Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

stolen recordings


mp3 mix from London placed indie label stolen recordings, found at dazeddigital.com
{click me}

tracklist

Mathew Sawyer And The Ghosts - Heart Breaker
Pete And The Pirates - Knots
Screaming Tea Party - Between Air And Air
Let's Wrestle - I Won't Lie To You
Artefacts For Space Travel - Recoop
Tap Tap - 100,000 Thoughts
Mathew Sawyer And The Ghosts - Paris In The Spring
Pete And The Pirates - Mr Understanding
Screaming Tea Party – Let's Do Not Say Another Word

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Ανώνυμος είπε...

xipaki ράβοσχεδιάζεις γαμπριάτικα?

xipasmenos είπε...

Γιατί παντρεύεσαι; Αμα είναι έτσι ένα διπλοκουμπωτο θα σου το ράψω...

Ανώνυμος είπε...

κουμπάρος θα μαι παιδάκι μου, αλλά ο γαμπρός θα φοράει ασημί κουστούμι. ΄ας γιού αντερστάντ πρέπει να φορέσω κάτι να πουλήσω μούρη.

αν δεν ραβοσχεδιάζεις, θα σε καβαντζώσω να πάμε μαζί για ψώνια

πρέπει να μαι φιγουρίνι

revqueer είπε...

Εγώ ραβοσχεδιάζω άμμε. Ο,τι θες εδώ.

xipasmenos είπε...

Μέσα με τρέλα, ενα Σάββατο απογευμα μετά την δουλειά φύγαμε για ψώνια....

rev το παιδί έναν άνθρωπο με γούστο ψάχνει, όχι μια λαικιά μοδίστρα.....

revqueer είπε...

Οι εκατοντάδες ευχαριστημένες πελάτισσές μου θα διαφωνήσουν μαζί σου ξιπασμένε.

Άμμε πρέπει να διαλέξεις.

Ανώνυμος είπε...

τι θα λέγατε να πάμε και οι τρεις για ψώνια?

έχουμε χρόνο

τον ιουνιο είναι ο γαμος,

ρεω αλήθεια ράβεις? είναι καλύτερα να ράψω?

σε νησί θα γίνει, + ο γαμπρος ασημι κουστούμι, και δεν ξέρω τι σκατα θα βάλω

η κουμπάρα μου λέει μπλέιζερ. Gsus christ, τι είμαι ο αβραμό?

xipasmenos είπε...

Όχι δεν ράβω......
Σιγά μη βάλεις μπλεϊζερ....