Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

tnx

Προσπαθώ να μη το δείχνω αλλά περνάω την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής μου. Ναι έχω την υγεία μου, ναι έχω την οικογένεια μου, εχω και τους αγαπημένους μου φίλους. Δεν έχω την ηρεμία μου, δεν έχω τα νεύρα μου σε καλή κατάσταση. Έχω ξεκαθαρίσει σαν άνθρωπος αλλά έχω πολύ δρόμο ακόμα. Έχω την αισιοδοξία μου όπως πάντα, αλλά τα όρια μου τείνουν να ξεπεραστούν. Δεν είμαι εγώ, όσοι με ξέρουν λίγο καιρό δεν έχουν δει εμένα πραγματικά, έχουν δει εναν άνθρωπο που προσπαθεί να σταθεί στο ένα πόδι γιατί το δεύτερο του το έχουν κομένο.



Να σου πω όμως; Έχω φίλους, έχω ανθρώπους που μου δίνουν δύναμη. Με βοηθάνε να βγάζω τον πραγματικό μου εαυτό έξω, έστω και για λίγο. Δε μπορώ να περιγράψω πως νιώθω όταν κάποιες όμορφες ψυχές μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω να γίνομαι καλύτερος.



Μ. "Σήμερα σε σκεφτόμουν πολύ έντονα φίλε, ελπίζω να σαι καλά. Σε αγαπώ ρε φιλάρα"



Β. "Καλημέρα καυτό σεκση πιτσιρίκι, μεγάλε καυλερωτα της ζωής μου. Είσαι το πιο καυλα ομορφοπαλίκαρο των προαστίων"



Β. "Καλή βδομάδα καυλα παλικάρι της ελληνικής ιστοσφαιρας! Καλό κουράγιο"



Ο Β. φροντίζει κάθε Δευτέρα να μου φτιάχνει την βδομάδα με τα πιο ανεβαστηκα sms...



Σ. "Θέλω να γίνω πάλι η πριγκιπισσα σου, να πάρω το μαγικό μου ραβδάκι και να σε κάνω πάλι ήρεμο, χαμογελαστό και χαρούμενο με χρυσόσκονες και νεράϊδες να πετούν γύρω απο το ομορφό σου κεφαλάκι"



Σ. σου το χω πει, παντα είσαι η Νεράϊδα μου.......Principessa Bella S. σας αγαπώ όσο τπτ.

A. "Μου λείπεις, θέλω να πάρω το αεροπλάνο να ρθω να σε κάνω μια αγκαλιά να σε σφίξω να κλάψουμε παρέα και να γυρίσω. Σε αγαπώ"

Α. μου είσαι το ενα και μοναδικο μου πατουσάκι, είσαι η γυναίκα της ζωής μου. Σε αγαπώ.

Αυτά είναι λίγα μυνηματάκια που πέρνω και με φορτίζουν με αγάπη. Μαλάκα πόσο σημαντικοί είναι οι φίλοι;

ΥΓ ++++++++thoughts.....Ολα θα φτιάξουν για μένα, δε το ξέρω, αλλά θα το προσπαθήσω και θα τα καταφέρω.....

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Dante είπε...

....... :'-)
(κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ...)
[...and think happy thoughts :-) ]

Ανώνυμος είπε...

Είσαι τυχερός που έχεις φίλους -φίλους.. εμένα μου'χει λείψει... :'-(

p.s. '...έχουν δει εναν άνθρωπο που προσπαθεί να σταθεί στο ένα πόδι γιατί το δεύτερο του το έχουν κομένο.' είχες δεν είχες πάλι στις πατούσες το γύρισες! :-Ρ

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

επιτελους σε βρήκα. βρίσκω συνέχεια σχόλια σου και τώρα που σε βρήκα θα σε διαβάζω.
Και εγώ πέρασα μια πάρα πολυ δύσκολη φασάαααρα για 6 μήνες και τώρα στρώνουν τα πράγματα σιγά σιγά. Η παρουσία των φίλω μου ήταν καταλυτική.
Συγκινήθηκα πολυ απο το μήνυμα με το μαγικό ραβδάκι.

Όλα περαστικα είναι.

Provato είπε...

και βέβαια θα φτιάξουν όλα για σένα. και μετά θα χαλάσουν πάλι... και μετά θα ξαναφτιάξουν και θα ξαναχαλάσουν και θα φτιάξουν. έτσι είναι η ζωή, ο κύκλος της αναγέννησης και του θανάτου. σε όλα τα επίπεδα.

μην ανησυχείς για τίποτα. :-)

Ανώνυμος είπε...

Xe χε χε. Ξέρω σε ποιούς αντιστοιχούν τα αρχικά.
Εγώ θα σου φτιαξω τη διάθεση από κοντα ;-)

revqueer είπε...

Εμένα γιατί οι φίλοι μου στα μηνύματά τους με διαολοστέλνουν;

Ανώνυμος είπε...

provatos το είπε σωσστα. έτσι είναι η ζωή.
άλλοτε χάνεις , άλλοτε κερδίζεις. αυτό είναι το μάθημα, οτι η ζωή ειναι ένα παιχνίδι και ρολάρει . μην ψάχνεις να κερδίσεις , αλλά να παίξεις.

άσε που δεν ψαρώνω, γνωρίζω οτι ξέρεις να παίζεις. απλά η κυκλοθυμία σου καμια φορά τα σκεπάζει όλα. ή τα ξεσκεπάζει

καλές γιορτές μικρέ

Impressed Guy είπε...

Well έτσι είναι, άλλοτε είσαι στα πάνω άλλοτε στα κάτω. Άσχετο γιατί με έβγαλες από το blogroll σου?!

BLUEPRINTS είπε...

όχι μόνο κράτησε, αλλά και πίστεψε κυρίως τις υστερογραφικές σου σκέψεις, όλα θα είναι καλύτερα...

alienlover είπε...

να κάνω κι εγώ τζόιν το κλαμπ των ανεμοδαρμένων και άτυχων αυτής της κοινωνίας;
με έχει μουτζώσει ο Θεός γμτ.. και όλα μου πάνε (πολύ) στραβά.
Αλλά δεν μασάμε... και κυρίως δεν ξενερώνουμε ποτέ.
όλα θα φτιάξουν.
άι πρόμις.

One Big DJ είπε...

isn't the path of life totally interesting wonderful intriguing and strange? welcome...all will be better after a while

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

αυθυποβολή
γιου νόου αυθυποβολή???????
γιουζ ιτ!

Wrong Guy είπε...

αχα!

για αυτό είσαι έτσι!

και εγώ λέω,είναι δυνατόν να είναι κάποιος τόσο πυροβολημένο!!


(κις)

:-)

APSOY είπε...

Στο εύχομαι ξιπάκο...
Δεν είναι εύκολα, αλλά δε γαμιέται?
Θα περάσει, και θα είναι σούπερ μετά. (και θα είναι πιό σούπερ γιατί θα το χαίρεσαι με τους φίλους σου)!