Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

i love my new watch

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν την αδυναμία μου στις ζώνες, στις γραβάτες, στα παπούτσια, στα κασκόλ-φουλάρια, στα ωραία εσώρουχα, αλλά κυρίως στα ρολόγια......


Όσο πιο περίεργα και δυσκολοφόρετα από τους άλλους τόσο το καλύτερο, ειδικά στα ρολόγια κάθε φορά λέω "Και τώρα τι θα πάρω μετά; Υπάρχει πιο περίεργο;" Με είχε πιάσει κατάθλιψη, όσπου το είδα, ήταν πανέμορφο, και περίεργο. Το πιο περίεργο ρολόϊ που έχει βγει ποτέ!!!

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ


my precious

15 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μεγειές!!!!

tovenito είπε...

από αυτά που αναφέρεις θέλω να δω αγαπημένη γραβάτα και αγαπημένο εσώρουχο ;-)

the boy with the arab strap είπε...

αν και ειμαι κατα των ρολογιων , μπορω να πω οτι μερικα ειναι πολυ ωραια , ναι το συγκεκριμενο εινια ομορφο και ασυνηθιστο .

Hfaistiwnas είπε...

ΜΕ γειά!!! Εγώ πάλι δεν τα μπορώ καθόλου..

One Happy Dot είπε...

Μεγειές!
Σε μισώ (με την καλή έννοια!)

uberbastard είπε...

εγω θελω να δω αγαπημενο εσωρουχο. για τα υπολοιπα εχω εμπιστοσυνη στο καλο σου γουστο

Ανώνυμος είπε...

θα μπορούσε να είναι TDK :P

ProFyLaKtiKo είπε...

ωραίο είναι... απλά έπρεπε να μας το δείξεις και φορεμένο στο χέρι που το αναδεικνύει...!

George Tsitiridis είπε...

εχω κάτι ηλιθιες ζώνες με ηλεκτρονικές οθόνες με τρελές αγκράφες... κτλ κτλ ..
πρέπει να στα δώσω...
μόον χώρο πιάνουν..

xipasmenos είπε...

euxaristwww isws proo8hsw k alla agaphmena!!!

pisoglenti, k gw ti eimai na ta valw? o8onh matrix ths attikhs odou????

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

apsogo...
kala vevaia na sou pw pws ta kainourgia tis Diesel einai ola ta lefta!!!

Pink_Fish είπε...

Λοιπόν…δεν είσαι μόνος σου σε αυτό τον κόσμο…προσωπικά, έχω αδυναμία σε παντός είδους αξεσουάρ (κολιέ, βραχιόλια και λοιπά τζάντζαλα-μάντζαλα) και δυσκολεύομαι αρκετά να μην αγοράζω συνέχεια. Κάπως δαμάζεται αυτή μου η τρέλα αλλά και πάλι έχω ένα σωρό. Τα ρολόγια μου αρέσουν κι εμένα, ιδιαίτερα οι χρονογράφοι, αν έβγαζα τρελά χρήματα νομίζω ότι θ’ αγόραζα ένα την εβδομάδα. Με γεια το ρολόι. Μήπως έχεις ώρα? :)

Naf είπε...

αχ αχ...αισθανομαι ενα πονάκι...αχ αχ..ναι ναι ..δεν νιώθω καλα...αλλα θα γινόμουν περδίκι αν κάποιος στα γενεθλια μου ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ μου έκανε δώρο ένα ίδιο!!
Για την dot που είναι χαζή και δεν κατάλαβε: ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩ


ευχαριστώ

xipasmenos είπε...

Χαίρομαι που σας αρέσει....άμα δείτε κάποιον στο δρόμο να το φοράει εγώ θα είμαι χτυπήστε ώμο......

Στην καημένη την φίλη μας την DOT ποιος θα πάρει ρολόϊ που δεν έχει; Εσύ πήρες πριν απο 3 μήνες αν θυμάσε καλά!!!! (Μη παρασέρνεσαι αγάπη μου απο μένα.....που απ'οταν έχουμε να βρεθούμε έχω πάρει 2, έχεις και το βιολογικό φασολάκι να μεγαλώσεις)

dunno είπε...

μεγειά!δες και προτάσεις για επόμενες αγορές:

http://www.design-brothers.com/?n=97&lang=en

http://www.tokyoflash.com/en/watches/tokyoflash/infection/

http://www.popgive.com/2008/04/most-complicated-watches-on-earth.html