Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

story from bloggers vol2 / απ ντέϊτ / άντερ πρόγκρες....


Χτες κάθησα και διάβασα μια ιστορία που είχαμε γράψει κάποιοι bloggers (εδώ). Για καιρό έλεγα να ξεκινήσω άλλo ένα story from bloggers. Μιας και είχε επιτυχία το 1ο, παρόλο που μας βγήκε λίγο ανωμαλία, θέλω συμμετοχές για ένα ακόμη καλύτερο!!

Η διαδικασία είναι απλή, ξεκινάω εγώ μια ιστορία και την στέλνω με mail στον 2ο, αυτός γράφει το κομάτι του και μου το στέλνει. Μετά εγώ θα στείλω μόνο το κομάτι του 2ου στον 3ο, γράφει το δικό του μου το στέλνει και γω στέλνω μόνο αυτο στον 4ο και κάπως έτσι συνεχίζει χωρίς να γνωρίζει κανένας τι έγραψαν οι άλλοι πέρα απο τον προηγούμενο του. Έτσι για να έχει σασπένς!!

Στείλτε συμμετοχές στο xipaki@gmail.com, δε ξέρω ακόμα πόσα άτομα να συμπεριλάβω θα δείξει από τις συμμετοχές!!!!!

Λοιπόν δέκα άτομα είπαμε, οπότε οι επόμενοι υποψήφιοι για Πούλο-τζερ είναι:

Εγώ
pavlos
mahler76
provato
povofag
naf
g-spot-unveiled
ψεύτικος Πέτρος
sakafiora
one happy dot

και σφηνόπουτα ο onebigdj επειδή είναι μεγάλος dj άρα μεγάλη σφηνόπουτσα, οπότε δε μπορούσα να αρνηθώ!!!!!!!!!

Η σειρά με την οποία θα γίνει η συγραφή δεν είναι ίδια με την σειρά συμμετοχής!!!

Δεν συμετέχουν άλλοι όσες σεξουαλικές χάρες και να μου κάνουν....(εκτός αν στείλουν φωτογραφία και είναι παιδιά σα τα κρύα τα νερά)

30 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Θέλει σκέψη το πράγμα..
Καληνύχτα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εννοείται ότι θα λάβω μέρος!!!

.......marmarigi....... είπε...

einai kati san to paixnidi opoy ekanan oi sourealistes , opoy egran se ena xarti mia protasi , to diplwnan kia meta egrafe o epomenos kai paei legontas ,endiaferon moy akoygetai , alla den xerw an eimai etoimos na grapsw mia istoria . isws dekto , an eina itha se enhmerwsw .

mahler76 είπε...

μόλις σου έστειλα μαιλ.

Tanila είπε...

ΔΕ δηλώνω συμμετοχή ως συγγραφέας, δηλώνω συμμετοχή ως ηθοποιός.
Και θέλω καλύτερο ρόλο από την προηγούμενη φορά.
Τουλάχιστον β' γυναικείο.

Provato είπε...

έλα που μου θες και μέηλ. θα λάβω μέρος και δεν θα στείλω και μέηλ. λολ

jg είπε...

kai gw!!!

Naf είπε...

τι θα κερδίσω;;;

G Spot Unveiled© είπε...

ki egw selwwwwww

tha steilw...

xipasmenos είπε...

Νice....βάζω όριο 10 άτομα είμαστε ήδη 7 με μένα......3 μείναν τρέχτε!!!

Ναφ θα κερδίσεις τα 3 εις -ο (φαγητό, γλυκό, ποτό) με μένα...οπότε σε υπολογίζω δε το συζητώ καν!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

-Καλημέρα σας(λαχανιασμένα). Για την ιστορία ήρθα. Να κάμω μιαν συμμετοχή. Αίτηση I mean.
-Καλέ από την Τσιπρον είστε;
-Η μάνα μ’ , εγώ για εθελοντισμό ήρθα
- Α…
-Άστα, σκόνταψα και στο σκαλάκι που χετε στην είσοδο και κόντεψα να φάω τα μούτρα μου αγάπη! Μα και συ έπρεπε να με αγχώσεις; Ακούς εκεί τρεξτε(νευριασμενα)!
-Μα…
-Μαρινελλα! Που θα μου πεις και μα. Anyway, που υπογράφω;

