Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Τι έχω ακούσει Θεέ μου;

tomer hanuka meathaus sos

Μαμά: Xipasmene, έλα εδώ.......
Μπαίνω στο δωμάτιο, μαμά almost cry με το δάκρυ στο ματοτσίνορο έτοιμο να σκάσει στο κόκκινο μαγουλάκι, έχοντας απλώσει μια πασμίνα στο κρεβάτι.
Εγώ: Τι θες;
Μαμά: Άρχισες να φοράς και γυναικεία ρούχα;
Ενδόμυχη σκέψη μου: Ναι μητέρα, οι gucci οι γόβες που είναι να το ταιριάξω;
Εγώ: Της Α. είναι το ξέχασε χτες, θες καμια άλλη μαλακία να πεις;
Μαμά: Αααα ωραία να την βάλω σήμερα;
Εγώ: Όχι.

Μπαμπάς: Και συ τι ρόλο δηλαδή έχεις;
Εγώ: Δεν θες να ξέρεις!!!
Μπαμπάς: Γιατί να μην θέλω; Να ξέρω αν είναι να είσαι αυτός που το χώνει τότε υπάρχει ελπίδα!!

Μπαμπάς: Γιε μου να ξέρεις οτι εμείς σε αγαπάμε, και άμα επιλέξεις να είσαι έτσι για πάντα θα σε πάρουμε να πάμε οι 3 μας να ζήσουμε σε άλλη χώρα στο εξωτερικό. Γιατί ανώμαλος στην Ελλάδα δεν μπορείς να είσαι!!
Εγώ:..........

Μπαμπάς: Η θεία σου η Ε. τι θα πει;
Εγώ: Η θεία η Ε. είναι ήδη 80 προλαβαίνει δεν προλαβαίνει να το μάθει!!!

Μπαμπάς: Αυτό το πράγμα πρέπει να αλλάξει, ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

Mπαμπάς: Και στο χωριό μου κάποιοι πηγαίναν με άντρες, αλλά στο τέλος κάνα οικογένεια!

Μαμά: Μην κλαις αγόρι μου θα γίνεις καλά!!!!

Μπαμπάς: Στα 40 σου θα έχεις HIV και θα σε λιθοβολάνε. Θα απειλούν την ζωή σου και θα σε φωνάζουν ανώμαλο!!!

Ευχαριστώ τους γονείς μου, που μου έχουν δώσει πράγματα να διηγούμε στα μη-παιδιά μου όταν θα είμαι παππούς!!! Η ζωή μου είναι μια black comedy!!!!

30 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Τουλάχιστον μια ψυχραιμία την έχουν...

ProFyLaKtiKo είπε...

καλά η μαμά σου είναι θεά!!!

και ο μπαμπάς δεν πάει πίσω..

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

Ο μπαμπάς σου σε προηγούμενη ζωή του ήταν Πάπας στην Ιερά Εξέταση...

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να έρθω και γω στον λιθοβολισμό?

υγ όλα τα λεφτά οι γονείς

the boy with the arab strap είπε...

πολυ cool ειναι οι γονεις σου εχουν ψυχραιμια .

mahler76 είπε...

@ProFyLaKtiKo
tι εννοείς? πως και ο πατέρας του είναι Θεά?

Καλά σοβαρά έγινε αυτός ο διάλογος?

uberbastard είπε...

"μην κλαις αγορι μου θα γινεις καλα" τι μανα παστα φλωρα ειναι αυτη?λολολ

xipasmenos είπε...

Θα σας καλέσω όλους στον δημόσιο λιθοβολισμό μου, και αμα δείτε να με κλωτσάνε στα φανάρια δώστε μου ένα prada παλτο να ρίξω στο ματωμένο μου κορμάκι!!!

Οι γονείς μου ναι είναι όντως ψύχραιμοι!! Τόσο ψύχραιμοι που πήγαμε σε 10 ψυχολόγους για να καταλάβουν οτι δεν κάνουν πλέον λοβοτομή στους gay για να γίνουν str8!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Ti ennoeis den kanoun lovotomi???
Xriste mou!
Ola exoun allaksei pros to xeirotero!!!
Pane oi palies kales epoxes pou oi kinaidoi etrwgan me ta zwa sto stavlo kai tous mastigvname stin ayli prin to apogeymatino mas tsai...
Pali kala pou mas exoun meinei kai oi pakistanoi...

Pink_Fish είπε...

