Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Η απέραντη λιακάδα ενώς καθαρού ρουθουνιού. based on a true story.

Μια φορά και ενα καιρό, ήταν η Τούλα η μυτούλα, και ζούσε σε ένα μικρό προάστιο της Αθήνας. Η Τούλα ήταν απο μικρή μια χαρούμενη μυτούλα που της άρεσε να απολαμβάνει τα αρώματα της φύσης, να τρέχει στην φύση και ας έκλαιγε μύξες για μέρες μετά.





Μια μέρα η Τούλα η μυτούλα έπινε καφέ με την Τόνγκα την μυτόνγκα, μια φιλενάδα της ψηλή και άχαρη απο την Σουηδία η οποία την ζήλευε επειδή η Τούλα η μυτούλα έχει της χάρες της μεσογειακής αισθησιακής με καμπύλες μύτης. Η Τόνγκα η μυτόνγκα λοιπόν, που αφορμή έψαχνε, παρατηρώντας την Τούλα την μυτούλα να καπνίζει της λέει:





-Τούλα χρυσό μου, πως μπορείς και βγάζεις τον καπνό μόνο απο το ένα ρουθούνι;


-Τι εννοείς χρυσό μου Τόνγκα;


-Όταν βγάζεις τον καπνό βγαίνει μόνο απο το ένα ρουθούνι.


-Νταααααα, μα είσαι ΤΟΟΟΟΣΟΟΟΟ ηλίθια Τόνγκα μυτόνγκα; Όλες οι μύτες έχουν το ένα ρουθούνι πάντα κλειστό.


-Χρυσό μου, η μάνα σου έχει και άλλη έξυπνη στο σπίτι; Η μόνο εσένα έχει να θαυμάζει; Ρε συ όλες έχουμε και τα 2 ρουθούνια σε λειτουργία.





Η Τούλα η μυτούλα τα πήρε ρινική κοιλώτητα με αυτό που της είπε η Τόνγκα, την έγραψε στις παλιές της ρουθουνό-τριχες και έφυγε.





Στο δρόμο σκεφτόταν, όλα αυτα που της είπε η άσπονδη και ζηλιάρα φίλη της. Στο μυαλό της γύρναγε η τρομαχτική μορφή της Τόνγκας της μυτόνγκας να γελάει δυνατά, ανοιγοκλείνωντας τα σιχαμερά γεμάτα τρίχες ρουθούνια της. "Δεν μπορεί να είναι αλήθεια, δε μπορεί να είμαι ανάπηρη" σκέφτηκε, και αποφάσισε να πάει σε έναν γιατρό.





Έψαξε και βρήκε το καλύτερο, το Dr Κλόυνης στρογγυλορουθούνης.





-Καλημέρα γιατρέ Κλούνη στρογγυλορουθούνη.


-Καλημέρα, εσεις πρέπει να είστε η Τούλα η μυτούλα, σωστά;


-Ναι γιατρέ μου.


-Ποιο είναι το πρόβλημα, ομορφη κυρία μου;


-Δεσποινής γιατρέ.......


-Αααα εντάξη λοιπόν αγαπητή δεσποινής Τούλα. Ποιο είναι το πρόβλημα;


-Γιατρέ, δε ξέρω αν έχω όντως κάποιο πρόβλημα, ήρθα σε σας να το δείτε. Μια φίλη μου εμμέσως πλην σαφώς με είπε ανάπηρη, και ότι όλες οι μύτες χρησιμοποιούν και τα 2 ρουθούνια. Είναι αλήθεια γιατρέ;


-Βεβαια αγαπητή μου. Μην μου στεναχωριέστε, είναι κάτι που θα λύσουμε.


-Πως γιατρέ μου;


-Πρώτα θα κάνουμε μια μικρή εξεταση. Θα ψεκάσω αναισθητικό στα ρουθούνια και θα σας βάλω μέσα μια μικροκάμερα για να δω ποιο είναι το πρόβλημα.





Κάθησε η Τούλα η μυτούλα, έτρεμε ολόκληρη όχι λόγω της εξέτασης μόνο αλλα και επειδή ο Κλούνης ο στρογγυλορουθούνης είναι η πιο ωραία μύτη που εχει δει ποτέ.





Ο γιατρός έχωσε το εργαλείο του πρώτα στο ένα ρουθούνι, η Τούλα ούτε που το κατάλαβε.


Όταν όμως το έβαλε βαθιά στο άλλο, ένιωθε έναν απίστευτο πόνο καθώς το 2 mm εργαλείο του γιατρού έβρισκε εμπόδια στο κόλπο του ρουθουνιού της.





-Χμφ......ναι είναι ολοφάνερο αγαπητη Τούλα.


