Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Colonial Chad

Μετά απο πρόσκληση του αγαπημένου μου BSFE povofag σας παρουσιάζω το αδελφό συγκρότημα του.

Το νέο μου συγκρότημα είναι οι Colonial Chad, εμπνεύστηκα το όνομα απο τα μαύρα χρόνια της κατοχής του Chad απο Γάλλους, τα οποία ήταν τόσο τραγικά όσο οι μήνες που ο Γάλλος Jan-Col-Pidikoule βιοπραγούσε πάνω στο σοκολατί μου σώμα.

Το άλμπουμ μας ονομάζεται Back at the Chicken Shack και είναι αφιερωμένο στο Jan-Col-Pidikoule που πηδούσε σαν κοτόπουλο.

tracks

  1. Ernie Pitts Αφιερωμένο στο Καναδό ποδοσφαιριστή που αν ζούσα το 50 θα ήταν σίγουρα άντρας μου.
  2. Rock Pigeon Aυτό το τραγούδι το εμπνεύστηκα απο μια κουτσουλιά που έφαγα στο κεφάλι στην κεντρική πλατεία του Περιστερίου. Τι στο διάλο είχε φάει δε ξέρω πάντως ακόμα έχω καρούμπαλο.
  3. American Society of Music Arrangers and Composers Και στο Αμέρικα χωρίς γλύψιμο ούτε κασέτα στη λαϊκη δε πουλάς.
  4. Μadera Αφιερωμένο στο Μπάμπη που υιοθέτησε με τον Σάκη ένα μικρό κοριτσάκι και γίναν και οι 2 Μαδέρες (Μαμά-Πατέρας=Μαδέρας)
  5. Mule_Jail Αφιερωμένο σε όλα τα γαιδούρια που πολύ με έχουν ταλαιπωρήσει εδώ και ένα χρόνο.
  6. Arithmetic complexity of the discrete Fourier transform Και τα μαθηματική μουσική είναι.
  7. Benko's Opening Ο Benko έχει τα καλύτερα ανοίγματα. Τόσο καλά που τα έκανα τραγούδι.
  8. Safdarjang_Hospital Eχω κάνει αμέτρητες πλύσεις στομάχου εκεί, του άξιζε ένα τραγούδι αφιερωμένο.
  9. Horka_nad_Moravou To χωριό αυτό στην Τσεχία μου έδωσε την έμπνευση για αυτο το απόλυτα βουΚΩΛΙκο τραγούδι κατάλληλο για άγριο και ζωώδες σεξ.
  10. 3form Η δισκογραφική έκοψε τον original τίτλο........θρίσαμ....
  11. Dangerous-Penny Ford song Όλοι κάνουν διασκευές, δεν θα κάνω εγώ την εξαίρεση.

petrito, moodygirl, revqueer, 1happydot, naf διαβάστε οδηγίες στου gone4sure, και παρουσιάστε μας το δικό σας συγκρότημα!!

9 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

revqueer είπε...

Α! Εγώ έχω ήδη παίξει! To Madera το σιγομουρμουράω πάντα όταν κάνω μπάνιο.

jg είπε...

to madera to akouw sto aeroplano panta, koitaw apto para8yro kai dakryzw.
oso gia to horka nad moravou...wow!
xxx ela na kaoume kamia tour mazi

xipasmenos είπε...

rev μου βγάλε 2ο αλμπουμ....

povofag μου...λες; τρελή περιοδία...θα μας πετάνε τα σλιπακια τους στη σκηνη και ετσι!!

Naf είπε...

Έχω να δηλώσω οτι κατέβασα το πειρατικό unreleased (or never-released)version ...to 3some!!!
Το πουλάω στη λογική τιμή των 80€/copy

One Happy Dot είπε...

χμ...παλι καθόμαστε μπροστά σε ενα pc με το βλέμμα "κάνω τρελή δουλειά μη μου μιλήσει κανείς γιατί θα τον χώσω και θα ξενυχτήσουμε!" και παίζουμε παιδάκια?????

xipasmenos είπε...

naf μου, το 50% των κερδών πάνε στη πιστωτική μου που ήδη νιώθει το φόρτωμα της να πλησιάζει...

dot μου, i blog while home.....δεν κωλοβαράω στη δουλειά εγώ... :p

Naf είπε...

damn you 're good....

One Happy Dot είπε...

Hey hey hey!!! No more comments just one wish...
Καλό ταξίδι!!!!!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα και να αγοράσεις ότι σου κάνει κλικ...and the world will be clicking all weekend long!!!! Τώρα που θα έχεις και λεφτά από το φοβερό σου cd ποιός σε πιάνει (la polizia?...ma no!) :) Φιλιά φιλιά!

PETRITO ZEZUS είπε...

Θα ήθελα να ακούσω το Rock Pigeon και το Μule_Jail σαν τρελός!