Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

my very own disfunctional friends


Αγαπώ τους disfunctional φίλους μου.

Γιατί;

  • Δεν έχω νιώσει δευτερόλεπτο παράξενα να τους λέω για τα γκομενικά μου. (και όχι η παρέα μου δεν αποτελείται από gay και fag-hugs)
  • Μερικές φορές συμπεριφερόμαστε μεταξύ μας σαν 10χρονα, και το θεωρούμε φυσιολογικό.
  • Είμαστε κοντά ο ένας στον άλλο χωρίς να ασφυκτιούμε.
  • Έχουμε πάντα κάτι να πούμε, με ή χωρίς ουσία.
  • Μπορώ να κάνω ότι πιο γελοίο χωρίς να ντραπώ. Όπως να τραγουδάμε παράφωνα και γελοία παίζοντας με τη μινιατούρα κιθάρα που αγοράσαμε απο το Πακιστανό χορεύοντας στυλ καμπαρέ.
  • Μπορώ να φάω το άμπακο και να ρεύομαι συνέχεια!!!
  • Μπορώ να παραδεχτώ οτι έκανα λάθος χωρίς να μου το πετάτε μετά.
  • Μπορώ να κλάψω, να ξεσπάσω, και να χωθώ στην αγκαλια σας.
  • Μπορώ να σας πω κακίες μεγάλες χωρίς να παρεξηγηθείτε και να γελάμε.
  • Μου αρέσουν οι μπηχτές σας για την σεξουαλικότητα μου, που δε με θίγουν αλλά μου προξενούν γέλια μέχρι δακρύων.
  • Άμα χρειαστώ διάλειμα απο σας, δεν το θεωρείτε κακό.
  • Μου αρέσει να αράζουμε χύμα να ακούμε μουσική, ή να τραγουδάμε και να περνάμε καλά χωρίς να πρέπει πάντα να γελάμε.
  • Μου αρέσουν τα group therapy themed βράδια που λέμε τα ψεύτικα προβληματα μας (Π. μην αγχώνεσαι δεν θα χαλάσε το παρκέ στο γιωτ δου)
  • Μου αρέσει που είμαστε ανοιχτοί στο να πούμε τα πραγματικά μας προβλήματα.
  • Μου αρέσει που αποδεικνύουμαι οτι είμαστε κάποιοι άνθρωποι που ενώ γνωριστήκαμε μέσω ενός portal 5 χρόνια μετά έχουμε γίνει φίλοι σημαντικοί ο ένας για τον άλλο.
Σας αγαπώ disfunctional φίλοι μου!!!

11 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Έχεις πολύ καλούς φίλους!!! Να τους προσέχεις..

ria είπε...

πρόσεχε τους φίλους σου γιατί ειδικά αυτοί δε θα σε προδώσουν!

uberbastard είπε...

you're one lucky bastard ;)

L' Aesthete Soleil είπε...

όλοι τους αγαπάμε και τους προσέχουμε ως κόρη οφθαλμού. Μία όμορφη εβδομάδα εύχομαι.

One Big DJ είπε...

cute!

the boy with the arab strap είπε...

ειναι πολυ σημαντικο να μπορεις να εχεις φιλους και να μοιραζεσαι πραγματα περα απο ιδιοτελειες , ειναι κατι που σπανιζει , ειναι πολυτελεια.

tovenito είπε...

το central perk λείπει! τρου friends

xipasmenos είπε...

Με τα συγκεκριμένα άτομα έχουμε την άνεση και βλέπουμε ο ένας του άλλου τα προβλήματα, και προσπαθούμε να τα λύσουμε....είμαστε κάτι σαν τους fantastic 4 αλλά στο τελείως αντίθετο......fucked up 4 τύπου....κάτι σαν τις cheerleaders αλλά στο sillyleaders!!!!

PN είπε...

Γαμάτο αίσθημα να ανήκεις σε μια ομάδα και να είσαι ο ευατός σου μέσα σε αυτή!!! Να την χαίρεσαι βρε!!!!

satya είπε...

aei sto diaolo sygkini8ika. malakia. e malakia.


ps (esy eipame na teleiwneis me avta, oxi egw!!): egw den feromai san 10xrono, EIMAI 10xrono, einai gnwsto allwste oti eimai mikroteri sas alla pragmatika wrimi kai etoimi gia avti ti zwi me polla xarismata kai omorfies kai talenta ok skaw.

xipasmenos είπε...

Κανένας μας δεν θα μεγαλώσει ποτέ!!!