Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007

Bulgarian male model Όπως λέει και μια φίλη μου "Πίτσες Βιλγαρίας"

Και όμως ναι........βρήκα αυτό το βίντεο στο γιου τιούμπι καταλάθος ψάχνοντας για κουλτουριάρα μουσική.......γκουχου.....

Έχω πεθάνει στα γέλια με τα θεϊκα εσώρουχα που του χουν βάλει. Αν οι Βούλγαροι όντως φοράνε θόνγκς τότε αϊ ρεστ μάϊ κέϊς........ Να προσθέσουμε την "τελεια" μουσική που μας μεταφέρει στα αυτοσχέδια ρέϊβ πάρτυ (άϊμ σοοοοου όβερ ιτ), και την μέτρια φάτσα του.




Περίμενα καλύτερα γείτονες......γιου γκο Μπούλγκαρς.....

Αμα θέλετε μη το δείτε όλο......ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ....ΠΡΕΠΕΙ....

20 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

xipasmenos είπε...

κιτς ιζ νοτ σικ........Aμα καμια βλαχάρα το πει αυτό θα την δείρω......

xipasmenos είπε...

Axxaxa αγαπημένο είναι η φωτό διπλα στο Τουρ Αϊφελ με "κλασικα" θόνγκ και τα χερια ψηλά για να παρομοιάζει την φιγούρα του με τον πύργο...

xipasmenos είπε...

Καλα ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ειναι το τελευταίο σαν κομπινεζον στυλ τιγρης...αγρρρρρ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ...

APSOY είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!
Δεν δίνεις στοιχεία ώστε να μπορέσω να τα παραγγείλω ΟΛΑ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ!!!

ΖΩ για τη μέρα που θα φορέσω το τελευταίο και θα χορεύω ως το πρωί με την μουσική υπόκρουση που γαμάτα συνοδεύει το βιντεάκι!!!

ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!
ΚΙΤΣ ΙΖ ΝΤΕΦΙΝΙΤΛΙ ΣΙΚ! :D :P

xipasmenos είπε...

Bulgarians has always been trent seters...

One Big DJ είπε...

Telika einai gay ta blogs i oi bloggers? xoxo

One Big DJ είπε...

wraio strigaki!

xipasmenos είπε...

Η αποψή μου αγαπητέ ντισκ-τζό(γ)κέϊ είναι οτι οι μπλογκερς είναι γκέϊ οπότε και τα μπλογκς τους ως επέκταση και μεταφραση του χαρακτήρα αυτών σε δυαδική μορφή στα πελάγοι του διαδυκτίου....

ΥΓ καλό το στρινγκ αλλα το ανδρικο κομπινεζον στο τελος το ειδες;

Skouliki είπε...

οεοοοοοοοοοο ..


το ζωον ηρθε να πει γεια

revqueer είπε...

Δε κατάλαβα. Πού είναι το αστείο; Με ακριβώς τα ίδια εσώρουχα κυκλοφορώ κι εγώ χρόνια τώρα.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Χμμμμ!!!

Πότε θα φορέσεις το τελευταίο, για μια πριβέ φωτογράφιση???

nikisot είπε...

ti kalais8hto 8ee mou
kai rev, ok prepei na kanoume ena private fashion session

xipasmenos είπε...

Γεία σου ζώων, σκουληκάκη.

Rev σε λίγο θα μας πεις οτι είσαι και γκέϊ...αααχχχ δόουζ κίντς...

Pavlo απο δω το πας απο κει το πας......αλλα θα σε απογοητευσω γιατί ειμαι σεμνότυφος εγω...

Moody μου το τελευταίο εσώρουχο με την γατα πάνω ειναι αφιερωμένο σε σενα....

Wrong Guy είπε...

εμένα μου άρεσε αυτό που είναι σαν κορμάκι,και έχει σκισίματα σε όλο το πλάι,με χρυσό φινίρασμα,προς το τέλος το δείχνει

δες και αυτό

http://www.youtube.com/watch?v=16gSdKszePg

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου φάινονται πολύ άνετα για τις δουλειές του σπιτιού, ειδικά το τελευταίο στην αντρουά στάση 'μεσολαβή'. (Που την έβαλα τη Visa??!!) :D

sikia είπε...

Εμένα μου αρέσει εκεί που είναι ημίγυμνος αλλά φοράει κασκόλ. Γιατί έχεις μια έξαψη και τα βγάζεις όλα, αλλά θες και το κασκόλ μη πιάσει κανένας παγετός....
Και συμφωνώ με τον revqueer ότι όλοι έχουμε τέτοια στρινγκάκια στα συρτάρια μας....

xipasmenos είπε...

wrong μου, ξέρεις απο καλά videos εσύ...

Bibi μου, ειδικά για να κάνεις παρκε στα 4 είναι οτι πρεπει.

Συκιά μου, εχεις τετοια στριγκάκια; Μήπως εισαι gay?

Dante είπε...

Αυτό το τελευταίο μόνο σε μένα θυμίζει φάτσα από ελέφαντα...;

g for george είπε...

Σαν φωτογράφιση βρήκα πολύ σέξι αυτή στην αρχή του βίντεο που ντυμένος κρατάει το λαπτοπ του. Και την άλλη που φοράει το ροζ πουκάμισο και δένει την γραβάτα του.

Γενικά είμαι των ρούχων!
Ή μήπως απλώς είμαι σεμνό παιδί! Μπορεί, μπορεί!

Dr_MAD είπε...

Shit!
Ό,τι έχτιζε το παλικάρι σε όλο το video και με αυτή τη μουσική (νο στρινγκς ατάτσντ δηλαδίς) το πήγε και το σκότωσε στην τελευταία πόζα με τα χέρια στη μέση. Μέριλυν σκέτη. Τώρα να πάει να πουλήσει αλλού. Εγώ δε θα πάρω! Κι ας μείνω με τα περσινά μου...