Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

Gademia-Xipaki, 0-1

To Σάββατο είπα σα παιδί και γω, να βγώ να χορέψω και να περάσω καλά. Δε το είπα σε κανέναν οτι θα βγω μη με ματιάσουν το παλικάρι και ξανακοπεί το ρεύμα σε όλο το Γκάζι.

Τι το θέλα; Ας κοβόταν το καριόλικο, κάπου στην Αθήνα μαλάκας τεραστίου βεληνεκούς με φτιαγμένο και ντεμέκ αυτοκίνητο περνάει ελαφρα την καρδία ενα σήμα που γράφει STOP......αυτός προφανώς το πέρασε διαφημιστικό για στόρια στη Λάρισα. ΣΤΟΠ ρε βλάχο οχι στορ. Τέσπα πατάω φρένα με τόση δύναμη που παραλίγο να φρέναρα με τα πέλματα, σαν τον Φρεντ Φιλστόουν (οι κακες γλώσσες θα πούνε οτι του μοιάζω κιόλας), αλλά δε σταμάτησα και καρφώθηκα πάνω του.....Μη σας τα πολυ λέω στραπατσάδα το αμάξι, αλλά ηθικό ακμαιώτατο......δεν θα χάλαγα την βραδιά μου για ένα μάτσο σίδερα...βγήκα πέρασα πολύ όμορφα, όπως και η Κυριακή μου πέρασε όμορφα.


Πήγα λοιπόν σήμερα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και μου λέει...."Φίλε μου, παίζει να μην το χεις για τις γιορτές"

xipaki stays malakas.......

"Τι λες ρε συ; Εναν προφυλακτήρα θα κουμπώσετε ένα φανάρι και το καπό θα φτιάξετε, δλδ αμα ήταν χειρότερα θα το φτιάχνατε το Πάσχα;" είπα εγώ.....

Γκρρρρ δλδ.........

Πάλι καλά υπάρχουν άτομα που θα ταχθούν στο πλευρό μου για να απαιτήσω την γρήγορη επισκευή του τουτουνιού μου ώστε να ξαναχτυπήσω τα streets......

xipaki
ethan

Αααα δε σε ειπα το κορυφαιο, πηγα το αμαξι συνεργειο και μαλλον δεν θα το εχω γιορτες, τους γαμησα αν σε 1 βδομαδα δεν ειναι ετοιμο!!!!!!

kai meneis kai konta kentro
NOT

Θα μαζέψω ολη τη συμορια με τα ροζ

Nai kale 8a paroume tis lak taft sto xeri kai 8a pame na tous psekasoume

Ναι

na na na

και θα ειμαι εγω μπροστα με το ροζ κολαν, και θα φωναζω "καμ ον γκιρλς λετς γκετ δεμ"
και η τιβι θα μας εχει σλόου μόσιον

kai apo pisw 8a kanoume iaxes
hahahahaahha

Αχαχαχαχα σαν οι ελληνιδες ζηνες

kai epomeno vima lamperi emfanisi stin tatiana....


Με συγκίνησε μπορώ να πω η συμπαράσταση του συναδέλφου μπλόγκερ......Ethan to the rescue once again.


Αδερφές και Αδέρφια μου (πλεονασμός το 2ο) όλοι μαζί την Παρασκευή έξω απο την αντιπροσωπία του αυτοκινήτου μου, να διαμαρτυρηθούμε για την παράνομη κράτηση του αυτοκινήτου στα έγκατα του συνεργείου.





FREE XIPAKI-TOYTOY

16 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Pavlos ... είπε...

Χαίρομαι που δεν σε πήρε από κάτω.

Όσο γα το αμάξι, αν δεν στο φτιάξει για τις γιορτές, δέχομαι να κάνω τον οδηγό σου, και όσο για την αμοιβή μου τα βρίσκουμε χιχιχιχι

revqueer είπε...

Φρι ιτ! Φρι ιτ!

Wrong Guy είπε...

έχω και μια άλλη ιδέα...

όταν με το καλό το πάρεις,να μαζευτούμε όλοι με χρυσά μαγιό και σαπουνάδες και να το πλύνουμε,σαν πάρτυ που το ξαναΠΗΡΕΣ πίσω!

jg είπε...

και γω ηθελα να ειμαι εκει!!! αλλα επειδη δε γινεται, μπορεις να με βαλεις σε ανοιχτη ακροαση να ακουγομαι και γω???

Κολοκύθι είπε...

