε...

Και confused και ντεμοντέ, ω μοντιέ! :P