Σάββατο 5 Απριλίου 2008

U.I. #2

Mε μόνο 39,800 γιεν ο κάθε τεμπέλης μαλάκας μπορεί να πάρει αυτό το εξάρτημα και χωρίς κόπο να αυνανίζεται ενώ παράλληλα αλλάζει κανάλι στη τηλεόραση και γράφει πόστ στο blog του. Η αλήθεια είναι οτι οι συχνά αυνανιζόμενοι άντρες πάσχουν απο πόνους στο μπράτσο ειδικά άμα το χέρι έχει να διανύσει και μεγάλη απόσταση. Παρέχει και ένα έξτρα εξάρτημα που μπορεί να προσφέρει και πρωκτική (sic) ευχαρίστηση στους gay αγοραστές ή μπορείτε να το χαρείτε μαζί με την κοπέλα σας. Enjoy!!

17 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Cookie Basher είπε...

Σα φραπεδιέρα είναι.
Η διχάλα βγαίνει; Γιατί δε βολεύει αλλιώς. Πρέπει να φοράω το βρακί όπως στη φωτό;
Ουφ, τόσες απορίες!
Πού είναι ο oni να μας κάνει μια μεταφρασούλα

Hfaistiwnas είπε...

χιχιχιχι, cookie αν βάλεις το σέικερ στο χέρι, κάτι θα γίνει... Θα πάρω ένα για όταν αρχίσει η οστεοπόρωση...

Naf είπε...

αμα του βάλω στην άλλη άκρη πιστολάκι ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ??

Unknown είπε...

χρηστικότατο το γκατζετοειδές δε λέω αλλά που είναι η υποδοχή για το αντικολλητικό tefal, μετά από τόσο multitasking θα πεινάς όσο να ναι οπότε θα θες και μια τηγανιά πατάτες για να έρθεις στα ίσα σου

υγ: το μπλογκ σου είναι του σατανά

xipasmenos είπε...

Cookie μου, η διχάλα είναι για να κρατάει κόντρα όταν σε αυνανίζει....κάπου πρέπει να στηρίζεται για να μην κουνιέται μανιασμένο πάνω στο στύλο σου.

Ηφαιστίωνα, και τα παιδάκια της γειτονιάς θα σου φωνάζουν "Παππού, παππού τον παίζεις που και που"

Νaf μου, δυχτυχώς επειδή στην Ιαπωνία δεν πίνουν καφέ οχι, αλλά ανοίγει φοβερό φύκι για σούσι.

ethan μου, είπε ο γάιδαρος το πετεινό κεφάλα.

Ανώνυμος είπε...

'Βάζω στο σέηκερ του Κουίκυ! Γάλα και δυό κουταλιές Νες-Κουίκ!' 'Νες-Κουίκ φραπεεέ!'

Απορία/κουίζ: η ένδειξη '120ml' που αναφέρται στη φωτό σε τι όγκο μπορεί να αναφέρεται ακριβώς;

xipakako φιλάκι

BLUEPRINTS είπε...

μόνο στους εργασιομανείς Ιάπωνες θα είχε πέραση τούτο το γκάτζετ, στην Ελλάδα ως γνωστόν η μαλακία είναι τέχνη (και δη χειρονακτική) οπότε δεν θα έπιανε το εν λόγω

jg είπε...

nai alla einai ftiagmeno gia mikroleptotsoutsounous. i xoufta fainetai poly mikri

tovenito είπε...

προτιμώ να χύνω ιδρώτα για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα

λολιτα είπε...

αυτο τωρα μου θυμισε το sex and the city την σαμανθα που χρησιμοποιουσε για δονητη ενα μηχανημα μασαζ αυχενα και δεν το ηξερε!


ειναι παντως ενα ωραιο δωρακι...βγαινει και σε λαμπαδα?

One Big DJ είπε...

you have got to be kidding me!! pwpw decadence...

xipasmenos είπε...

bibi μου, τα 120ml εμένα δε με προβληματίζουν, τα 100v όμως πολύ. bibikako φιλάκι, μου έλειψες.

blueprints, τέχνη και μάλιστα οι μάστορες στο είδος το κάνουν και όνομα!!

povofag my beloved BSFE, θα τους πούμε να φτιάξουν ενα xxl για σένα ;)

tovene592, νομίζω τα είπες όλα,

λολίτα, μακράν απο τις καλύτερες φάσεις. Δεν την ένοιζε όμως την δουλειά του την έκανε!!

οnebigDJ μου, deca να δεις που απο χτες ξύπνησα τώρα. Μη με ξαναφήσετε να πιω ούζο!!!

Ανώνυμος είπε...

Το θελω.Ειμαι με δεμενο το δεξι χερι και δεν μπορω...να...καταλαβαινεις..ειναι και πρωι...ΤΟ ΘΕΛΩ!

Dr_MAD είπε...

Α! είναι με ρεύμα! Φοβάμαι τρην ηλεκτροπληξία απαπα

Κοίτα το δονητή με i-pod 2 σε 1 ΕΔΩ

Καλημέρες και καλή εβδομάδα :-D

One Happy Dot είπε...

η χούφτα έχει κάνει και μανικιούρ??? My God είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά!

To Katinaki είπε...

Kati asxeto: To Yen ti tmi pwlisis exei simera?

xipasmenos είπε...

Γ(κ)αμει bear, εμ όλο γ(κ)αμεί γ(κ)αμεί κουράστηκες βάλτο ΄'ιγο στο αυτόματο να χαλαρώσεις!!!

MAD, είχαν βγάλει και μια που δουλεύει με αιολική ενέργεια, αλλά άμα πρέπει να φυσήξει για μια μαλακία, γάμησε τα!!

dot μου, περιμενες εγω να βάλω ενα μηχάνιμαχωρίς αισθητική και χωρίς να είναι φροντισμενο στη κάθε λεπτομέρεια του;

Κατινακι, τα 100γιεν αγοράζεις στα 163,2932 και πουλάς στα 158,9494.