Τι να το κανεις καλε το αυτοκινητο?Να το κοβεις με τα ποδια και μη σου πω οτι και πανω στο ποδηλατο θα ησουν και γαμω τα γκομενακια.

Ανώνυμος είπε...

τι να κάνω να ερθω η γυναικα... με επιασε το ψυχοπονιαρικο τωρα..
Γιατι φιλε μου, ειμαστε και εμεις εδω, οχι μονο ο κυρ Ηθαν... α!
(το σαββατο ημουν στο Μayo, πας και ησουν εκει?)

υγ. αμα ερθω, σφυρα μου

xipasmenos είπε...

Paulo sakis Εχω ακούσει οτι είστε πολύ ακριβοί....

Rev σύντομος και περιεκτικός...

wrong μου θα φάμε και μπεργκερ σαν την Πάρις Χίλτον μετά;

Povo θα είσαι ονλάϊν ντοντ γουόρι.

Κολοκύθι μου, εσυ που με ξερεις σου φαίνομαι ανθρωπος που θα κατεβαλε κόπο για να μετακινηθεί απο ενα σημείο σε άλλο;

Φαβα, μπορεί να ήμουν, μπορεί και να μην ήμουν..... :p

nikisot είπε...

8a paw ston fanartzh na tou ekanw ta glyka ematia

oni είπε...

Θα αρχίσω να φοβάμαι μήπως εγώ σε γκαντέμιασα! Τυχερός πάντως! Έχεις τη λαοθάλασσα να ετοιμάζει το χάπενινγκ έξω απ' το συνεργείο (ξέρω να κάνω καλά την ιαχή της Ζήνα!) ενώ και το δικό μου ο Θεός κι η ψυχή του πότε θα το πάρουμε (μας έδωσαν όμως ένα άλλο μέχρι να γίνει αλλά εγώ αρνούμαι να το οδηγήσω) παρόλο που για τούμπα έπαθε ελάχιστα! Γκρρρ! Ελάτε και από Θεσσαλονίκη το τημ πληζ!

Wrong, εσύ έλα με χρυσό μπικίνι! The Golden Girls!

Εσύ που είσαι καλά αρκεί! Κουράγιο συν-τρακαρισμένο μου xipaki!

APSOY είπε...

Αααααααααααααα!
Τελικά δεν είναι να κυκλοφορούμε στους δρόμους!!!Ή εμείς ή αυτοί δλδ!

Τρέχω να πάρω λακ που δεν κολλάει και στάνταρ θα είμαι πρώτη γραμμή!!!

Περαστικά (ή κάτι τεσπά...!)
:)

billzouk είπε...

12.12.2007
BILLZOUK RETURNS

Dr_MAD είπε...

Τελικά την Παρασκευή να τη βάλω τη στολή της Ζήνας? Εχω μια απ'τις απόκριες (έχασα το μπούμερανγκ όμως -θα πάρω λακ). Και είναι αλήθεια ότι θα έχει και κάμερες? Εγώ χωρίς κομμωτήριο δε βγαίνω. Απαπα...

Λες να είμαι αΜΕΑ που δεν καταλαβαίνω τώρα τελευταία όλο και περισσότερα?

Donnie είπε...

treloxipakie...ksereis kati? Ayto to blog sou mou ftiaxnei kathe fora tin diathesi! Einai apisteyto to pos liono sto gelio me tis "malakioules" sou! lol!

Mirela είπε...

Mήπως να τάξεις σαικς στον μηχανικό για να στο φτιάξει έγκαιρα...? Για σκέψου το...λίγο πριν κλείσει το συνεργίο, μπαίνεις μέσα με γόβες στιλέτο και μια see through ρομπίτσα και απο μέσα να μη φοράς τίποτα...άντε να κρατάς και ένα μπουκάλι σαμπάνια (απο τις φτηνές, σιγά μην κάταλάβει τη διαφορά ο χωριάτης!)για να τον μεθύσεις αν στο παίξει δύσκολος...!!!

xipasmenos είπε...

Ευχαριστω για την συμπαρασταση...το τουτου μου ειναι πολύ αρρώστο και το totall makeover θα αργησει......

Sophie's eyes είπε...

το παν είναι η ψυχραιμία!!! και το τουτού αν δεν είναι έτοιμο υπάρχούν και τα ταξί... καλή καρδιά γιατί φτάνουν άγιες μέρες! παιξ'το ανώτερος άνθρωπος!