Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Συμβόλαιο

  • 3 στους 10 αυτή τη στιγμή κάνουν σεξ σε στάση ιεραποστολική.
  • 5 στους 20 αυτή τη στιγμή ερωτεύονται.
  • 34 στους 40 κάνουν την ανάγκη τους.
  • 68 στους 200 θα ψήφισαν Αλέξη Τσίπρα αν γινόντουσαν αύριο εκλογές.
  • 2 στους 3 δεν ξέρουν αν είναι ικανοποιημένοι απο την ζωή τους.
  • 5 στους 13 έχουν δυσκοιλιότητα
  • 9 στους 10 νομίζουν οτι η Vivienne Westwood είναι δρόμος χωριό στο Κεντάκυ.
  • 8 στους 10 ομοφυλόφιλους φοβούνται να εκφράσουν την σεξουαλικότητα τους στο στενό τους περιβάλλον.
  • 9 στους 10 ομοφυλόφιλα ζευγάρια άμα μπορούσαν αυτή τη στιγμή θα υπέγραφαν συμφωνητικό συμβίωσης. Απο τους 9 οι 8 θα το έκαναν κρυφά.

Είναι δικαίωμα μας να μπορούμε να έχουμε την δυνατότητα να υπογράψουμε το περίφημο "συμβόλαιο". Αλλά με το να το απαιτούμε πίσω απο μια οθόνη δεν έχει κανένα νόημα. Ούτε να το απαιτούμε με "ομοφυλοφιλικές διαδηλώσεις" aka GayPride. Άμα δεν αποδεχτούμε οι ίδιοι το ότι δεν είμαστε κάτι διαφορετικό, να νιώθουμε άνετα με τον εαυτό μας, να πούμε, και να δείξουμε οτι ο έρωτας δεν έχει φύλο, τότε το "συμβόλαιο" αυτό είναι παντελώς άχρηστο. Πόσοι από όσους ανέβασαν την παράγραφο είναι πραγματικά περήφανοι; Πόσοι κυκλοφορούν χωρίς να ντρέπονται χέρι χέρι με τον αγαπημένο τους στην πλάκα; Πόσοι απο αυτούς που ανέβασαν την παράγραφο ΔΕΝ αρνήθηκαν ερωτήσεις μέσα στην οικογένεια για να αποφύγουν την ένταση μέσα στην οικογένεια;

Σήμερα ένας αγαπημένος φίλος, ο σύντροφός του, και εγώ πήγαμε για φαγητό στη πλάκα. Κρατιόντουσαν χέρι χέρι, ρομαντικό τρυφερό και περήφανο για μένα. Βρώμικο και ανώμαλο για κάποιους άλλους. Αυτοί οι 2 ΝΑΙ μπορούν να απαιτήσουν το συμβόλαιο αυτό.

Δεν κατακρίνω την κίνηση αυτή, απλώς νομίζω οτι η gay κοινωνία και γενικώς η κοινωνία μας πρέπει να ωριμάσει λίγο ακόμα. Αυτό δεν θα το καταφέρουμε με καμία ανώνυμη κινητοποίηση, αλλά με το να αφήσουμε να δούνε οτι δεν είμαστε κάτι διαφορετικό.

Παλέυω να δείξω στην οικογένεια μου οτι δεν είμαι κάτι που τους ντροπιάζει. Προσπαθώ να έχω το κεφάλι ψηλά όταν ο πατέρας μου αναφέρει πόσο πολύ έχει απογοητευτεί απο μένα. Προσπαθώ να δείξω οτι δεν είμαι ανώμαλος. Προσπαθώ να ορθοποδήσω σε ένα περιβάλλον που κατακρίνει και απαγορεύει καθημερινά την "διαφορετικότητα" μου αυτή. Δε πιστεύω οτι ένα χαρτί θα μου προσφέρει κάτι παραπάνω. Προσπαθώ να αφήσω το κόσμο να δει οτι είμαι ένας άνθρωπος σαν αυτούς που αγαπάει όπως αυτοί.
Άμα καταφέρω να ξεπεράσω και το τελευταίο μου κόμπλεξ τότε ΝΑΙ θα απαιτήσω το συμβόλαιο.

