Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Milan

Επόμενη στάση Μιλάνο, please mind the gap between what you want and what you can afford.

Το επόμενο Σάββατο θα πάω για ένα 4ήμερο στο Μιλάνο. Γιατί με μια φορά δεν προλαβαίνεις να δεις και να ψωνίσεις τίποτα. Αυτή τη φορά όμως έχω κάνει τις ερευνές μου, στο μαγικό μου μαύρο σημειωματάριο έχω σημειώσει όλες τις σημαντικές οδούς και αριθμούς που θα με οδηγήσουν στα σωστά μέρη. Να ναι καλά η easyjet και τα φθηνά της εισητήρια, και η Α. που επέλεξε την σωστή πόλη για μεταπτυχιακό. Την προηγούμενη φορά δεν πρόλαβα να πάω στην μπουτίκ της Vivienne Westwood κάτι το οποίο θα γίνει με την ευγενική υποστήριξη της Visa, η οποία θα σπονσοράρει και την επίσκεψη μου στο μοναδικού σχεδιασμού κατάστημα των D squared. Μετά τα ψώνια έμαθα το apperitivo στο Justcavalli cafe είναι must. Μετά ένα ποτάκι στο absolute bar σε θερμοκρασίες κάτω του μηδέν. ΄Οσο για clubing το άφησα τελείως πάνω στην Α. που έχει μάθει τα κατατόπια πλέον.

Ούφ αυτά είναι αρκετά για το Σάββατο......την Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη τι θα κάνω;

ΥΓ.....Για να πείσω τον εαυτό μου να ξοδέψει λεφτά χωρίς τύψεις με έχω πείσει οτι το έχω ανάγκη το ταξίδι λόγω πίεσης δουλειάς, λόγω ερωτικής απογοήτευσης, και διαφόρων άλλων. Άμα τον δείτε τον εαυτό μου να του τα υπενθυμήσετε.

10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

revqueer είπε...

Ρε καλά κάνεις. Το έχεις ανάγκη ένα ταξιδάκι. Να πάρει λίγο το μυαλό σου από το άγχος της δουλειάς και την ερωτική απογοήτευση. Πρέπει να ασχολείσαι περισσότερο με το xipasmeno. Μη τον παραμελείς!

Naf είπε...

Life is a b-IA-th
λοιπον visit:
"10 Corso Como" store & cafe
(μάντεψε ποιά είναι η διευθυνσή του!:Ρ)
"RivaReno" cafe
(Viale Col di Lana 8...και τελειο παγωτό)

και φέρε μου το "Boudoir" γιατι μου τελειώνει!!!

Ανώνυμος είπε...

rev μου καλά τα λες :p

Naf μου, 10 corso como ΕΝΟΕΙΤΕ εχω πάει ήδη απλά δεν ηταν ανοιχτά να ψωνίσω.......ανοίγει απλά σε δικές του ώρες το κατάστημα........

One Happy Dot είπε...

reminder 2myself: να μην μπω στο blog σου για πολύ καιρό! Χέστηκες ε? καλά! Δεν θα σου πω το κλασσικό "βγάλε πολλές φωτογραφίες" γιατί θα τις postareis και θα κλαίω! Αλλά σίγουρα θα ευχηθώ να περάσεις πολυτρομερά και να τσακίσεις τα μαγαζιά! ΑΧ!

Donnie είπε...

E' una città veramente magica!!! Ti tixeros!
Kai vevaia prepei na ksodepseis.To sizitas? Ama thymitheis...fere mou kai mia koupa. Exo arxisei apo kathe poli pou pigaino na agorazo tin antistixi koupa,alla otan piga milano,sta 15 mou,den eixa ksekinisei akoma tin syllogi. Mmmfff.

xipasmenos είπε...

Και τι θα κάνω εγω χωρίς χαρούμενη τελεία στο μπλογκ; Θα σου φέρω ένα στυλό με την duomo πάνω να γεμίζεις τα πάντα με χαρούμενες τελείες....

Donnie μου, μπορείς αφού γυρίσω να παραλάβεις το δώρο σου :)

One Big DJ είπε...

na peraseis teleia kai na mas ertheis ananewmenos kai saiksy oso pote!!

One Happy Dot είπε...

U litle...πάλι με κατάφερες...με την καλή έννοια! χεχε! Καλό σκ! Μη νομίζεις ότι ήθελα να μπω στο blog σου...απλά δεν δούλεψε το reminder!! :p

PETRITO ZEZUS είπε...

Otan tha pas stou Cavalli pies kai ena espressaki gia menaaaa..
x

xipasmenos είπε...

Dj μου, όχι πες.....πιο δυνατός γίνομαι, πιο έξυπνος γίνομαι, πιο χαρούμενος γίνομαι.
ΠΙΟ ΣΕΞΥΥΥΥ ΔΕΕΕΝΝΝΝ ΓΙΝΟΜΑΙΙΙΙ (ion σοκολατα mode)

Θα σου βάλω ενα reminder dot μου.

Για σενα petrito μου όσο θες θα πιω...