Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Στοματικός οργασμός.

Ε ναι λοιπόν έζησα να το ακούσω και αυτό.
Σήμερα είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αρ.
-Ρε συ xipaki εχω ενα πρόβλημα.
-Τι ρε συ πες μου.
-Να δεν απολαμβάνω το γαμήση.
-Εεε; Εσύ;
-Οχι όλο, μονο το γαμήση.
-Τι λες μωρη ξεμωραμένη; Υπάρχει και μισό;
-Να ρε συ να με γαμάνε δε μου αρέσει, μονο οι πιπες μου αρέσουν.
-? ? ? Τι λες ρε; Δλδ οταν μπαινει μεσα σου δεν γουστάρεις;
-Μαλάκα, καθόλου λέμε.
-Μηπως είσαι λεσβία;
-Οχι ρε συ, αφου μου αρεσουν οι πίπες.
-Δε μπορείς να σε γαμάνε και γουστάρεις να τον βάζεις στο στόμα σου;
-Ναι ρε συ, πάντα όταν περνω πίπα έρχομαι σε οργασμό.
-Ελα ρε τελειώνεις κάτω με πίπες; ουαου
-Οχι, οχι κάτω, πάνω.
-Που πάνω, ρε μαλακα συνελθε τι στο πουτσο προσπαθείς να μου εξηγήσεις;
-Φτάνω σε στοματικό οργασμό ρε παιδί μου.

ΒΒΒΒΒΒΒΒζζζζζζζζζζζζζντοινγλ μποινγκ

-Πως ρε; Χυνεις απο το στομα; (γελια)
-Ρε δε σου κάνω πλάκα, το απολαμβάνω τόσο που καυλώνω τόσο που βλέπω αστράκια και τρέμω ολόκληρη.

Εκεί ήπια με την μια την υπόλοιπη μπύρα και ξεκίνησα τεκίλες. Τρελό ρησπεκτ που γουστάρει τσιμπούκια, το λέει και το απολαμβάνει χωρίς ενοχές.

4 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Cookie Basher είπε...

Περιζήτητη η φίλη σου φαντάζομαι!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο δίκιο έχει?

Κολοκύθι είπε...

Xipo μάλλον δεν έχει δει το βαθύ λαρύγκι.

Βασικά η φίλη σου είναι ανοργασμικιά. :-P

veloz είπε...

to oneiro kathe antra!
(kai egw o efialtis tou!!!)