Δε θέλω κάποιος να πάρει προσωπικά την άποψη μου, είναι απλά η αντίληψη μου για το σύλονο που συμπεριλαμβάνει και μένα. Άλλωστε κάποιοι απο όσους το ανέβασαν είναι φίλοι, κάποιοι άτομα που συμπαθώ (και έχουμε πιει και μια μπύρα βρε αδερφέ) και τους άλλους δεν τους γνωρίζω καν.

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

jg είπε...

me siginises re xipasmene! katalavainw ti ennoeis ..xx

nikisot είπε...

den einai 8ema fylou h agaph mwraki.
kai 8a eprepe oxi mono na mhn ntrepesai, alla na bgaineis na brontofwnazeis otan eisai in love opws tosa 3erastika eterofyla zeygaria
ektos aytoy, kalo 8a htan na yparxei nomiko plaisio pou na kalyptei olous
oi etrofyloi, give love a bad name( pou to 8umh8hka)
ektos aytou 8a sou dhlwsw oti koimamai apo x8es to apogeyma pou milhsame kai anebasa kai pyretto
pote 8a sou dwsw dwro anarwtiemai..:(:(A

xipasmenos είπε...

povo μου, you always got me...

moody μου, πρώτος εγώ πιστεύω οτι πρέπει να το βροντοφωνάζουμε και σίγουρα πρέπει να μας καλύπτει ο νόμος.....αλλά πριν απο αυτό πρέπει να ωριμάσουμε κ να μην περιοριζόμαστε στα στενά του Γκάζι...

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

gsus είπε...

Το Σύμφωνο έχει να κάνει με τη νομική κατοχύρωση των ζευγαριών σε θέματα περιουσιακά, κληρονομικά, ασφαλιστικά και την επίλυση πρακτικών θεμάτων.
Είναι μια κατάσταση που έχει ωριμάσει και χρήζει νομικής ρύθμισης. Αυτός είναι ο ρόλος του δικαίου.
Δεν έχει σχέση ούτε με την αποδοχή του τί είσαι ούτε με το outing με το οποίο το συγχέεις.

gay super hero είπε...

Συμφωνώ με τα όσα λες, πλην όμως και οι ευθύνες της κοινωνίας δεν είναι λίγες. Χθες ο μητροπολίτης Πειραιώς έκανε λόγο για "ουρολάγνους", "νεκρόφιλους" κτλ. Δεν μπορείς να ζητάς από ένα τρομαγμένο νέο παιδί να τα βάλει με τους δράκοντες. Δεν φταίει πάντα το θύμα.

PETRITO ZEZUS είπε...

Είναι απολύτως κατανοητή και σεβαστή η άποψή σου.Κάνεις αυτό που νιώθεις θέλοντας να είσαι συνεπής στον εαυτό σου.Και αυτό είναι το ζητούμενο.
Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι με το ζόρι.
Από την άλλη μεριά όμως για κάποιους άλλους που βρίσκονται σε άλλο στάδιο της ζωής τους, ο αποκλεισμός αυτός(γιατί περί αποκλεισμού και διάκρισης πρόκειται) είναι άκρως προκλητικός και κακοπροαίρετος θα έλεγα.
Πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να μπορεί να κάνει αυτό που για την πλειονότητα είναι αυτονόητο.
Otherwise it's not right.

Marvin είπε...

xip σου μιλαει ενας ανθρωπος που το εχει δουλεψει παρα πολυ μεσα του μεχρι να αποφασισει να ξεπερασει τα κολληματα του. Συμφωνω μαζι σου η αλλαγη πρεπει να ξεκινησει απο μεσα σου και δε θα γινει μεσω νομικων ρυθμίσεων. Γιατι φιλε Gsus και Super heroτο νομικο πλαισιο εχει νοημα οταν υπαρχουν ανθρωποι που δραστηριοποιουνται μεσα σε αυτο. Αν ολοι οι gay παραμεινουν στο καβουκι τους και δεν αποκτησουν το θαρρος της γνωμης τους, και να ψηφιστει ο νομος δε θα υπαρξουν και πολλα ομοφυλοφιλα ζευγαρια που θα τον εκμεταλλευτουν, και οσα το κανουν θα ειναι θυματα χλευασμου (και πιθανοτατα κρυφης ζηλιας) απο τους αλλους. Γιαυτο και το να ζηταμε κατι τετοιο απο την αναπαυτικη μας καρεκλα δεν ξερω τι νοημα εχει

xipasmenos είπε...

