Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

U.I. #1

Στις μέρες μας η κούραση κυριεύει το κορμί μας, η δυσκολία στο να μείνουμε ξύπνοι όσο πάει και μεγαλώνει. Η μέρα μας έχει γεμίσει απο υποχρεώσεις και αρχίζει να τρώει ώρες απο τον ύπνο μας. Για αυτό πρέπει να κοιμόμαστε όπυ μπορούμε ώστε να εξοικονομούμε χρόνο. Οι φίλοι μας οι Ιάπωνες βρήκαν για μια ακόμη φορά τη λύση.

Με αυτό το εξάρτημα μπορείτε να κοιμάστε στο κάθισμα του μετρό χωρίς να κρέμεται το κεφάλι σας και να τρέχουν τα σάλια. Βέβαια θα μου πείτε στης Αθήνας δεν είναι πλάτη στα παράθυρα τα καθίσματα, δε πειράζει κολήστε το εξάρτημα στη καράφλα του παππού πίσω σας. Στο πινακάκι γράφεις την στάση που θες να κατέβεις ώστε κάποιος να σε ξυπνήσει!


Με αυτό το εξάρτημα μπορείτε κυριολεκτικά να κοιμάστε όρθιοι σε κάθε είδους ΜΜΜ ακόμα και σε δημόσιες υπηρεσίες με ουρά μεγαλύτερη των αρουραίων στο tube του Λονδίνου.

18 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Dante είπε...

Και για τους υπναράδες βαρέων βαρών, λουριά σαν σχολική τσάντα που κρεμιούνται σε δύο χειρολαβές, με ασορτί λουράκι για το κεφάλι.
Εύχρηστο, super-portable, χαλαρώνει τους σπονδύλους, και μπορεί να βγαίνει και σε πολλά χρωματάκια...

Κλείσε πατέντα και ετοιμάσου για Ιαπωνία, θα βγάλουμε τρελά φράγκα... :P

Marvin είπε...

θα τα παρωκαι τα δυο. να μου τα τυλιξετε παρακαλω...

jg είπε...

to prwto maresei. apofeugeis kai tin ntroph otan pefteis ston diplano! to deutero einai creepy..san na tin kremasan...

revqueer είπε...

Δε μπορώ ποτέ να κοιμηθώ σε ΜΜΜ. Βέβαια μου έχει τύχει γεράκος να ακουμπήσει γλυκά το κεφάλι του στον ώμο μου, οπότε ίσως τα αγοράσω για τους συνεπιβάτες μου.

Soula είπε...

ΕΛΕΟΣ!!!
Αυτοί οι ιάπωνες ή είναι πολύ μπροστά ή είναι πολύ μαλ@κες...

nikisot είπε...

to perimenw gia dwro na 3ereis

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Που τα πουλάνε? Θα χρειαστώ ένα ζευγάρι!

One Happy Dot είπε...

υπέρτατο αξεσουάρ! Είμαστε σίγουροι ότι βεντουζώνει καλά, μην καταλήξουμε στα πόδια του παππού απένταντι και μετά...άντε να μη σου βγει το όνομα!!!

xipasmenos είπε...

dante, κάτι μου λέει οτι θα ξεκινήσουμε μια υπέροχη αυτοκρατορία χαζών εφευρέσεων μαζί.

Μαρβιν μου, παρακαλώ όπως παραλάβατε απο την οικία μου.

povofag μου, εγώ νόμιζα οτι το έκανες επίτιδες οταν έπεφτες σε ωραίους μελαχρινούς "καταλάθως" στο μετρό.

rev μου, πάντα σκέφτεσαι τους άλλους

soula μου μάλλον συνδιασμός!

moodygirl μου, εμένα γυμνό με κορδέλα και πολύ σου είναι!!

Παυλο μου όπως παραλάβατε απο την οικία μου.

dot μου, βεντούζα βεντούζα

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

ntaxei kopaniemai#$%^^%

xipasmenos είπε...

Ήρεμα λαϊκο κορίτσι θα σε βεντουζώσω!!

turigr είπε...

Μπορεί για την Ιαπωνία να είναι καλό το αξεσουάρ, στο μετρό της Αθήνας όμως 1ον θα σε κατακλέψουν και 2ον δεν θα σε ξυπνήσουν ποτέ με αποτέλεσμα να κάνεις τη διαδρομή αφετηρία – τέλος διαδρομής άπειρες φορές. Άσε που χάνεις την πιθανότητα να πέσεις πάνω σε κάποιο τεκνό που μπορεί να είναι ο έρωτας της ζωής σου.

φάβα είπε...

ti les twra? apisteyto...

Nasos είπε...

loooooooool.
den uparxei!!!

billzouk είπε...

Πολυ μπροστα η Γιαπωνεζα!
Περιμενω να βγαλει και μια εφευρεση, να εξολοθρευσουμε την κοντη!

xipasmenos είπε...

turi δεν θα μπορούσες να χεις πιο πολύ δίκιο.

nasos και όμως υπάρχει....

billzouk μου, ούτε η Θεοπούλα δεν εξολόθρευσε την κοντή.....δε ξέρω ίσως δεν έχουμε πια ελπίδες!!

Unknown είπε...

έλεος μόνο portable χέστρα για τις μετακινήσεις στην πόλη δεν έχουν βγάλει ακόμα οι ημίτρελοι Γιαπωνοτέτοιοι

PETRITO ZEZUS είπε...

no way!it can't be real!