Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

Sex & the bloggers again

Μετά απο την επιτυχία της πρώτης made by all bloggers επιτυχία το str8 dude....noooot, και επειδή τότε κάποιοι αξιόλογοι bloggers δεν είχαν κατεβάσει την μύτη τους και δεν είχαν μπει στο blog μου να δηλώσουν συμετοχή, αποφάσισα να ξεκινήσω ένα δευτερο story έτσι για να περάσουμε καλά.

Επειδή προβλέπω να δηλώνουν συμετοχή πολλά άτομα θα τηρήσω αυστηρά την σειρά προτεραιότητας σύμφωνα πάντα με την πραγματοποίηση σεξουαλικών χαρών που θα μου κάνει ο καθένας.


Άντε για να βλέπω συμμετοχές..............

UPDATE Αυτό το στόρυ θα έχει κάτι διαφορετικό και ενδιαφέρων......οπότε παλιοί και νέα μπλογκοστορίτες και μπλογκοστορίτισες Join us

31 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Tanila είπε...

Re ουστ!

revqueer είπε...

κάουντ μι ιν.

oni είπε...

Κωλύομαι να προσφέρω σεξουαλικές χάρες αν πρώτα δε με πάρεις με παπά και με κουμπάρο. Είμαι συνεσταλμένος γι' αυτό.

Όσο για το στόρυ, θα 'θελα να δοκιμάσω αλλά δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνα...

Ανώνυμος είπε...

Αυτο θα πει αμεση ανταποκριση.

Τανιλα, ψοφα

Rev Εσυ κ να μην ηθελες θα σε αναγκαζα

Ονι, ναι ή ου? Οτι απο τα 2 πεστα μου με αποφασιστικοτητα.

Καλημεραααα

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Σαν παλιός πιστεύω ότι έχω προτεραιότητα!!!

Όσο για το σεξ, μπα άστο καλύτερα....

Ανώνυμος είπε...

Θα ψοφήσω εδώ μέσα, να βρομίσει η σάπια καλύβα σου από ελενίτ.

Cookie Basher είπε...

Εγώ δεν είχα δηλώσει στο πρώτο όχι επειδή είμαι σνομπ, αλλά επειδή είμαι πολύ λόου προφάιλ (βασικά δεν έχω καθόλου φαντασία). Όπως θα κάνω και τώρα δηλαδή :Ρ
Θα είναι εορταστικό επεισόδιο;

xipasmenos είπε...

Kαλα μπισκότο δε το συζητάω σε υπολογίζω......χμφ εορταστικό;
Δε το σκέφτηκα...μωρε λες να το κάνω εορταστικό; Να φέρω και την Μαρω Λύτρα να τραγουδήσει;

Soula είπε...

Έχει μείνει χώρος για μια πτωχή πλην τίμια συγγραφέα;;

oni είπε...

Γκαλά και γω θέλω... Λολ :Ρ Όχι που δε θα θελα η attention whore!

ethanandthecity είπε...

προλαβαίνω? ε? ε?

xipasmenos είπε...

Καλά εσυ Ηθαν ήσουν κάουντεντ αλρέντι.......
Αντε θέλω πολύ κόσμο, θα χει διαφορετικά πράγματα δις τάϊμ...

xipasmenos είπε...

Καλά εσυ Ηθαν ήσουν κάουντεντ αλρέντι.......
Αντε θέλω πολύ κόσμο, θα χει διαφορετικά πράγματα δις τάϊμ...

Keen On Boys είπε...

*Σηκώνει δειλά-δειλά το χεράκι του*

One Big DJ είπε...

eimai mesa EIMAI MESA LEW......!! :D

jg είπε...

και γω θελω!!! αλλα αν σταματησαν οι συμμετοχες, δεν πειραζει.

Υ.Γ θα κανω ο,τι μου πεις στο σεξ.

xipasmenos είπε...

To post ανέβηκε το πρωι οπότε συνεχίζουμε να δεχόμεθα συμετοχές.....

ΥΓ Απο τις εως τωρα συμετοχές εχω μια εντύπωση οτι πάλι ροζ προς μωβ θα μας βγεί το ιστοριακι...

