Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Οδηγoί με ειδικές ανάγκες!

Είναι ένα συνηθισμένο πρωϊνό και ψάχνω να παρκάρω στη δουλειά. Μπροστά μου ένα κόκκινο vw προσπαθεί επανελημένα να παρκάρει χωρίς καμία επιτυχία, εγώ ήρεμος δε κορνάρω γιατί είμαι ευγενικός και περιμένω.

Περιμένω.

Πάει πίσω.

Πάει μπροστά.

Πάει πίσω.

Πάω να περάσω.

Ξανακάνει μπροστά.

Και εκεί βλέπω το καημένο το κορίτσι είχε μια σωματική δυσπλασία και ήταν ο ώμος της πολύ ψηλά και το κεφάλι να γέρνει λες και ήταν ενωμένα. Αχ την καημένη σκέφτηκα είναι Α.Μ.Ε.Α. κρίμα.......

Βγάζει το χέρι και αρχίζει να το κουνάει μανιακά. Αχ τι κρίμα είναι και αυτιστικό όλα τα κακά της μοίρας της, κρίμα το κορίτσι. Περνάω και τι βλέπω, οτι όχι δεν ήταν ΑΜΕΑ ούτε αυτιστικό. Γυναίκα ήταν και μιλούσε στο τηλέφωνο το οποίο είχε σφηνώσει ανάμεσα στο αυτί και ώμο της!!!

Δεν δίνω σημασία περνάω.

Παρκάρω.

Περνάω δίπλα της ακόμα παρκάρει.

Την σκουντάω στον ώμο, πέρνω την ευγενική με χαρά για της πω κάτι που θα την διευκολύνει, και της λέω:

Ξέρεις τι;

Παρκάρεις πολύ πιο εύκολα χωρίς να μιλάς στο τηλέφωνο, είναι απίστευτο πόσο πολύ βοηθάει, εγώ όταν το ανακάλυψα έμεινα μαλάκας!!! Ναι Ναι δοκίμασε το δεν θα το πιστεύεις!!!


8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Θα έμεινε και αυτή μαλάκας!!!!!!
χαχαχαχχα! Θα ήθελα να τη δω από μιαμεριά!

mahler76 είπε...

χαχαχα τι σου απάντησε δεν μας είπες.

ria είπε...

πόσες φορές το έχω πει και εγώ αυτό!
και στο φανάρι, ξεκινάς πιο γρήγορα και δε σε βρίζουν όλοι επειδή μιλάς στο κινητό!

turigr είπε...

Εγώ πάντως, σε μια τέτοια κυρία που μιλούσε στο κινητό της και δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι είχα σταματήσει σε φανάρι, ήρθε και έπεσε επάνω μου και μου έκανε μεγάλη ζημιά, της είχα πει: "αφού το μυαλουδάκι σου δεν μπορεί να κάνει δυο πράγματα συγχρόνως, τι το θέλεις το αυτοκίνητο που είναι και πολύπλοκο;"

tovenito είπε...

κακοί οδηγοί υπάρχουν παντού! μην βρίζεις την καημένη!
μπορεί να μιλούσε με το γκομενάκιο! λολ

uberbastard είπε...

You totally bitch-slapped her.lol

xipasmenos είπε...

Της άξιζε...ΧΑ και ναι χαιρόμουν σαν παιδάκι που πήρε γλυφιτζούρι!!!!

One Happy Dot είπε...

πάντα με ευγένεια και χαμόγελο! Τι παιδί είσαι εσυ καλέ!