Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

Ξαναφτύστε με γιατί με ξαναμάτιασαν οι καριόλες.


Αρχίκα προς υπεράσπιση του φανταστικού μου εαυτού, όχι δεν είμαι μαζοχιστής που γουστάρει να το φτύνουν και να τον χτυπούν. (αυτό για να προλάβω τις κακές γλώσσες και τα κακα πληκτρολόγια, ξέρεις εσυ ποιος είσαι).

Επίσης να δηλώσω εδώ στο βήμα που μου προσφέρει το blogspot που τόσο αγαπάω, οτι αμα μάθω ποιές είναι αυτές οι καριόλες που με έχουν ματιάσει θα τους ξεριζώσω τα εξτένσιονς (σίγουρα καρακαταβλαχαρες με ροζ εξτενσιονς θα είναι........sei siguro).




Το Σάββατο λοιπόν είπα σα παιδί και γω να περάσω όμορφα, μετά την δουλειά έτρεξα με το αυτοκινητακι μου (που προσφατα ειχε τρακάρει ενας τύπος με μπλε λαμπακια στο καγκουροαμαξό του) στο mall γιατι ως γνωστον all to the mall baby οπότε πήγα και σε 40 λεπτα είχε ψωνίσει ολα τα δώρα που ήθελα. Μετά πήγα στην πολυαγαπημένη μου φίλη την Σ. η οποία μου έκανε ένα update πάνω στο τι συμβαίνει στο κοινωνικό μας κύκλο. Στο όλο σκηνικό εμπλεκεται ενας γκόμενος δικός της, ενας πρωην δικός μου, 2 γονείς που εκαναν σχέση εκτος γάμου προκαλώντας διαζύγιο, μια ψυχολόγος, ναρκωτικά, μια τραγουδίστρια, ενας κιθαρίστας, πολλές πρωην του κιθαρίστα. Τελικά 2 πράγματα καταλάβα μαζί με την αγαπημένη μου φίλη: 1ον Τα έχουν κάνει όλοι πουτάνα εκτός απο μας, αλλα παρόλα αυτα εμεις επιρεαζόμαστε αρκετά 2ον Ο φίλος μας ο Ν. που σπουδάζει Λονδίνο συνεχίζει να είναι ενα γκομενάκι στο δικο του κόσμο που πινει μπαφους παιζει προ και γαμάει γκομενακια, και περνάει μια χαρά.

Τέσπα, φευγω απο Σ. και πάω να πάρω την Α. την πολυαγαπημενη μου φίλη εξ Μιλάνου, την παραλαμβάνω ζω και ενα μινι δράμα με την μανα της λεγοντας μου "Πες της βλαμένης να χωρίσει το μαλάκα, και να βρει κανα βλακα Ιταλό να πηδιέται μόνο....." και πάμε στο Μαγκαζε οπου συναντήσαμε πολλούς αγαπημένους φίλους-μπλογκερς.

Περάσαμε πολύ όμορφα, ήπια ενα dry martini.

Φευγουμε στις 2, κίνηση στην Αθηνάς, κόβω να βγω απο πλ. Κοτζια. Αλκοτέστ.

Φυσάτε κύριε;

Φφφ

Ποιο δυνατά

ΦφφφφφΦΦΦΦΦφφφφφ

Ποιο δυνατά...

Σορύ συνήθως το λειτουργώ αντίστροφα... (δεν το είπα αυτό ειπαμε μονο ενα ποτο ειχα καταναλώσει)

Περάστε δεξιά εχετε υπερβεί κατα πολύ το οριο.

Πάω ξαναφυσάει αλλά αυτη τη φορά σε καλάμακι.

ΦΦΦΦφφφφφφφφφφφφφφφ είχα μάθει πια και το φύσαγα καλά το εργαλείο.

Οριο 0,24 And the winner is...........................Xipaki with 0,36 points....

hip hip

HUREYYYY

Τους λέω (σοβαρός δεν γλύφω εγώ είμαι κύριος), ένα ποτό έχω πιει πολισμάνε αλήθεια, απλώς δεν έχω φάει όλη μέρα γιατί εμαθα οτι επεστρεψε το cocain sic στη μόδα και θέλω να γινω τρελός τουϊνκαρος.

Δεν κατάλαβε ο βλάχος μου λέει θα περιμένετε εδώ για 15 λεπτά και θα ξανα-κάνετε φφφφφ....

Όσο το 15 γινόταν 45λεπτό γιατί η μισή Αθήνα πίνει το κώλο της, εγώ παρατηρούσα τους μπάτσους. Ενας παχουλός μπούλης είχε το μαραφέτι που φύσαγε, ενας βαρβατίλας το έπαιζε πολύ ιστορία και μπατσαρία, και αυτός που έκοβε τις κλήσεις ήταν ικανός να αφιερώσει ολοκληρο φωτο-ροματζο ο ethan για αυτόν.