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

εγώ δεν κατάλαβα περι τίνος πρόκειται οπότε πείτε μου σε ποιόν πρέπει να κάτσω για να δηλώσω συμμετοχή,νιε?

xipasmenos είπε...

Σε ποιον να κάτσεις; Αγάπη μου μάλλον ορθια σε βλέπω να την βγάζεις. Εδω πέρα το καταντήσαμε το κλουβί με τις τρελές, και συ ψάχνεις να κάτσεις κιόλας.

Η συμετοχή σου έγινε δεκτή χωρις σεξουαλικές χαρές εσένα....lol

hint Δεν θα είμαι μόνος αυτή τη φορά, θα έχω συνεργάτη στο έγκλημα.

Provato είπε...

εδώ και εγώ πάλι. τι να κάνω. οι παλιές αγάπες συνήθειες δεν ξεχνιούνται.

xipasmenos είπε...

Provato μου αγάπες αγάπες αλλα 1 μηνα εκανες την προηγούμενη φορα να στειλεις το κομάτι σου.

Λοιπόν έχουμε και λέμε,
moi
revqueer
oni
Pavlos
Cookie Basher
Soula
Ethan
moodygirl
Keen on boys
One big DJ
POV of a G
Λάϊκα κορίτσια
provato

Αυτή δεν θα είναι ιστορία, έπος θα είναι.
Λοιπόν δεχόμεθα ακόμα συμετοχές.

Καλημέραααααα

BLUEPRINTS είπε...

τώρα ντρέπομαι που το λέω, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ (παίζει ψευδώνυμο;) θα πρόκειται για κάτι πολύ ξεδιάντροπο επίσης;

Ανώνυμος είπε...

Και εγω και εγω και εγω Και εγω και εγω και εγω Και εγω και εγω και εγω Και εγω και εγω και εγω Και εγω και εγω και εγω Και εγω και εγω και εγω!

Marvin είπε...

νομιζω κι εγω δεν μπορω να λειπω απο τη συναντηση κορυφης...και πολυ περισσοτερο καθως δε σε ηξερα οταν ανεβαζες το προηγουμενο. Αλλα μη με βαζετε να λεω προστυχα, δεν μπορω, δε συναδουν με τα γαλλικα και το πιανο μου!

xipasmenos είπε...

ekleisan oi symetoxes kai paragemisan 8a lega........
antapokrish full....
8a anebei ar8ro sxetika argotera...filakia

Equilibrium είπε...

Πωπω δεν προλαβαμε δλδςς?... Αυτά είναι... Όταν απέχεις απ'τη μπλογκογειτονιά (ακόμη κι αν διοργανώνεις ένα φεστιβάλ που το παρουσιάζει η Δάφνη - η γνωστή ντε!), χάνεις τα καλύτερα!

(count me in, αν προλαβαίνω)

APSOY είπε...

πάλι έχασα το πάρτυ?
ΗΜΑΡΤΟΝ!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα θα με παίξετε;! Πλήζ πλήζ πλήζ! Κι ας είμαι απότο διπλανό χωριό!

υ.γ. αν έρθει και η Μάρω Λύτρα καλύτερα να το διαλύσσουμε! Θού Κύριε!

Mirela είπε...

Γκρρρρ έχασα τη συμμετοχή στο τζέρτζελο!!!! >:-(
Bέβαια μπορώ πάντα να σε απειλήσω οτι θα χρησιμοποιήσω τα θηλυκά μου θέλγητρα για να σε κάνω str8 αν δε με χώσεις "απο το παραθυράκι" μετά το πέρας της προθεσμίας...!!!

Ανώνυμος είπε...

Γαμοτο στο τσακ θα εκανα εγω το φιναλε! φτου!

xipasmenos είπε...

equi mirela kai apsou sorry dudes next time mazeythkan yperbolika polla atoma....bibi mou esy dhlwses sumetoxh sto msn kai prolabes....
fava de les pou prolabes 1 wra prin kleisei? ante pou htheles na kaneis kai kleisimo