Έίχα γράψει ένα κατεβάτο, αλλά ο marvin με κάλυψε απόλυτα. Φίλε κατάλαβες ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλω να πω και ίσως το έκανες πιο κατανοητό απο εμένα.

Κοινώς τι να το κάνω το συμβόλαιο αμα είναι να το υπογράφω κρυφά;

Cookie Basher είπε...

Συμφωνώ σε προσωπικό επίπεδο με τα όσα γράφεις, από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι μπορεί να λειτουργήσει και both ways.

Εννοώ ότι σαφώς και υπάρχουν πολλά ζευγάρια για τα οποία έχει άμεση σημασία η κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους (μπορεί να μην είσαι εσύ, εγώ ή κάποιος άλλος, αλλά υ π ά ρ χ ο υ ν ), αλλά και παράλληλα μπορεί αυτό να βοηθήσει στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των γύρω μας, αλλά και στο να μην υπάρχουν άτομα που να ντρέπονται για το ποιοι είναι.

Προσωπικά, ακόμα κι αν δεν θα είμαι σε θέση να κάνω χρήση του δικαιώματος αυτού, το ότι αυτό το διακαίωμα θα είναι κατοχυρωμένο, με κάνει να αισθάνομαι πιο δυνατός.

Είναι δικαίωμα που αναγνωρίζεται ή δεν αναγνωρίζεται - και όχι δικαίωμα που θα το αποκτήσω κατά παραγγελία μόνο όταν θα το χρειαστώ...

:**

BLUEPRINTS είπε...

αν μη τι άλλο το περιβόητο "συμβόλαιο" παίζει παντού... αν αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των ημερών μας, οκ... (εννοείται ότι συμφωνούμε)

g for george είπε...

"Πόσοι κυκλοφορούν χωρίς να ντρέπονται χέρι χέρι με τον αγαπημένο τους στην πλάκα;"

Αυτό θα ήθελα πάρα πολύ να το δω, εδώ που μένω εγώ. Αυτή θα ήταν η πραγματική μαγκιά. Διότι κι εγώ έχω φιλήσει τον φίλο μου μες στην μέση της Ομόνοιας. Και λοιπόν;

Αν μου πεις ότι οι δύο φίλοι σου το έκαναν αυτό στον τόπο καταγωγής τους (έστω χέρι-χέρι) τότε θα πω, οκ, πάω πάσο και ζητάω και συγγνώμη.

(Εκτός κι αν είναι Αθηναίοι, οπότε τσάμπα το σχόλιο :-D )

Κι εγώ, μη νομίζεις, όταν έρχομαι Αθήνα, out είμαι.

xipasmenos είπε...

cookie μου, συμφωνω με αυτά που λες. Απλά πιστεύω οτι με τα blogs δεν κάνουμε κάτι πρέπει να δείξουμε οτι δεν είμαστε ζώα απλά. Και αυτο πρέπει να το αφήσουμε να φανεί. Πρέπει να αφήσουμε το κόσμο να δει οτι 2 άντρες μπορούν να ερωτευτούν, ώστε να σταματήσει ο κόσμος να νομίζει οτι είμαστε ανώμαλοι που πηδιόμαστε όπου βρούμε.

blueprints έτσι είναι κοιτάμε κάτι μικρό ενώ υπάρχουν πολλά άλλα που πρέπει να λυθούν.

g4george Αθηναίοι είναι, και απο τους λίγους πραγματικά out ανθρώπους (σε όλα τα επίπεδα) που ξέρω.

Tanila είπε...

Δηλαδή Ξιπο μου λες τελικά ότι είσαι γκέης;
Και γιατί τόσο καιρό μου την πέφτεις;
Παλιοπούστηδες...