Αχ καλό μου…..και straight να είσαι, τη ψυχολογική βία από τους γονείς την έχεις δεδομένη. Παραθέτω ατάκες : «Πότε θα παντρευτείς? Η τάδε έχει ήδη 2 παιδιά κλπ. κλπ.». «Γιατί ξοδεύεις τόσα χρήματα? Οικονομία δε θα κάνεις ποτέ σου?». «Αυτός που βγαίνεις τι σκοπό έχει?». Άστα βράστα. Γονείς……..

Psofofeggaro είπε...

Always look on the bright side of life, tourou, tourou tourou tourou....
Toulaxiston den se exoun stilei klotsidon, apoklirosei apo tin diathiki tous(kai tora me tis fasaries kai to ktimatologio einai efkolo auto) kai den dialaloun oti exoun mono ena paidi (an exeis aderfia) i kanena (you know what I mean, everyone else exept you).
Pali tixeros eisai.

P.S. Fantazese na pigenate mazi gia psonia me tin mama sou na dialegaterouxa? Auto den einai xeirotero? :p

Naf είπε...

Τι λές τώρα; Δεν έχω ξανακούσει πιό κουλές ερωτήσεις!μουχαχαχα

jg είπε...

e ante elate oloi sto u.k!!!
perimenw!

btw...To '8a allaksei' to ennouse gia tin ilikia tis 8eias E.?

One Happy Dot είπε...

Λοιπόν κάλεσε μας για φαγητό στο σπίτι σου να δουν τι νορμαλ φίλους που έχεις και να πειστούν ότι ολα είναι καλά! Αυτοί οι διάλογοι μένουν...και οι αποδείξεις από τον ψυχολόγο!

satya είπε...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eisai gay?????? Telika eimai dysleitourgiki.

Ανώνυμος είπε...

Πέρα από την πλάκα, το να το ζεις πρέπει να είναι τραγικό... (μόνο να το φανταστώ μπορώ)

Εξαιρετικά σουρεάλ!


Ε

Hfaistiwnas είπε...

Παρά τους ψυχολόγους όμως.. δεν βλέπω να κατάλαβαν ακόμη..

Provato είπε...

εννοείται ΌΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

























και έτσι






























εγώ μετά














































θα πραγματοποιήσω








































































το μεγάλο μου όνειρο





































































να έχω ένα straight για γκομενάκι.
χεχε

Tanila είπε...

Aγαπώ γονείς σου.
Μακάρι να ήταν κι οι δικοί μου έτσι.
Ανταλλάζουμε;

xipasmenos είπε...

χαχα προβατακουλίνο μου, θα είμαι πάντα το γκομενάκι σου εσένα.....:p έλιωσα στα γέλια.......

Τανίλα νομίζω οι γονείς μου προτιμούν έναν gay για γιο παρά μια κοντή σιχαμένη μπεκάτσα για κόρη!!!

Οι ατάκες είναι όλες πέρα για πέρα αληθινές και είναι ένα μικρό δείγμα!!!

φιλια σε όλους...

mahler76 είπε...

Συνέχισε να λές μαλακίες για την Τανίλα και ο Θεός θα σε κάνει bottom.

xipasmenos είπε...

Tanila μη με κάνει και ας γίνω και στυλίστας του Μπιρμπίλα!!!

Tanila είπε...

Τους ρώτησες;
Μπορεί να είμαι κοντή αλλά είμαι καρά-στρέητ*.

mahler76 είπε...

@xipasmenos
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ YOU RULE BABE!!!!

xipasmenos είπε...

Αυτο σου λειπε μωρη 50 εκατοστα ανθρωπος κ να μην ειναι στρ8? Που να προλαβεις να στραβωσεις?

φάβα είπε...

kala to sxolio tou provatou ta spaei!!! xaxaxa
(na pareis daneio na meneis monos sou! kotzam gaidouri :P )

g for george είπε...

Πλάκα κάνεις. Έλα, πες το.

Ανώνυμος είπε...

όλα αυτα στα είπανε οταν τους είπες οτι θα ψηφίσεις ΝΔ υποθετω ε?
[καλα εισαι εμεις σε παρομοια περιπτωση θα εχουμε 1 εγκεφαλικο και ισως 1 φονο]

PN είπε...

Πες μου ότι οι ερωτήσεις είναι επί του φανταστικού; Δηλαδή που υπάρχουν αυτοί οι γονείς; Τι πολιτισμός είναι αυτός; Να τους βγάλουμε στην Τατιάνα και στο "Αξίζει να το δεις!!!"

xipasmenos είπε...

Δις ιζ γουάν χάντρεντ περσέντ ριάλιτι χόνι!!!!!