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

-Καλημέρα σας(λαχανιασμένα). Για την ιστορία ήρθα. Να κάμω μιαν συμμετοχή. Αίτηση I mean.
-Καλέ από την Τσιπρον είστε;
-Η μάνα μ’ , εγώ για εθελοντισμό ήρθα
- Α…
-Άστα, σκόνταψα και στο σκαλάκι που χετε στην είσοδο και κόντεψα να φάω τα μούτρα μου αγάπη! Μα και συ έπρεπε να με αγχώσεις; Ακούς εκεί τρεξτε(νευριασμενα)!
-Μα…
-Μαρινελλα! Που θα μου πεις και μα. Anyway, που υπογράφω;

Ανώνυμος είπε...

count me in
(προλαβα?)

Ανώνυμος είπε...

count me in
(προλαβα?)

One Happy Dot είπε...

Έσπευσα ως σαν τον Φειδιπίδη...πρόκαμα?????

xipasmenos είπε...

Λοιπόν δέκα άτομα είπαμε, οπότε οι επόμενοι υποψήφιοι για Πούλο-τζερ είναι:

Εγώ
pavlos
mahler76
provato
povofag
naf
g-spot-unveiled
ψεύτικος Πέτρος
sakafiora
one happy dot

και σφηνόπουτα ο onebigdj επειδή είναι μεγάλος dj άρα μεγάλη σφηνόπουτσα, οπότε δε μπορούσα να αρνηθώ!!!!!!!!!

Η σειρά με την οποία θα γίνει η συγραφή δεν είναι ίδια με την σειρά συμμετοχής!!!

Δεν συμετέχουν άλλοι όσες σεξουαλικές χάρες και να μου κάνουν....(εκτός αν στείλουν φωτογραφία και είναι παιδιά σα τα κρύα τα νερά)

Hfaistiwnas είπε...

Άντε και καλή επιτυχία!

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που υπάρχει κι η Ντοτ και δεν είμαι στον πάτο :P

xipasmenos είπε...

Τόσα χρόνια βαρελάς, τέτοιο πάτο δεν έχω ξαναματάδει στη ζωή μου!!!

uberbastard είπε...

Nα στειλω αποκαλυπτικη photo?

xipasmenos είπε...

Στείλε και θα περάσω την αίτηση σου απο το πρωτόκολο!!!!

mahler76 είπε...

AAAAAAAA όχι συμμετοχές από την "πίσω πόρτα".

xipasmenos είπε...

Κοίτα που βάλαμε και μπάτσο τον mahler στην πίσω πόρτα (της μπλογκοιστορίας μη πάει το μυαλό σας αλλού ΑΝΩΜΑΛΟΙ)!!!!

mahler76 είπε...

μην μου το παίζεις ανάρχα της "πίσω πόρτας".

uberbastard είπε...

A συγνωμη για τη blogoιστορια μιλουσαμε τοση ωρα γιατι εγω για την "πισω πορτα" ενδιαφερομαι :)

xipasmenos είπε...

im shocked........portierhs eisai bastarde???

the boy with the arab strap είπε...

μπορεις να δεις φωτο μου στο αλλο blog
http://desolfoto.blogspot.com/.

αλλα ισως συμετασχω στον τριτο κυκλο.

xipasmenos είπε...

μπερδεγουέϊ κρασί=photonio??? Δηλαδή το ένα και το αυτό;

Είσαι ήδη στη 3η σεζόν....υπόσχομαι!

Dr_MAD είπε...

τέλεια. ελειψα λιγο και εχασα το casting. χαρες ειπες δε δεχεσαι, οποτε πούλο επισήμως

παλι θεατης, ΟΚ

xipasmenos είπε...

Τρελογιατρέ μου υπόσχομαι άνευ αιτήσεως είσαι στον επόμενο κύκλο!!!!!!