Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

clean Monday


Day 1




  • Άφιξη μετά την δουλειά στο "εξωτικό" θέρετρο, τύπου πλατεία Μπουρναζίου με παραλία.Κατανάλωση 1 κιλού Γυαλιστερών και Κυδωνίων σε συνδιασμό με ένα καραφάκι ούζο.


  • Συνάντηση με 2 φίλες που γνωρίζω απο μηδέν ετών, και καφεδάκι στη παραλία θάβοντας γνωστούς και αγνώστους μαζί και εμάς τους ίδιους.


  • Λουμπάγκο (να χέσω την γιόγκα και το πιλάτες)


  • Ετοιμασίες για βραδυνή έξοδο στη local discoteque, με σκοπό τον εκφυλησμό των μουσικών μου ακουσμάτων, χρησιμοποιόντας το ποτό ως το πλέον κατάλληλο αναισθητικό. Τα σχέδια άλλαξαν μιας που η ιστορική local discoteque ήταν κλειστή. Πήγαμε σε ενα μπαράκι που εγω είχα μείνει στο ότι παίζει ροκιές και άντε στα κέφια trance, electro, house κλπ. "Παλιά στο Τέξας" μου είπε μια φωνή κάπου στο υποσυνείδητο μου απο τη στιγμή που έπεξε ένας xenos (Ελληνας τραγουδιστης) και άλλοι διάφοροι που έχουν κάνει τρεντοσκυλολοϊκά χιτάκια.Έφυγα, γύρισα σπίτι, άνοιξα το laptop, έγραψα όλα τα παραπάνω, είδα μια τσόντα (και έλεγε η μάνα μου "ρε το laptop τι το πήρες στην εξοχή;)

Day 2




  • Πρωϊνό ξύπνημα μετά απο 10 ώρες ύπνου.


  • Ένα πλωμάρι (όποιος πει προστυχιά είναι λαϊκια) και άλλο ένα κιλό γυαλιστερές και κυδώνια.


  • Διάβασα λίγα Ιταλικά γιατι αυτό το μήνα ξαναπάω Μιλάνο, οπότε πρέπει να είμαι προετιμασμένος (Ethan θύμησε μου πάλι πως λένε το βουλε βου κουσε αβεκ μουά οι Ιταλοί).


  • Πήγα για ποδήλατο, 12 χιλιόμετρα πήγαινε και 9,5 γύρνα (τα 2,5 τα έκανα πάνω σε ένα φορτηγάκι γνωστού που πέτυχα). Ήταν αρκετά για να επιβεβαιώσω την εικασία που είχα κάνει οτι είμαι άχρηστος για κάθε είδους γυμναστική πέρα απο πιλάτες.


  • Έβαλα σε φίλους να δούμε το 28 μέρες μετά και χέσανε τα βρακιά τους, βοήθησε και το απόλυτο σκοτάδι και η ερημιά βέβαια.

Day 3




  • Ο Λουμίδης κουπάτος τελικά είναι φλιτζανάκι εσπρέσο μπροστά στις ανάγκες μου για καφεϊνη. Έφτιαξα 4 ελληνικούς σε μια κούπα και σε συνδιασμό με 10 τσιγάρα κατάφερα να επαναφέρω την λειτουργία του εγκεφάλου μου μετά απο τόσο λιώσιμο.


  • Αφού κατάφερα να ξυπνήσω το κοιμισμένο μου εγκέφαλο, είπα να το επαναφέρω σε ημιλιπόθυμη κατάσταση με τσίπουρο (guess what) γυαλιστερές, κυδώνια, μύδια, χταπόδια, γαρίδες. Μετά ακολούθησε γλυκό, παγωτό, τούρτα, γαλακτομπούρεκο.


  • Πετάξαμε αετό, με χρησιμοποιούσαν ως αντίβαρο για να μην μας φύγει. Το είχαν δέσει πάνω μου για να είμαστε σίγουροι.


Ηθικό δίδαγμα;
Παρόλο που κατανάλωσα απίστευτες ποσότητες αφροδισιακών θαλασσινών, δεν μου σηκώνεται με τπτ....άσε που με έχει πιάσει και κόψιμο.

15 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Marvin είπε...

που να σου σηκωθει γλυκε μου με τοσο καφε, κροσια τα νευρα, αντενδεικνυται...αμ τα τσιγαρα, τσαμπα γραφουν τα μηνυματακια στα πακετα περι ανικανοτητος; Βεβαια, εφαγες και πολυ,και εδω που τα λεμε κι εγω μετα απο ενα κοπαδι καλαμαρια μονο το σεξ δε σκεφτομαι...

Dr_MAD είπε...

