Κυριακή 20 Απριλίου 2008

40 ερωτήσεις....ουφ

Yeap, this is an other bloggers game. But me dearest marvin the martian, and my beloved Povofag invited me to join. How could anyone say no to them, so i dedicate it to my 2 "lovers".



Όνομα: Όλοι, μα όλοι με φωνάζουν xipaki

Γενέθλια: Κάθε 2 χρόνια στις 21 Ιουλίου.

Ζώδιο: Duh, καρκίνος, ευαίσθητος και καλό παιδί. Ethan μη μιλήσεις.......ξέρω τι θα πεις.

Χρώμα μαλλιών: Μπορδοροδοκόκκινα

Χρώμα ματιών: Ροζουλοκαστανό με μπλε πουά

Έχεις ερωτευτεί ποτέ? Κάθε δεύτερη Τρίτη του μήνα.

Είδος μουσικής που ακούς: Πιστεύω έχω δώσει δείγματα, δεν χρειάζεται ανάλυση.

Άγαπημένος Χαρακτήρας Disney-Warner Bros: Μα φυσικά ο Marvin the Martian, τον έχω γνωρισει και είναι απίστευτα καλό παιδί.

Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Η Α. στο Μιλάνο.....i miss you.... :(

Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Tι θα βάλω πάλι σήμερα; ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δεν έχω ρούχα.

Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι:Τσιγάρα, υπομονή.

Τί έχεις στον τοίχο σου?Μόνο ένα artwork που έχω φτιάξει απο ταπετσαρία.

Τί έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου? Wireless router, και τα χαμένα μου όνειρα... lol

Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? Θα κλειδωνόμουν στο δωμάτιο που θα ήμουν και θα έμενα μέχρι να ερχόταν κάποιος.

Αγαπημένος αριθμός: 0

Αγαπημένο όνομα:Αλέξανδρος

Xόπμπυ: Γυμναστική, μπουχαχαχχαχαχαχα

Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Στην Παραλία με φίλους ουζάκι, και φρέσκα ψάρια.

Μια ευχή για το μέλλον: Να απαγορεύσουν το facebook

Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Την εποχή της ρωμαϊκης αυτοκρατορίας, και θα ήμουν ευνοούμενος του Νέρωνα....και μετά θα καίγαμε για πλάκα την Ρώμη. That's what i call happy hour...

Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: ΑΑΑΑααα τις ζώνες μου, τις γραβάτες μου, όλα τα ρούχα μου, και άμα προλάβω το laptop.

Αγαπημένο λουλούδι: Αγκινάρα, μου αρέσει το σχήμα της.

Αγαπημένη παλιά σειρά: Ουράνιο τόξο.

Αγαπημένη ταινία: Ρέκβιεμ για ένα όνειρο.

Αγαπημένο τραγούδι: Μη με δέρνεις κάλε μάνα, που σπασα καινούργια στάμνα.

Aγαπημένο βιβλίο: Cosmopolitan

Αγαπημένο ζώο: Όλα τα pets μου στο facebook.

Αγαπημένο ρούχο: Ένα τζάκετ.

Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Έφη Θώδη

Αγαπημένο χρώμα:Μπλε

Αγαπημένο φαγητό: Φρίκασε

Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? Ελμερ Φάντ.

Κακή συνήθεια: Κάπνισμα.

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: User friendly

Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Aυτοκαταστροφικός.

Συνηθισμένη ατάκα: awwwwwwwww

Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις, αν δεν έκανες αυτήν που κάνεις τώρα: Tραγουδιστής.

Μεγαλύτερος φόβος: Να έχουμε κουμουνιστικό καθεστώς και να απαγορεύσουν κάθε εισαγωγή με αποτέλεσμα να φοράμε όλοι mitsuko, και ταγάρια.

Η καλύτερη pizza: Με ατζούγιες, δε κάνω πλάκα.

Άν δεν ήσασταν αυτό που είστε, τί θα θέλατε να είστε?: Σκυλί στην Φιλοθέη.

Μακράν το πιο βαρετό μπλογκοπαίχνιδο.......δεν προσκαλω κανέναν για να μην με μισούν μετά.

16 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

tovenito είπε...

ευτυχώς που δεν με κάλεσες.
το αγαπημένο τραγούδι είναι παραδοσιακό ή απλά διαχρονικό;

Hfaistiwnas είπε...

Θα έπαιρνες τις ζώνες και τις γραβάτες σε μια φωτιά; Πρωτάκουστο...
Το τραγουδάκι παραδοσιακότατο, έτσι να τιμήσουμε την ελληνική παράδοση!
Καλό απόγευμα!

xipasmenos είπε...

Το τραγούδι είναι παραδοσιακότατο, και οι ζώνες με τις γραβάτες είναι επένδυση, έχουν πέσει τρελά λεφτά εκεί.

revqueer είπε...

Είναι τρομακτικό πόσα κοινά έχουμε! Κι εγώ έχω μπορδοροδοκόκκινα μάτια!

turigr είπε...

Αυτά τα μπορδοροδοκόκκινα μαλλιά και τα ροζουλοκαστανά με μπλε πουά μάτια, σαν διαφήμιση χαλιών στο Μακεδονία TV μου ακούγεται!

dr.SeenG είπε...

Μ'αρέσει που όταν μπαίνω σε ένα νέο μπλογκ μου συστήνονται. Έγινε μόδα αυτό το μπλογκοπαίχνιδο ε;
Την καλημέρα μου και καλώς σε βρήκα :)

George Tsitiridis είπε...

ti exete pathei kale oloi me afto to erotimatologio??

Tanila είπε...

De το συζητώ, είσαι κακόγουστος και χωρίς φαντασία.

One Happy Dot είπε...

Σκιάζεσαι με την υποψία και μόνο ότι μπορεί να την περάσεις με mitsuko ως τα βαθειά σου γεράματα έτσι??????????? :)

Naf είπε...

ποιος σκέφτηκε συτό το παιχνίδι?δηλαδή...έλεος!

PETRITO ZEZUS είπε...

Απίστευτα ευχάριστο!
Ο λόγος σου είναι ευφυέστατος!
take care
x

ethanandthecity είπε...

αν και διαθέτεις αυτογνωσία απέκρυψες τις πολιτικές σου πεποιθήσεις. ξέρουμε ότι κατά βάθος είσαι κουμμούνι και ονειρεύεσαι την επιστροφή του εν λόγω καθεστώτος για να μπορείς επιτέλους να φοράς άφοβα αυθεντικά εγχώρια προϊόντα δλδ σαμπό και τσόκαρα που περπατάς και κάνουν χλατς χλατς

xipasmenos είπε...

Νταξει θα απαντούσα σε όλους, αλλά μόνο και μόνο η ιδέα να φοράω σαμπό με έχει μπλοκάρει τρελά....ethan σε μισώ!!

Nikos είπε...

είναι οντως βαρετό γκέιμ.

πρέπει να βρούμε ένα πιο πρωτοποριακό!

To Katinaki είπε...

XAXA, enoeitai tis zwnes pairneis kai fevgeis! kai an xwrane katw apo tis masxales kai 2-3 agapimena papoutsia, kai FYSIKA foras ola ta palto to ena panw ap to allo! :P

Anubis είπε...

to frIksase is it a new fagito? (Sto e dn paei o tonos?)
opws leme efaga friki?

*ksediplwnei moumia kyrias vefas na rwtisei

tis eulogies mou
Anubis

ps. sampo brrrr mou fernei anatrixiles, k o ixos tou se idrwmeni patousa...