Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

U.I. #3

Είσαι μηχανόβια; Είσαι μηχανόβιος; Αν ναι τότε ξέρεις πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι να κρατήσεις το τέλειο σου κούπ στην εντέλεια, ώστε για μια ακόμη φορά να κάνεις θραύση! Το καημένα σου τα κοτσιδάκια ασφυκτιούν μέσα στο στενάχωρο κράνος, και ζεσταίνονται με αποτέλεσμα η λιπαρότητα να αυξάνει στις τρίχες σου. Και πόσες φορές έχει βιώσει το φαινόμενο "Τζίβαμουγινετομαλιγαμωτοκερατομου" από την βρώμα του κράνους από την στιγμή που δεν έχει τον απαραίτητο εξαερισμό;

Οι Ιάπωνες για μια ακόμη φορά βρήκαν την λύση.




Δώσε στα μαλλιά σου το οξυγόνο που αξίζουν μοτοσικλετιστή, μπορείς!!

18 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

tovenito είπε...

θα φάω τις κοτσίδες μου!

jg είπε...

egw 8elw to allo pou vgazei tis antaugeies mono apeksw

Ανώνυμος είπε...

Ειδατε?ΟΧΙ ΕΙΔΑΤΕ???
Για αυτο τους αγαπαμε.Ειναι πολυμορφικα και πρακτικα μυαλα τα Ιαπωνακια μου.

ειρηνη είπε...

χαχαχα! ε τώρα πιστεύω πως ήρθε ο καιρός να πάρω μηχανάκι! Αυτό ήταν που με προβλημάτιζε τόσο καιρο! :D

Hfaistiwnas είπε...

Πρακτικότατα όντως Γκάμει, δεν θυμάσαι το χέρι-αγκαλιά για να κοιμάσαι;;; Τι μυαλά τεέ μου!

Anubis είπε...

ο μηχανόβιος μοιάζει περισσότερο με άντρας... να μπω σε σκέψεις;

check my helmet too:
http://www.helmetmohawk.com/BrownDog.jpg

One Happy Dot είπε...

Δίνουν και λαστιχάκια μαζί με το κράνος ώστε να υπάρχει ομοιομορφία επι κεφαλής???? We love the Japanese ideas! :)

turigr είπε...

Το κράνος το προμηθεύεσαι κατόπιν παραγγελίας; Θέλω να πω, τους λες πόσα κοτσιδάκια έχεις και σου το φτιάχνουν στα μέτρα σου; Γιατί εγώ που έχω καμιά πενηνταριά λέω να φορέσω το σουρωτήρι της γιαγιάς μου. Πιο φθηνά θα μου έρθει.

Nasos είπε...

an ta kaneis plexoydakia fora kateytheian sourotiri!

Provato είπε...

θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω


τώρα που θα αφήσω πλεξούδα θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω


πάρε μου λολ

revqueer είπε...

Μα αυτοί οι άνθρωποι... Να έχουν απαντήσεις σε όλα μου τα προβλήματα;

xipasmenos είπε...

tovene, θα χάσεις την ευκαιρία να φοράς αυτο το έργο τέχνης!!

povofag μου, how fag was that?

Γκαμάει, έλα Αθήνα να σε πάω για sushi....

Ειρήνη, χαίρομαι που σου λυσα αυτό το τόσο σοβαρό πρόβλημα!

Ηφαιστίωνα, αυτό ήταν το #4 γκρρρρ

Ανούμπις μου, αυτή είναι η ειδική έκδοση για σκύλους σαν και σένα!

dot μου, ασορτί πάντα τα λαστιχάκια!

turi Nasos εκεί κολήσατε εσείς; :p

προβατο μου, δεν συμφέρεις πια, όλο δώρα σου πέρνω!!

revqueer μου, το σεξ το λύσαν, το κράνος το λύσαν...τι μένει?

Dr_MAD είπε...

Τέλειο! Ασε που στεγνώνουν κιόλας, αν μόλις έχεις βγει από το ντους. Τελειο!

Naf είπε...

AX!Επιτέλους μια λύση στο πρόβλημα που βιώνω πάνω στην μηχανή!βγαίνει και σε μώβ;

Hfaistiwnas είπε...

sorry....

Nikos είπε...

Φανταστικό. Αν και οδηγώ μόνο αμάξι, είναι τόσο κουλ που θα το φοράω έτσι κ αλλιώς.

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

kukloforei kai se mayro?
mouahahah
teleio

Mirela είπε...

Εγώ που θέλω να κάνω pigtails έχει με τρυπούλες μόνο στο πλάι????