Περνάει μεσα στο πουτσοκρυο το 45 λεπτο.

Φυσάτε.....

τουρ τουρ φφφφφ τουρ τουρ

Ποιο δυνατά παρακαλώ.

Τι πιο δυνατά αγάπη μου, έχω γίνει μπλου μαρέν απο το κρυο.

Σας παρακαλώ ας τελειώνουμε.

Φφφφφφφφφφφφφφ

Κοιτάω το μηχάνημα. Αγωνία τέτοια δεν είχα ουτε για τις εξετάσεις στην σχολή Πανελλήνιες μαζί.

0,19

0,20

0,21

0,22

0,23

0,24

Αυτό ειναι το όριο αμα το ξεπεράσετε ακινητοποίηση οχήματος, κλίση και 5 points.

ΚΑι ναι υπάρχει Θεός σταμάτησε εκεί, απο πίσω βγήκαν Βραζιλιάνοι χορευτές πήρα το μικρόφωνο και άρχισα να τραγουδάω "Let the sunshine in" φιλώντας τον ωραίο μπάτσο.

ΥΓ. Όσες φορές μου έχουν συμβεί κουλα τα Σαββατόβραδα (βλ. total blackout at gazi, τρακάρισμα, αλκοτεστ) έχω συναντήσει κάποια συγκεκριμένα άτομα.....τυχαίο........;;;;;

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

oni είπε...

Egw pantws se kateftysa alla den epiase mallon!

Donnie είπε...

Fuckin' looool! Kala eisai me ta kala sou? Eisai sigouros oti den ta prokaleis monos sou ola ayta? Doro xristougennwn....oscar gkantemias! Gia parti sou! Kales giortes file!

nikisot είπε...

xaxaxaxaxxa
ftou ftou mwro mou
merry skordou
epeidh den hr8a egine ayto
otan erxomai de sou sumbainoun koula

ethanandthecity είπε...

όταν λες κακά πληκτρολόγια δεν μπορώ να φανταστώ σε ποιόν πανέμορφο, μουσάτο, καλοπροέραιτο και με αστρολογικές σπουδές blogger αναφέρεσαι...... μουμπλε μουμπλε

Cookie Basher είπε...

Δεν είσαι να βγαίνεις Σάββατα, παρ'το απόφαση.
(Ξεκωλώθηκες με το αλκοτεστ τελικά!)

APSOY είπε...

Blow a little κι εσύ...
Δεν είν' κακό!

(Χρόνια Πολλά και ΠΟΛΥ ΤΥΧΗ με το νέο έτος!!!)
(Όσο έχουμε 2007 όμως, μείνε σπίτι καλού κακού...)!
:)

Ανώνυμος είπε...

su stelno ena skordo gia ti nea xronia

One Big DJ είπε...

Sou orkizomai oti itan trixaio....!!!

xipasmenos είπε...

@oni μπουγατσα με χλέπα.

@donnie Ευχαριστώ για το δωρο σου, ειμαι συγκινημένος, θα το βάλω στη βιτρίνα μαζι με το οσκαρ εξυπνάδας, ομορφιάς, και μετριοφροσύνης.

@moody μου, πάρε αυτή τη σκόρδου μακρια. Για αυτό σου λέω ας βγούμε σήμερα μαζί γιατί εχω αρχίσει και φοβάμαι για την σωματική μου υγεία πλέον.

@ethan μου, υπάρχει τέτοιος μπλογκερ και δεν έχει πέσει στην υπόληψή μου;

@Μπισκοτάκι μου, δεν έχω και άλλη επιλογή. Μονο Κυριακή δεν δουλεύω.

@sailormoon αμα όλες οι γυναίκες σκόρδο μου δώσατε. Βρομισαμε, αντε ελευθερα πλασματα θα βρωμάμε και σκορδίλας δε λέει.

@Dj μου, γλυκέ μου εσυ ήσουν απών στα άλλα 2...οπότε γιου αρ νοτ δε γουάν του μπλέϊμ.

sikia είπε...

xipaki μου, υπομονή, μερικές φορές τα αλκοολτεστ έχουν και τα καλά της, έτσι τα έφτιαξε με αστυνομικό η φίλη μου η Αντώνης!
Merry Christmas!!!

xipasmenos είπε...

Eίδες η Αντώνης;
Καλά xxx-mass και σε σένα συκουλινάκι μου.

APSOY είπε...

Ναι???
Ένα-Ένα-δυο...
Ακούγομαι???
Φου-Φου (φύσημα)
Ακούγομαι???
...
:\

xipasmenos είπε...

Ποπο ντρεπομαι απίστευτα
Αψουδααααααααακοοοοοοοοοοοο
συγνώμη......ειμαι απαράδεκτος, ενω εσύ όχι μόνο φοράς τοσο καιρο το ροζ κολάν για να προωθησεις την επισκευη του αυτοκινητου αλλα με φτυνεις καθημερινος...
Ντροπή μου....