Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

megaron plus "Έκθεση Κλιμτ, Σήλε, Κοκόσκα"

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της σειράς Megaron Plus μια έκθεση με αριστουργήματα από το Μουσείο Λέοπολντ της Βιέννης, μία περιήγηση στον κόσμο της «αυστριακής άνοιξης», του κινήματος που επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του μοντερνισμού ξετυλίγεται μέσα από περίπου 70 έργα των δημιουργών-εκπροσώπων του παγκοσμίου ενδιαφέροντος καλλιτεχνικού κινήματος. Την επιμέλεια της έκθεσης έχει η κριτικός τέχνης Έφη Ανδρεάδη (23/10-30/12, καθημερινά: 10:00-18:00, Μέγαρο Μουσικής, Φουαγιέ Ισογείου, 210 7282000).

Χτυπάει το πρωι το τηλ ενώ είμαι στη δουλειά, και μου λέει η Σ. οτι θα πάει στην εκθεση και αν είναι να πάω. Σαφώς ξεχασε οτι είμαι απο αυτούς που δουλεύουν ΚΑΙ Σάββατα.

Αμα καταφέρω να σηκωθώ αύριο να μαζέψω το αξιολύπητο εαυτό μου, φορέσω ότι πιο μάλινο έχω και πάω ΜΟΝΟΣ μου στην έκθεση, θα σας δώσω και αναλυτικές πληροφορίες.

6 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Skouliki είπε...

η παναγια μαζι σου και μην ξεχασεις να φορεσεις και το σταυρο να μην σε ματιασουν

οεο... φλιτ

nikisot είπε...

monos?
giati de me kaleses?

xipasmenos είπε...

αχ τι καλα βρήκα παρέα....μαζι θα πάμε μωράκι.....και μετα για φαγητο κολωνακι...ετσι γιατι ειμαστε πολυ απερ κλας

Soula είπε...

Τελικά κατάφερες να ξυπνήσεις να πας στην έκθεση;
Αλλά μάλλον χλωμό το βλέπω να ξύπνησες..(έχω μια εντύπωση πως ήσουν Ka3arma κατα τις 5 το πρωϊ γι'αυτό το λέω)

xipasmenos είπε...

xmf Ολα τα βλέπεις εσύ.....Και σηκώθηκα και πήγα και τελικά πήγα με παρέα οχι μονος..(αντίστοιχα κουλτουριάριδες με μενα). Η έκθεση πολύ μικρή, και με ελάχιστο ενδιαφέρον σε μεγάλο μέρος της.

xipasmenos είπε...

xmf Ολα τα βλέπεις εσύ.....Και σηκώθηκα και πήγα και τελικά πήγα με παρέα οχι μονος..(αντίστοιχα κουλτουριάριδες με μενα). Η έκθεση πολύ μικρή, και με ελάχιστο ενδιαφέρον σε μεγάλο μέρος της.