Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Λύσαξες πάρε επιτέλους την φωτογραφία με το εσώρουχο!!!!

Μετά απο χιλιάδες mail που ζητούσαν να ανεβάσω φωτογραφία μου με το αγαπημένο μου εσώρουχο, αποφάσισα να σας δείξω μια που έβγαλα πρόσφατα.....

Σας παρακαλώ μην αρχίσει κανείς να με παρενοχλεί με Mail τα οποία θα περιέχουν σεξουαλικά μυνήματα. Το ξέρω οτι σας καύλωσα αλλά i'm just human δεν θα προλάβω να σας ικανοποιήσω όλους.....



Eat eyes, fishes..... *

μτφ για αυτούς που δεν έχουν ΚΑΘΟΛΟΥ φαντασία "φάτε μάτια, ψάρια"

23 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

xipasmenos είπε...

Ο ποπόςμου είναι λίγο κόκκινος...είναι που πριν την φωτογραφία είχα πάει για τα 10 χιλιόμετρα του καθημερινού μου τρεξίματος....εεε συγκάηκα λίγο....

Elementstv είπε...

To ξερα οτι πισω απο αυτο το μπλογκ κρυβεται ενα σεξυ αγορι αλλα αυτο ξεπερνα καθε φαντασια...

xipasmenos είπε...

σταμάτα βρεεε κοκκίνησα!!!!

xipasmenos είπε...

Το ταμπελάκι άμα κάνετε ζουμ θα δείτε οτι γράφει John Galliano

Provato είπε...

δεκτόν, αλλά ενημέρωσε το κοινό ότι από τότε έχεις πάρει πολύ βάρος...

xipasmenos είπε...

Ωραίος φίλος....μπράβο μου να κάνω και άλλους σαν και σένα!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Πούδρα πούδρα!!!
Και να πάρεις μικρότερο νούμερο, μεγάλο είναι αυτό!!!

tovenito είπε...

το παπούτσι είναι μάρκα;

ProFyLaKtiKo είπε...

ευτυχώς είσαι ομοιόμορφα δομημένος στο σώμα σου και δε φαίνεται άσχημο!

Provato είπε...

profylaktiko σούπερ λολ! !!!

mahler76 είπε...

συγνώμη, αυτά τα κίτρινα μποτάκια δεν έχουν βγεί από τη μόδα?

xipasmenos είπε...

Τα κίτρινα μποτάκια παρακαλώ είναι vintage και πολύ στη μόδα μαζί τα μεταλικά στοιχεία μπροστά στις αρβύλες για να σπας καλάμια!!!

uberbastard είπε...

εγω εχω και βιντεο οχι μονο φωτογραφιες σου. http://uk.youtube.com/watch?v=hSclqkr9mLE

xipasmenos είπε...

Θα έπρεπε να ντρέπεσαι μπαστάρδι, έγινα μια Μπρίτνεϋ Μπιτς...ένας Κόλιν Φάρελ...άμα βγάλεις και το sex tape που μου βγαλες θα σου κάνω μηνυση!!!

the boy with the arab strap είπε...

μα καλα που ήσουν κρυμμενος τοσο καιρο ?λολ :)) πολυ γελασα

Tanila είπε...

O κώλος σου έχει σπυριά

Pink_Fish είπε...

Να’ σαι καλά, έχεις τρελό χιούμορ και μ’ αρέσει! Γέλασα κι εγώ

jg είπε...

emena maresei giati genika i foto exei kali ais8itiki. respect xxxxx

xipasmenos είπε...

Ηφαιστιωνάκο μου, επειδή δεν έχω μικρότερο μου δίνεις το δικό σου; lol

tovene είναι dolce&roxana!!!!

profylaktiko mou, καλά γονίδια!!!!

κρασί κ νερό εδώ και 2 χρόνια σε αυτό το μπλογκ....μάλλον έψαχνες στα λάθος μέρη!!! :p

Tanila και σενα το μουνί σου καρφιά...στο διάλο μωρή

pink χαίρομαι που σου έκανα να γελάσεις...που να με δεις και απο κοντα...εκει να δεις γελια lol

povofag μου αγαπημένε μου bsfe η αισθητική είναι vintage photo του 70 πολύ προχώ....νομίζω;

One Happy Dot είπε...

καλέ πόσο έχεις χάσει από την τελευταία φορά που σε είδα? Ένας άνθρωπος έφυγε από πάνω σου...έχουν μείνει άλλοι 10 ακόμα, κουράγιο θα τα καταφέρεις!

Naf είπε...

αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

εντάξει κομμένα τα φοντύ...δεν το συζητώ!

George Tsitiridis είπε...

Σε θέλω...

G Spot Unveiled© είπε...

ki edw na ypothesw pws se petyxan panw stin wra pou etrexes stin krevatokamara (meta ta 10km) na kaneis trelo sex me enan apo tous prosfatous synadelfous mou??...

e ma na min afinoun enan anthrwpo na agiasei autoi oi paparazzi...ase drama pernaw ki egw...se katalavainw :P