Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

polaroid R.I.P.


Πριν απο 60 χρόνια στο κατάστημα Τζόρνταν Μαρς της Βοστώνης, βγήκε στην αγορά η πρώτη polaroid με κόστος 89,50 δολάρια. Την polaroid άλλοι την αγάπησαν για την ωμότητά της { στήσου-κλικ-βζντγκ-πάρτα και άμα σ'αρέσει } και άλλοι την μίσησαν για την μέτρια φωτογραφική της ποιότητα.
Η polaroid ήταν ότι είναι το i pod σήμερα, ευκολία και ένα gadget που σε "αναβάθμιζε" κοινωνικά. Μπορεί να μην την χρησιμοποιούσε κανείς για επαγγελματικούς λόγους, αλλά έδινε τρομερή ευκολία σε φωτογράφους σε δοκιμαστικές φωτογραφίσεις, και σε σκηνοθέτες.
Αυτή τη βδομάδα έκλεισαν τα 3 τελευταία εργοστάσια παραγωγής φιλμ polaroid σε Μασαχουσέτη, Μεξικό, και Ολλανδία. Σε 3 χρόνια θα είναι αδύνατων να βρεις φιλμ αφου τότε υπολογίζεται οτι θα εξαντληθούν όλα τα αποθέματα.

Οπότε ας ρίξουμε ένα μικρό δάκρυ για την μοναδική φωτογραφική μηχανή που άφησε ιστορία και θα μπορεί μαζί με τα πικ απ να αποτελέσουν τα μετα-ρετρό τεχνολογία που ζήσαμε, και που παραμερίστηκε απο την ψηφιακή εποχή.

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

revqueer είπε...

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τη σκεπάζει.

PETRITO ZEZUS είπε...

i simply adore pollaroids..:-(
Είναι τόσο arty πολλές φορές..

Naf είπε...

ασε πίκρα. Πριν απο λίγο καιρό εντωμεταξύ κάτι έπαθε η polaroid που έχω και ήθελα να τεσταρω αν φταίει το, λίγο παλιό, φιλμ ή η μηχανή...και μετά έμαθα τα νέα και έπαθα ήττα. Να την πάω για service ή φούντο????(relax δεν την πετάω anyway)

xipasmenos είπε...

Και ποιος δεν θυμάτε τις εκδρομες στην εξοχη με την μαμα να ουρλιαζει να μεινουμε σε ενα σημείο για να βγάλει την πολαρόϊντ. Διάβασα κάπου οτι μπορείς να μετράψεις εύκολα την πολαρόϊντ σου σε ψηφιακή :ο δε ξέρω πως και δεν βρήκα τπτ στο νετ...

Naf είπε...

αυτλες να τις θυμάστε εσείς. Εγώ είμαι παιδούλα...!

xipasmenos είπε...

Καλά βρε και γω για τις εκδρομές στο allu fan park λέω...

Donnie είπε...

Thee mou..ti sok eixa pathei otan se ...tryferi ilikia eixa tin empiria na do ena xarti na ksepetagetai apo mia mixani...kai apo panw na exei tin mouri mou! "Jesus christ - eipa...- ayto einai ergo tou satana. Stin fotia oi Polaroid.". Ela..min me pareksigeis,alla aytes tis meres diavazo tin "panagia twn parisiwn" tou Hugo,giauto petao kati tetoia koula :)))

jg είπε...

pote den xrisimopoiisa polaroid...oh well

nikisot είπε...

eixa agorasei polaroid gia ka8ara sexoualikous logous
alla thn krathse o prwhn damn it

mahler76 είπε...

Ta 10 πρώτα χρόνια της ζωής μου είναι αποτυπωμένα σε POlaroid. κι εγώ στενοχωρήθηκα όταν το διάβασα... μπου χου χου.

Equilibrium είπε...

είχαμε κι εμείς...
πάλι μας στενοχώρησες

και πάνω που μπήκα να σε πω μεγειά για το new blook σου! (κάποιου μου θυμίζει βέβαια :PPP)

Καλά Κούλουμα!

xipasmenos είπε...

petrito μου, i simply adore τις polaroid που μου έστειλες.

Donnie μου, μόνο να προσέχεις, και η πολύ κουλτουρα σκοτώνει....

povo μου, είναι που είσαι νινάκι εσύ γουτσου γουτσου

moody μου, αν είχε καθαρά σεξουαλική χρήση μπορείς να χρησιμοποιείς ψηφιακή.

Mahler η βλακεία είναι οτι χαλάνε γρήγορα οι polaroid κράτα μακρια απο υγρασία αυτα τα "10 χρόνια"

Equi sorry που σε στεναχώρησα. Μήπως το look αυτό σου θυμίζει το look που είχα πριν απο 2 μήνες με το ίδιο ακριβώς bar αριστερά; Εκτός αν το minima white template που παρέχει to blogspot σου θυμίζει άλλες 100,000 blogs.

Equilibrium είπε...

Μάλλον αυτό θα μου θύμισε... Νόμιζα ότι δεν ήταν έτοιμο template αυτό.. Κι ότι επεξεργάστηκες τον HTML κώδικα όπως εγώ! Όπως και να'χει είναι πολύ όμορφο και σου πάει.. :)