-Τι γιατρέ μου; Είναι σοβαρό; Θα μου βάλετε τεχνητό χρυσό ρουθούνη;


-Ηρέμηστε κυρια Τούλα μυτούλα, δεν είναι τίποτα απλώς έχετε στραβό διάφραγμα, βασικά πολύ στραβό διάφραγμα. Μια μικρή επέμβαση με λεϊζερ και θα αναπνέεις κανονικά όπως και οι υπόλοιπες μύτες.


-Αλήθεια γιατρέ; Δλδ θα μπορώ να αναπνέω απο και τα 2 ρουθούνια και να γεμίζω με οξυγόνο;


-Ναι, δεν έχεις ιδέα πόσο πιο ωραία θα νιώθεις. Λοιπόν σου κανονίζω την επέμβαση για μετά τις γιορτές.


-Εντάξει γιατρέ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Τωρα μια όμορφη μυτούλα τι θα μπορούσε να κάνει σε εναν όμορφο γιατρό σαν και σένα;


-Χμμμμ κυρία Τούλα, πολλά πάρα πολλά......

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Soula είπε...

Αυτό το στραβό διάφραγμα έχει γίνει μάστιγα στις μέρες μας!
Να θυμηθώ την Άντζελα που το εγχείρισε και νιώθει άλλος άνθρωπος(και ευχαριστιέται και περισσότερο το σαικς όπως η ίδια δήλωσε);;
Έχουμε πάρει όλες σβάρνα τους πλαστικούς και φτιάχνουμε τα διαφράγματά μας!

jg είπε...

ααα...τι της εκανε ο γιατρος τελικα?
οταν διαβαζα για την Τονγκα, το μυαλο μου πηγε κατευθειαν στην gwyneth paltrow...παλιο τονγκα.

Ανώνυμος είπε...

Κλούνη ο γιατρος??? Χαχχαχα, τοσο καλός ε? ;)

revqueer είπε...

Ευχόμαστε τα καλύτερα για τη Τούλα, καλή ανάρρωση και γρήγορα κοντά μας!

oni είπε...

Η Τούλα έκανε κι αυτή πλαστική μετά όπως η Άντζελα για να τη βοηθήσει και στο τραγούδι; Περαστικά στη μυτούλα γρήγορα να γίνει καλά! (Αχ Σούλα μου φαγες το σχόλιο! :Ρ)

nikisot είπε...

5mm ergaleio mono?
paei xalasan kai oi giatroi

Cookie Basher είπε...

Ποια 5mm βρε Oni, 2 mm είναι, άσε!

Ανώνυμος είπε...

Ξίπο
- έχεις μύξες;
- θα κάνεις ρινοπλαστική;

Ανώνυμος είπε...

Αμα ήταν 5 χιλιοστά θα είχα μπει για ραφή στα καπάκια.....
Ευχαριστώ για τις ευχές σας, αλλα κρατήστε τις για όταν πάω να κάνω αυτή την τρομερή επέμβαση που κινδυνεύω να πεθάνω (σνιφ κλαψ situation it is)

Για τις κακιές σκύλες μύτες να τις ενημερώσω οτι είμαι μια πανέμορφη μυτούλα και δεν θα αλλαζα το παραμικρό. Αλλωστε λεϊζερ θα κάνω οχι εγχείρηση....

Τανίλα καλυτερα να τρεχουν μύξες παρά να είμαι μύξα σα και σένα, στο διάλο....μουνοχυσμα γριας πουτάνας...

Ανώνυμος είπε...

Έλα να βλέπω μυτούλες ψηλά!! ;-)
υ.γ. έχεις σκεφτεί να γράψεις παραμύθια!? Ωραία το πας!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Και γω γμτ μου, κάποια στιγμή πρέπει να την κάνω αυτή την επέμβαση.

dung happens είπε...

Αααα να προσεξεις να μην πεις να σε κανουν τοπικη αναισθησια.
Ask for the full service γιατι ναι μεν δεν θα νιωθεις πονο καθολου [πιθανοτατα :P], αλλα θα ακους τι γινεται και αυτο απο μονο του ειναι γαμησε τα!
Βεβαια το μετα ειναι το θεμα...οταν θα πας να σου βγαλουν τα ταμπον απο τη μυτη αλλα συγκεντρωσου λιγο στον Κλουνη και ξεχασε ολα τα υπολοιπα και οοοολα θα πανε μια χαρα. :D

xipasmenos είπε...

Λεϊζερ θα κάνω, οπότε τοπική. Δεν θα κάνω ρινοπλαστική...πάντως θα πιω καμια τεκίλα πριν για να μη νιώθω τπτ..... :p