Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Σε είδα, σε ξαναείδα

Και σε ξαναείδα, το τι τραβάω για σένα δεν μπορείς να φανταστείς. Στην τυπική μου διαδρομή Αιγάλεω-Μεγ.Μουσικής πέρνω την γραμμή 3 και κάνω μια idiot friendly διαδρομή χωρίς να αλλάζω τρένα και σε 6 λεπτά είμαι στο προορισμό μου.



Αλλά έχω δει εσένα που δουλεύεις κοντά στην Ομόνοια και πολλές φορές για να σε δω αλλάζω όλο το δρομολόγιο κάνοντας μια round trip διαδρομή αλλάζοντας 4 διαφορετικά τρένα για να έρθω να αγοράσω ένα ακόμα περιοδικό.



Αχ τι να κάνω είπαμε έχω λόξα με flaunt +design wallpaper wound etc αλλά δε μου φτάνει ο μισθός πλέον.

ουφ, τι να κάνω; Σκέφτηκα να πάω να ρωτήσω αν έχουνε το out να δώσω στίγμα!! Αλλά είμαι ντροπαλό παιδί εγώ.....

17 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

jg είπε...

4 diaforetika trena??? someone's in love!!! aaww

Naf είπε...

πάρε το ciao. Έχει μόνο 1 ευρώ.
Eewwwwww

Αρκούρης είπε...

εγώ ψηφίζω και να πάρεις το περιοδικό που θες και να κάτσεις και λίγο παραπάνω εκεί! Είναι πολύ σύντομη η ζωή μας βρε. Αυτά είναι που θα μας μείνουν...

revqueer είπε...

Σωστός ο αρκούρης...

Marvin είπε...

εγω στα χω ξαναπει, θελει αρετη και τολμη η ελευθερια, και το καμακι επισης. Ορμα του εκει! για αρχη ζητα του να σου κραταει τα τευχη για να μην τα χανεις. και τα αλλα θα ερθουν απο μονα τους. Ατιμουτσικο!

Mirela είπε...

το Attitude το έχουνε εκει περα???

One Happy Dot είπε...

awwww!!! Μύρισε έρωτας και τι θα κάνουμε???!!!
Η ζωή σε αριθμούς...H γραμμή 3 μας δίνει 6 λεπτά κανονικής διαδρομής χωρίς κανένα ενδιαφέρον (μαλλον κοιτάς τα 2 trendy παπούτσια σου μέχρι να φτάσεις!). Από την άλλη πλευρά, το εναλλακτικό σενάριο: 4 τρένα, 1 εργαζόμενος κοντά στην Ομόνοια (*hearts poppin'*) και 1 περιοδικό μας δίνει αφορμή για Post και για αποταμίευση! χμ...do the math!
Marvin the Martian δεν είναι κακή η πρότασή σου! :)

xipasmenos είπε...

povofag μου, έταξες οτι θα μας παντρέψεις!!! lol

Ναf μου, ciao? CIAO? το νιώθω το ανεύρισμα σκάει!!!

Αρκούρης, χμφ....σα να τα λες καλά!!

rev μου, βρίσκεις; Εσύ τι θα έκανες; :p

Μαρβιν μου, είπαμε εγώ είμαι άνθρωπος με τακτ...δεν την πεφτω μου την πέφτουν.. :p

Μιρέλα, εχω εγώ και συ αρκετό attidude δεν χρειαζ΄μαστε άλλο στην Ελλάδα :p

dot μου, την αποταμιέυση που την είδες???

Αχχχχχχχχχχ το θέλω, το radar μου χτύπησε gay alarm οταν τον είδα αλλά δεν ξέρω!!! γμτ

Dr_MAD είπε...

Αμα χτύπησε το αλάθητο αλάρμ χτύπα. Ούτως ή άλλως (το πολύ πολύ δλδ) θα κάνεις στο εξής το κανονικό δρομολόγιο και δε θα τον ξαναπετύχεις. Μην χάσεις την ευκαιρία

Επίσης φρόντισε να μην είναι κανένας άλλος μπροστά και κάνε τα δικά σου

Hfaistiwnas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Hfaistiwnas είπε...

Άσε τα δικά μας περιοδικά αν ντρέπεσαι! Χάθηκε το prevention, το vita και άλλα που μπορούν να τον κάνουν να κοιτάξει λίγο διαφορετικά;

One Happy Dot είπε...

Ενα real simple βρε αδερφέ να δει ότι είσαι νοικοκύρης και επίκαιρος!

xipasmenos είπε...

Σιγά μη πάρω και το burda να ΄με φανταστεί να πλέκω ζιπουνάκια για τα εγγονια μας!!!

Anubis είπε...

το mens health θα πάρεις και θα του σχολιάσεις το εξώφυλλο
"μα είναι δυνατόν να πετύχεις κανείς τέτοιους κοιλιακούς;" (εδώ τρίβεις αργά την κοιλίτσα σου) "σίγουρα έχει πέσει photoshop. εγώ τον θέλω τον άλλον original" (εδώ πέφτει κοίταγμα στην κορμοστασιά του εν λόγω νεαρού και χαμόγελο κύριε-κάστορα-τι-κάνετε-και-έχετε-τόσο-λευκά -δόντια)
όρμα αγόρι μου και η επιτυχία είναι δική σου.
φαντάσου να δούλευε δουκίσσης πλακεντίας :p

τις ευλογίες μου
Anubis

g for george είπε...

Εγώ τουλάχιστον περνάω έξω από ένα καφέ να δω αν είναι μέσα... δεν κάνω τόσο κόπο! Ελπίζω να έχεις αποτέλεσμα!

Ανώνυμος είπε...

(Όπως έχει πει και παλαιότερα ο revqueer)

Ξετσίπωτοι

Αρκούρης είπε...

και τελικά τι έγινε???????