Ελπίζω από αύριο να κρατήσεις λίγο νηστεία, γιατί πρέπει κι ο Ατλαντικός να βρει περιθώρια να ανακτήσει τον αριθμό καλαμαριών που έχασε στο πιάτο σου. Ευκολοχώνευτα...

PS: Λες κι ο αδερφός μου που παίρνει συνεχώς το laptop του μαζί του να είναι σχετικός? Θα το ερευνήσω...

Καλή Σαρακοστή ;-)

revqueer είπε...

12 + 9,5 km???

Έτσι φτιάχνονται οι ποποί από ατσάλι! Εύγε!

jg είπε...

alkool?? 8alassina????? me mia leksi o paradeisos!!!(ektos apto kopsimo)

Tanila είπε...

Aπολύτως αναμενόμενο, πατσουριασμένη αμοργασμική διάρροια.
Άσε τα θαλασσινά για μας και φτιάξε κανά τήλιο και μιά γηριατρική σουπίτσα. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους, άκωλο σαπρόφυτο του καναπέ.

PETRITO ZEZUS είπε...

Not too bad my dear..
It sounds good u know:food,beach,drinks,cycling,movies with friends..μια χαρά!
Καλή ανάρρωση
xx

Naf είπε...

Πάω να πετάξω τα μύδια που έχω στο ψυγείο...τσάμπα κόπος...:Ρ

dunno είπε...

τελικά η ευκαιρία και μόνο της ξεκούρασης μας κάνει λιώμα.η υπερβολικές τάσεις φυγής σε συνδυασμό με τον φόβο να αφήσουμε για λίγο την συνηθισμένη μας ζωή, έρχονται και φτιάχνουν μια τέτοια σωματική αντίδραση που δεν ξέρεις από που να φυλαχτείς.

εγώ πάλι το 3ημερο το πέρασα στα κλασικά πλαίσια.ταινίες, βόλτες, ταινίες, βόλτες και ταινίες.

One Happy Dot είπε...

wow...ακόμα να συνέλθω από τα χιλιόμετρα ποδηλασίας...πας για τρελούς γλουτούς έτσι? :) Και τα θαλασσινά τι είναι....φρουτάκι! Πολύ "healthy living choices" (!!!!!!) έκανες το 3ήμερο οπότε δικαιούσαι λίγες μεσοβδομαδιάτικες κρεπάλες! Buona fortuna!

xipasmenos είπε...

marvinako μου, δεν έφαγα καλαμαράκια είναι τελείως ασεξουάλ, έφαγα κυδώνια ζωντανά...

Mad, το πρωι απο το σπίτι μου στην Κρήτη έβλεπα τον Ατλαντικό (lady Angela mode) και τα καλαμάρια άρχισαν ήδη σεξακι για αναπαραγωγή οπότε μη στεναχωριέσαι δεν κατέστρεψα την βιοποικιλότητα του Ατλαντικού

Revqueer μου, την επόμενη φοράπου θα σε δω θα σε αφήσω να μου τον πιάσεις (τον ποπο)

povofag μου, μου θελες Ηνωμένο Βασίλειο.......να τα...φάε fish and chips εσύ και μη μιλάς. :p smats you're my BSFE....

Tanila, ψόφα!

Petrito μου, μια χαρά ήταν πέρασα σούπερ.

Naf, Τζίφος λέμε.....

dunno μου, προσπαθούμε να τα κάνουμε όλα στις λιγοστές διακοπές πάντα.

1happy dot, έγω πάω για σφιχτά κωλομάγουλα (sic) αυτά δεν έρχονται.....

revqueer είπε...

Είστε όλοι μάρτυρες της υπόσχεσης του xipasmenou.

Mirela είπε...

Είδες? Γιαυτό δε μου αρεσουν τα θαλασσινά!!!
ΜΥΘΟΣ το οτι ειναι αφροδισιακά...!!!
Αν περιμενα να δωσω καλαμαράκια στο τεκνάκι για να του σηκωθεί...άστα βράστα...!!!

BLUEPRINTS είπε...

με τίποτα όμως μην κάνεις εξέταση χοληστερίνης κλπ τις επόμενες ημέρες, επίσης όταν το αφροδισιακό συνοδεύεται από τόνους λευκών "δυνατών" ποσίμων (ούζου, τσίπουρου, κλπ) δεν έχει το αναμενώμενο αποτέλεσμα
υ.γ.: καλή νηστεία λοιπόν

nikisot είπε...

ζηλεύω ¨(

Tanila είπε...

Τι;; Μόνο "ψόφα"; Εγώ τόσο σάλιο, ή μάλλον τόσα γράμματα ξόδεψα για σένα....
:-(