Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

i'm packed and ready to go......(where bitch?)

Ένα βανάκι, η παρέα όλη, ένα ψυγείο γεμάτο μπύρες και φύγαμε.......

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ProFyLaKtiKo είπε...

βρε δούλευε να βγάλεις λεφτά... που θες και λονδίνα...

Hfaistiwnas είπε...

Που θα πας;;;; Τι τυχερός που είσαι!!!!! Καλά να περάσετε!!

xipasmenos είπε...

profylaktiko μου, και συ δλδ τι είσαι μαγκας που όλο ταξιδάκια μου είσαι;

Ηφαιστιωνάκο μου, πουθενά!! Γαμώ τα ταξίδια;

BLUEPRINTS είπε...

πωπω, χάλια είσαι λέμε; καλά ταξίδια πάντως

xipasmenos είπε...

Χάλια δεν είμαι, τάσεις φυγής έχω....να τα διαολοστείλω όλα και να φύγω για 2 βδομάδες!!

satya είπε...

8es na er8eis gia dyo vdomades sta magevtika Ilisia??? Avtes tis meres exoume kai panigiri, teleia!!!

xipasmenos είπε...

Mαγευτικά Ιλίσια με τους δυσλειτουργικούς μου φίλους να μαγειρεύουμε να πίνουμε και να κλαίμε γελώντας;

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

the boy with the arab strap είπε...

ενα βανακι και φυγαμε ,με μπυρες ,παρεα ....τελειο!!!!